2 KOSMETYCZNE HITY NA OBJĘTOŚĆ WŁOSÓW :)



Cześć.
Przychodzę do Was dzisiaj z dwoma fajnymi produktami, które pozwoliły moim długim włosom dodać objętości:)

Zacznę od droższego produktu 

SCHWARZKOPF OSIS+ Upload Krem Nadający Objętość 

 

 

Krem dodaje włosom objętości i daje wrażenie pełniejszej fryzury, unosi włosy od nasady, nakładamy go na wilgotne włosy, wystarczy niewielka ilość .

Dla mnie najważniejsze jest to, że kosmetyk nie skleja włosów, a także nie obciąża, moje włosy spokojnie wytrzymują bez mycia 2 do 3 dni, efekt objętości najlepszy jest pierwszego dnia, ale ja zauważam też poprawę na następny dzień, włosy są uniesione od nasady, jeśli zależy mi na mega objętości to nakładam małą porcję na suche włosy .

Buteleczka z pompką to wygodne rozwiązanie, pojemność kosmetyku to 200 ml, ja zapłaciłam około 30 zł na allegro :)

Szczerze polecam Wam ten produkt, sprawdziłam go na moich długich i prostych jak druty włosach:)

 

2 alternatywa i równie dobra ( z tą różnicą ,że trochę skleja włosy ) to 

pianka taft wersja zielona volume mousse  mega strong 5 :)

 

 

Zacznę od ceny, piankę znajdziecie w każdej drogerii i kosztuje około 14 zł, a w promocji koło 10 zł, pojemność 200 ml 

 

pianka ma zapewniać efekt push-up do 48 h od nasady włosów ( u mnie to naprawdę działa i widzę tą objętość )

 

ma nie sklejać włosów, ale niestety moje skleja

 

chroni też włosy przed gorącym powietrzem suszarki i podobno łatwo ją usunąć podczas szczotkowania, ale mi ciężko to przychodzi, bo skleja włosy

 

efekt jest naprawdę dobry i jest to dobra alternatywa o połowę tańsza w porównaniu do osis krem 

 

Macie swoich ulubieńców?A może znacie produkty, które przedstawiłam ?

 

 

 



19 komentarzy:

  1. kiedyś używałam sprayu z cece med chyba i byłam zadowolona ;-) troszkę włosy były inne w dotyku, ale u mnie nie sklejał i dawał efekty ;-) tych nie uzywałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nic nie używałam ze SCHWARZKOPF ponieważ produkty tej marki raz totalnie mi zaszkodziły na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy wydaje mi się ten krem, chyba się na niego skuszę jest dostępny tylko na allegro?? czy można go kupić w drogerii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co się orientuje to jest to produkt głównie dostępny w salonach fryzjerskich, ja nie spotkałam go w drogerii i dlatego zdecydowałam się go kupić na allegro, bo i tak wyszedł taniej niż gdybym kupiła w salonie u fryzjerki

      Usuń
  4. Ja nie potrzebuję objętości, nie lubię jak moje włosy są puszące się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś nas łączy, też mam długie i proste jak druty włosy :) Pierwszego produktu nie miałam, opakowanie wygląda zachęcająco, piankę kiedyś miałam, nie do końca pamiętam niestety, czy byłam z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. moje włosy to jedna wielka tragedia jeśli chodzi o objętośc więc możliwe ze z czegoś skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim włosom też przydałoby się dodanie objętości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w ogóle nie używam kosmetyków dodających objętości włosom, na szczęście nie potrzebuję :). A wręcz unikam takich kosmetyków, bo boję się, że wyglądałabym już całkiem jak pudel :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy produkt mnie zaciekawił, niestety moje włosy są kompletnie pozbawione objętości :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie też zdecydowanie jedynka:)

      Usuń
  10. słyszałąm,ale żadnego nie miałam
    ja mam dużo włosów na głowie i jakbym im jeszcze dodała objętości to bym napuszona była :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi bardzo zależy na dodaniu objętości moim włosom. W sumie to jeszcze tak na poważnie nie używałam żadnego preparatu, który by takie efekty dawał. Koniecznie muszę czegoś kiedyś na swoich włosach wypróbować. Ten pierwszy krem zaciekawił mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. chetnie wyprobuje pianke :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używam pianki Timotei, ma podobne właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze podsunac Siostrze pianke, chwilowo uzywa lakieru z tej serii ;) U mnie na objetosc swietnie dziala siemie lniane, jako maska :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pianek nie używam, ale ten krem nadający objętość to bym mogła wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pianka jest świetna :) Często jej używam ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak skleja to raczej się nie skuszę na piankę.

    OdpowiedzUsuń