DENKO, CzYLi MoJe ZużYciA:)

Nazbierało mi się kilka produktów,a w zasadzie pustych opakowań.
Kosmetyki staram się zawsze zużywać do końca dlatego moje denko pojawiać się będzie dość rzadko:)
SIARKOWA MOC BARWA KREM ANTYBAKTERYJNY MATUJĄCY 50 ML
Krem zużyłam już bardzo dawno, ale opakowanie wciąż trzymam.
Komu polecam ten krem?
W zależności od stanu skóry różnym osobom w różnym wieku.
Ja używałam tego kremu chyba do 20 czy 21 urodzin, kiedy moja skóra bardzo mocno się świeciła i od czasu do czasu wyskakiwały na niej  niespodzianki.
Głównie po to by cera była idealnie matowa i tutaj krem genialnie sobie poradził!
Mat absolutny, ale uwaga wystarczy, że przesadzimy  z tym kremem, nałożymy za dużo i mamy efekt przesuszenia.
Z czasem moja skóra się zmieniła i zaczęłam używać preparatów nawilżających do skóry mieszanej.
Krem polecam na swoim przykładzie do młodej mieszanej bądź tłustej cery albo normalnej skłonnej do niedoskonałości.


Oeparol krem intensywnie nawilżający, zapraszam do poczytania o nim ( podam link)
krem jest doskonały wg mnie pod makijaż
http://hutosia.blogspot.com/2014/01/moje-kremy-do-twarzy-oeparol-i-declare.html

Delia, Chłodzący bio roll - on pod oczy z oliwką

Przyzwoity produkt w dobrej cenie(8 zł) , chłodzi na sprawą metalowej kulki , po pół roku stosowania produktu rano widziałam różnice, cienie troszkę się zniwelowały, a skóra po oczami rozjaśniła, choć po tego typu produkcie nie oczekiwałam za wiele
jestem zaskoczona na plus, tym bardziej , że produkt mnie nie podrażnił


Moje dwie ukochane sole, poczytać o nich możecie tutaj:
http://hutosia.blogspot.com/2014/01/moja-pielegnacja-stop-zapraszam.html


Tusz do rzęs MAX FACTOR LASH EXTENSION EFFECT BLACK 6,5 ML
Bardzo sobie chwalę ten tusz do codziennego delikatnego podkreślenia oka:)
Tusz przyzwoity z fajną chudą szczoteczką, nie skleił moich rzęs.
OK.


Masła do ciała Floslek Mango i Marakuja, o którym poczytacie tutaj:
http://hutosia.blogspot.com/2014/01/masa-do-ciaa-porownanie-i-moja-ocena.html


Miałyście okazję używać tych produktów, jak wrażenia?

48 komentarzy:

  1. Zadnego z tych produktow nie mialam. Jednak zainteresowalas mnie tym produktem pod oczy. Zmagam sie z duzymi cieniami i potrzebuje czegos, co mi pomoze z tym problemem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. roll on mnie zaciekawił :D moje oczęta i skóa pod nimi woła wręcz o niego;p

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam tą sól do kąpieli z biedronki :) często ją kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oeparol używam krem pod oczy z wiesiołkiem, jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś kupowałam tą sól, jednak jakoś teraz przestałam :P nawet nie wiem czemu :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj dokładnie miałam w ręku ten roll on Delii i zastanawiałam się, czy kupić :) Jeśli piszesz, że działa, to jednak nabędę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie można stacjonarnie znaleźć ten roll on? kiedyś go szukałam i nie udało mi się znaleźć, a bardzo ciekawi mnie działanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam na allegro, bo miałam duży problem ze znalezieniem go

      Usuń
  8. sól bebeauty już 2 mam za soba i dla mnie są świetnym dodatkiem do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię masełka floslek ale miałam wariant truskawkowy chyba

    OdpowiedzUsuń
  10. Masła do ciała z Flos-Leku bardzo lubię, choć akurat tej wersji nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. też kiedyś używałam Siarkowej mocy, z tego co pamiętam to chyba za mocno przekręciłam wieczko i się urwało :P i to by było na tyle mojej pamięci na temat tego kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnego z tych produktów nie miałam, no może MaxFactor tyle, że mój 2000 calorie jednak kleił rzęsy. Mam pecha do tuszy. Szczerze - jeszcze nie miałam takiego, który mogłabym nazwać produktem doskonałym.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam nic z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam masłą od floslek ! :) mam jedno i jest moje ulubione i najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa tuszu do rzęs MaxFactor'a :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja rowniez staram sie uzywac do konca, wiec denko "wystapilo" u mnie dopiero raz, ale kolejne nabiera mocy ;) Z Twoich produktow nie mialam niczego.

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, delia ma taki produkt?? za 8 zł? ale suuuper, rozglądniemy się za nim, bo uwielbiam roll-on'y:)

    Masła do ciała dobrego też nam potrzeba!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne denko! Zaciekawił mnie ten roll-on z Dellii ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam masełka Flos-Lek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię te sole do kąpieli z BeBeauty:) używam ich do kąpieli stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten krem Siarkowa Moc mnie kusi od dawna i pewnie za jakiś czas go kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę wypróbować te sole ze Spa :) Zastanawiam się też nad tym kremem z barwy, ale nie jestem pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten chłodzący bio roll - on mnie kusi, a masło do ciała z Flosleku miałam,chociaż o innym zapachu;]

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam kilka z tych produktów i często do nich wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O dziwo nie miałam żadnego z Twoich kosmetyków. Czaję się na sól z BeBeauty, na razie obojętnie jaką, bo żadnej jeszcze nie testowałam, a za takie pieniądze to grzech.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zużycia, chyba się skuszę na ten krem Siarkowa Moc ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Siarkowa Moc zgarnia ostatnio same dobre opinie, chyba muszę się raz na niego skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Siarkowej Mocy z Barwy nie cierpię, spaskudziła mi twarz około 2 lata temu, źle wspominam ten krem :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję zużyć! :)
    Nie miałam okazji używać żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten krem Siarkowa Moc od dawna jest na mojej zakupowej liście, wszyscy go chwalą.

    OdpowiedzUsuń
  31. Marki Oeparol i Siarkowa Moc jakoś pobudzają mnie pozytywnie. Czas chyba nadrobić ich braki w mojej kosmetyczce :D

    OdpowiedzUsuń
  32. maselko z Floslek ciagle u mnie czeka na swoja kolej :p

    OdpowiedzUsuń
  33. Akurat nic z tego nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  34. ten rollon pod oczy wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. spróbowałabym tego pod oczy, można kupic w rossmannie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, ja kupiłam przez allegro

      Usuń
  36. Muszę kupić ten krem Siarkowa moc. Mam tylko mydło, ale w sumie nie widzę efektów. Może z kremem zadziała tak jakbym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nic z tych produktów nie miałam. Masło do ciała wydaje się być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak dla mnie to strasznie dużo. Naprawdę. Ale no cóż ja mało kosmetyków używam, głownie do twarzy, a mam tego sporo :D
    Zapraszam też na rozdanie, nagroda? Ciekawe torby zakupowe :D
    http://paczkomanka.blogspot.com/2014/01/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  39. nic nie miałam :( też muszę dzisiaj obfotografować swoje denko :)

    OdpowiedzUsuń