GRUDNIOWY SHINYBOX I MOJA RECENZJA

Postanowiłam podzielić się pierwszymi wrażeniami ze  stosowania produktów grudniowego SB

Trafił mi się żel z Organique, z którego jestem bardzo zadowolona,doskonale oczyszcza twarz i do tego nie ściąga skóry ,buzia bardzo po nim zyskuje .Z całą pewnością już teraz mogę powiedzieć,że kupię go ponownie ,bo tak dobrego preparatu do oczyszczania twarzy  jeszcze nie miałam.Mało tego dokupiłam tonik z tej serii ,może ktoś ma jakieś doświadczenia?

Następnie krem do rąk Anatomicals o zapachu lekko cytrusowym,krem ,który dużo osób zbojkotowało ,mnie zupełnie to nie dotyczy,bo jestem zdecydowanie na tak,dobra konsystencja ,która szybko się wchłania i pozostawia dłonie nawilżone,zapach wg mnie okay,a parafina w składzie mi nie przeszkadza.Dobry produkt,ale trudno dostępny w PL

Zestaw Kerabond -nie jestem w stanie subiektywnie ocenić,bo wg mnie nie da się poznać działania kosmetyku po wersji 3 saszetek,ale może się mylę?ktoś ma coś do powiedzenia?

Błyszczyk z firmy L -w kolorze mandarynkowym tak zapewnia producent i pozostawię to bez komentarza,bo dla mnie błyszczyk jest bezbarwny,nie lubię tego typu kosmetyków do ust ,dlatego nie chciałabym się wypowiadać :)

Bibułki Marion z pudrem dla mnie totalna klapa ,wolę te czarne -zwykłą wersję,nie wiem może jestem ślepa ja tam żadnego pudru nie widzę na mojej twarzy po ich zastosowaniu.W wersji czarnej jest aż 100 sztuk tutaj tylko 50 ,a szkoda..i ilość i jakość na minus jak dla mnie

Próbki nie podlegają ocenie ,nie potrafię określić działania po próbce,może tylko zapach

9 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam żadnego Boxa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to był mój pierwszy,a jutro prawdopodobnie dojdzie drugi:)

      Usuń
  2. Ja również nie miałam żadnego Boxa, ale produkty ciekawe
    Dziękuje za obserwacje, odwdzięczam się i życzę powodzenia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze dziękuję:) początki są trudne,ale dla mnie blogowanie to po prostu przyjemność:) pozdrawiam

      Usuń
  3. Tak mi się spodobał Shiny w grudniu, ze zakupiłam 2 sztuki i podzieliłam się z siostrą :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zamawialam shinyboxa w zeszłym roku i dopiero jak przestałam zamawiać to pojawiły się naprawde fajne produkty :(

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam żadnego shiny, ale żel z ORGANIQUE chciałabym wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam shinyboxa, może kiedyś się skuszę, jeśli będą jeszcze dostępne:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger