HIT I KIT BEAUTY FORMULAS

Witam.Przedstawię dziś dwa produkty firmy Beauty Formulas i moją opinię na ich temat

NR 1

Beauty Formulas, maska odżywczo-kojąca, na dłonie, 1para, (rękawiczki)

 

Produkt w cenie regularnej kosztuje ponad 7 zł, mi udało się zakupić za 6zł z groszem w promocji:)

Zapewnienia producenta : 

 Maska na dłonie bogata w składniki odżywcze. Zapewnia długotrwałe nawilżenie przywracając gładkość suchym, szorstkim i popękanym dłoniom. Wzbogacona w ekstrakt z brzoskwini oraz aktywne substancje o właściwościach zmiękczających oraz naturalne przeciwulteniacze.

Moja opinia:

świetny produkt o pięknym zapachu brzoskwini, dłonie po zabiegu są idealnie miękkie, nawilżone i pięknie pachną, efekt utrzymuje się na drugi dzień:) miła chwila relasku

produkt nie zostawia żadnej warstwy mazi na rękach

moja ocena 6/6

Nr 2  

Beauty Formulas, maska relaksująco-odżywcza, na stopy, 1para (skarpetki) 

Produkt kosztuje ponad 7 zł:)

Zapewnienia producenta:

Maska na stopy o specjalnie opracowanej formule bogatej w aktywne składniki zmiękczające oraz składniki naturalne o działaniu kojącym i wygładzającym. Zawarty w składzie moczniki pomaga odbudować zrogowaciałą skórę pięt, olejek miętowy odświeża oraz przynosi ulgę zmęczonym stopom. Maska ma formę specjalnie zaprojektowanej skarpetki, która ułatwia wchłanianie składników aktywnych i zapewnia długotrwałe nawilżenie i relaks.

Moja opinia:

wg mnie produkt nie spełnia obietnic producenta, po wyjęciu stóp są lekko nawilżone i na tym koniec, czuję jakbym użyła zwykłego kremu do stóp, zapach średnio mi się podoba, nic szczególnego

najgorsze jednak dla mnie jest to, że po wyjęciu stóp ze skarpetek są one pokryte mazią i trzeba długo to wcierać (chyba, że ma się mega suche stopy to może wtedy tego efektu nie będzie nie wiem)
dla mnie produkt nie jest warty swojej ceny i nie sięgnę po niego nigdy więcej

moja ocena 2/6

 

Komentarze

  1. Pierwszego produktu z chęcią bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tą maskę do rąk chętnie bym kupiła, w zimie cierpię na przesuszenia rąk.

    OdpowiedzUsuń
  3. liczyłam,że do stóp produkt będzie fajny,a tu zonk

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe produkty, o raczki i nóżki trzeba dbać, teraz w te mrozy szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ten do stóp się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba bym się nie skusiła na nie ;) Wolę kupić całą tubkę maski lub kremu do rąk/stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widziałam nigdy tego, rękawiczki super, na pewno kupię jak zobaczę, na zimę każdy ratunek dobry ;-) zapraszam na rozdanie z Firmoo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej bym tego nie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo to maska nałapki by mi się taka z pewnością przydała

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ogólnie jestem fanką masek, bo dają szybkie efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o proszę jak potrafi jedno zachwycić, drugie niekoniecznie;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałaby mi się ta maska do rąk, moje są teraz w opłakanym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Do BF miałam kilka podejść i za każdym razem byłam zawiedziona :/ Dobrze, że przynajmniej rękawiczki się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że maska do stóp nie działa, chętnie bym kupiła. Ale chętnie skuszę się na produkt do rąk, uwielbiam jak kosmetyk ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam te skarpetki, ciekawe jak u mnie się sprawdzą!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdziły się lepiej niż u Ciebie,ale taki sam efekt można moim zdaniem uzyskać nakładając krem i materiałowe skarpety nawilżające.

      Usuń
  16. Ciekawe... ten do rąk chciałabym spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy produkt. Nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jest ta maseczka na dlonie i cena przyzwoita :) Szkoda, ze na stopy sie nie sprawdzila.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz widzę te maski :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem bardzo ciekawa tej maski na dłonie :) Gdzie ją można dostać?

    OdpowiedzUsuń
  21. Produkt do dłoni bardzo kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda że jedna taka fajna a druga niestety nie...

    OdpowiedzUsuń
  23. Skarpetki mnie zainteresowały, ale kiedy przeczytałam twoja opinię - daruję sobie.

    OdpowiedzUsuń
  24. nie znałam tych produktów wcześniej , fajnie,że u Ciebie zawsze trafię na coś niestandardowego

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz się z nimi spotykam :O

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Ja także pierwszy raz się spotykam z tymi produktami.

      Usuń
  27. Trzeba zapamiętać, że ta do dłoni dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie mialam jeszcze zadnej z nich ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. widzę, że maski sprawdziły się u nas zupełnie odwrotnie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie kuszą maseczki złuszczające do stóp :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz