MASŁA DO CIAŁA -PORÓWNANIE I MOJA OCENA


Masła do ciała Floslek Mango i Marakuja używam od dawna,to moje 4 opakowanie,Alverde z orzechem makadamia 2 opakowanie,natomiast Floslek Truskawka Poziomka pierwsze i ostatnie ,którego nie potrafię zużyć.

Rywalizację zdecydowanie wygrywa Alverde,chociaż nic na to nie wskazywało,ponieważ kiedy pierwszy raz otworzyłam to masło przeraził mnie zapach ,który wydawał mi się obrzydliwy i chemiczny ,nie mający nic wspólnego z deklarowanym zapachem,masło jednak zaczęłam używać regularnie,zapach początkowy bardzo szybko znika i ciało pachnie niezwykle delikatnie ,masło ma wspaniałą konsystencję,mnie o dziwo nie sprawia problemu jego wsmarowanie.Zdecydowanym minusem jest dostępność tego masła ..ja kupuję je na allegro cena 19,50 plus wysyłka za 200 ml produktu .Powrócę do tego masła nie raz,moja skóra jest po nim ładnie odżywiona,nawilżona i nie lepi się co najważniejsze.


Mój nr 2 ,ale też jakby 1 ,bo je uwielbiam to masło Floslek Mango i Marakuja,które obłędnie pachnie tak jak deklaruje producent,dla samego zapachu z niego nie zrezygnuję.Cudo.Konsystencja jest okay,ale w porównaniu do Alverde jest cięższa,dłużej się wchłania i pozostawia lepką warstwę na ciele.Pojemność 240 ml kosztuje około 22 zł .Polecam to masło,szczególnie na mocną  mroźną zimę,na lato będzie za ciężkie .

Nr 3 Floslek Truskawka i poziomka-katastrofa ten zapach jest chemiczny,sztuczny,a z tyłu opakowania dowiadujemy się ,że to zapach poziomki,a nie truskawki i poziomki.Może zużyję je  tylko do nóg nie wiem,na pewno nie kupię go nigdy więcej.

A Wy jakie masła polecacie?a może macie już swoich faworytów ?


16 komentarzy:

  1. Po Mango i Marakuję może kiedyś sięgnę, wersja herbaciana zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie. Masło z Alverde kiedyś miałam (inną serię niż Ty) i wspominam je bardzo dobrze. Dla mnie miało odrobinę tępą konsystencję, ale bardzo dobrze nawilżało ciało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gorąco polecam ,zapach jest genialny,ja chyba skuszę się na wersję herbacianą :)

      Usuń
  2. Uwielbiam masła do ciała - o pięknych zapachach, ale żadnego z tych nie miałam :) zaciekawiłaś mnie baaardzo tylko z Flos Leku

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego z nich nie miałam ale kuszą mnie oba.. szkoda, że Alverde jest tak niedostępne w PL.

    OdpowiedzUsuń
  4. maselka to tylko z the body shop uzywam bo mam poprostu latwy dostep, uwielbiam zapach mango wiec mysle ze by mi sie spodobal;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam żadnego z nich i ogólnie nie lubię się smarować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten od Flosleku Marakuja- ma suuuper zapach!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. ale tu nie chodzi o mycie włosów ;) ale np. nie zdążyliśmy umyć lub wiemy, ze nie damy rady, to to takie fajne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam żadnego z nich więc chętnie wszystkie bym wypróbowała, ja teraz zachwycam się masełkiem tutti frutti karmel-cynamon, jest świetne oraz naturalnym masłem kawowym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam masło z Flosleku o zapachu Opuncji i bardzo mi się podobało właśnie przez konsystencję takiego treściwego masła! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obecnie stosuję oliwkę ale kiedyś miałam masło Tutti-Frutti Farmony i miało cudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ano tak - chemiczna truskawka i poziomka brrr..
    Miałam też to masło z Alverde - ale po pierwsze zapach mi się nie spodobał a poza tym bieliło mi skórę co go ostatecznie zdyskwalifikowało..
    Po mango chętnie sięgnę latem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja na sezon wiosna -lato wolę balsamy pod prysznic ale bliżej jesieni i w zimie pięknie pachnące masła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam masło Alverde, ale było dla mnie za ciężkie ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj nie używam masła do ciała :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger