MOJA PIELĘGNACJA STÓP ZAPRASZAM

Zapraszam do zapoznania się z moim dorobkiem , prezentuję to czego aktualnie używam w danej kategorii , każdy dzień tygodnia będzie poświęcony innej tematyce .

Produkty do pielęgnacji stóp , których aktualnie używam prezentują się tak :



NR 1


Farmona Nivelazione rozgrzewająca sól do kąpieli stóp - produkt dedykowany osobom z efektem zimnych stóp i zaburzeniami krążenia.
Sól zdaniem producenta ma mieć wielokierunkowe działanie:gwarantować naturalny i długotrwały efekt rozgrzania stóp,odżywiać i zmiękczać skórę stóp, odświeżać i relaksować oraz przynosić ulgę zmęczonym po całym dniu stopom.
Sól ma 600 g , ja zapłaciłam za nią około 12,40 w internetowej aptece,w której robię stale zakupy.

Wg mnie sól jest wspaniała i jest moim odkryciem , nie wiem ,które to już moje opakowanie i ciągle do niej wracam - najczęściej zimą i niestety kiedy tak jak teraz dopadło mnie ostre przeziębienie.
Efekt rozgrzania jest naprawdę fajny i długo się utrzymuje , oczywiście ja stópki pakuję w skarpetki i wkładam grube papućki:):)
Sól świetnie działa ,sprawdza się u osób w różnym wieku , mój ojciec , który ma problemy z krążeniem bardzo sobie ją chwali , po wyjęciu stóp czuje mrowienie i stopy są rozgrzane.
Borowina i olejek cynamonowy  naturalnie rozgrzewają.
Zapach jest obłędny , kocham nutę cynamonu w kosmetykach ,jeśli Wy również ją sobie cenicie na pewno ten produkt przypadnie Wam do gustu .
Do miski wsypuję 3 nakrętki soli ,ale można też mniej ,moim znajomym wystarczy jedna .

Polecam serdecznie tą sól szczególnie na zimę i jesień:)

Nr 2



Biedronkowa i pewnie dobrze znana Wam sól regenerująca Spa -pojemność 600 g :).
Wg mnie naprawdę przyzwoita sól ,nie pamiętam ile kosztowała,ale chętnie do niej wracam .
Dobrze zmiękcza stopy i naprawdę nie ma sensu dużo o niej mówić,bo produkt ten jest znany ,występuje w różnych wersjach .Zapach jest okay ,ale nie zachwyca mnie :)Ceny już nie pamiętam,ale sól jest tania .

Nr 3



Paloma Foot SPA  cukrowy peeling do stóp z olejem winogronowym i migdałowym ( cena około 9 zł pojemność 125 ml ) , ja kupiłam go na allegro .
W mojej ocenie jest to świetny produkt,który radzi sobie bardzo dobrze,jednak nie zastąpi on nam tarki lub pumeksu .Nakładamy go na suche stopy.Efekt jest przyzwoity i stopy są nawilżone oraz ładnie pachną ,potem już tylko krem do stóp:)Natomiast na pewno nie usuwa zrogowaceń skóry jak zapewnia producent.

Nr 4



Celia krem do stóp pięlęgnacyjno-odżywczy KOLAGEN I ROZMARYN  ,który kosztuje niecałe 6 zł za 125 ml .Widziałam też inne wersje,ale ten zapach jest cudowny,delikatny i naprawdę mnie zachwycił.Konsystencja jest w porządku ( mąż użyczył mi swojej dłoni) ,natomiast krem się długo wchłania i pozostawia tłustą warstwę UWAGA.
Nawilżenie jest na poziomie średnim,bo miejsca bardziej przesuszone niestety takie zostały.
Wcześniej miałam krem z Farmony Zielona oliwka i byłam bardziej zadowolona ,mimo,że krem też nie nawilżał bardzo suchych miejsc to lepiej się wchłaniał i nie tłuścił ( niestety nie mam go już więc nie będzie fotografii).

Słyszałam wiele dobrego o kremach z mocznikiem , podobno z Isany  (Rossmann) jest dobry ?
Właśnie na ten się zdecyduje kupując nowy albo z firmy Balea , bo też słyszałam , że ten jest dobry :)

A u Was jak wygląda pielęgnacja stóp , jaki jest Wasz niezbędnik ?

Może macie  jakiś złoty kosmetyk , który warto wypróbować?

Mam nadzieję , że post się podobał ,bo pisałam go dość długo , jutro zapraszam na inną kategorię :)

Jeśli mój blog będzie miał 100 obserwatorów szykuję pierwsze rozdanie w podziękowaniu:)





Komentarze

  1. Pierwsze moczę stopy w rozpuszczonym szarym mydle, później pumeksem zdzieram naskórek, nakładam peeling z Perfecty i robię nim masaż i na końcu smaruję pięty kremem do stóp. Tak wygląda moja pielęgnacja stóp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zwracam jakoś szczególnej uwagi na pielęgnacje stóp, nie mam z nimi problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaniedbuję swoje stopy, cieszą się jak czasami je kremem posmaruję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz mi kiedyś miałam tak samo , nie wiedziałam , że istnieje tyle fajnych kosmetyków do stóp :)

      Usuń
    2. a poza tym tłumaczyłam się brakiem czasu

      Usuń
    3. Brak czasu to chyba częsta wymówka :)

      Usuń
  4. uwielbiam te sole z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś też taki post u mnie się pojawił, sole z biedronki są dla mnie super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo tego, ale każdy ma swoje potrzeby co ja w 100% rozumiem, ja używam tylko 2 produktów do stóp:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM