MOJE KREMY DO RĄK ( UWAGA AŻ 3 )

Aktualnie używam 3 kremów do rąk na zmianę:




nr 1 Anatomicals help the paw witaminowy krem do rąk - 100 ml kosztuje około 12 zł
kosmetyki anatomicals nie zawierają parabenów ani sztucznych barwników
zapach delikatnie cytrusowy , konsystencja bardzo gęsta i krem trudno wydobyć z tubki ,naprawdę bolą aż palce , jego działanie mi odpowiada ,ładnie nawilża,ładnie pachnie i mogłabym powiedzieć,że pomógł moim paznokciom wyjść na prostą,oceniam go bardzo dobrze,gdyby nie to jak wychodzi z tubki  , bo to dramat


nr 2 Eveline Cosmetics glicerynowy  skoncentrowany krem do rąk i paznokci -245 ml w opakowaniu z pompką kosztuje około 8 zł ( kupowałam na allegro),opis producenta mówi,że krem nawet mocno zniszczone dłonie zamieni w miękkie i satynowe :)
jego składniki to : wyciąg z aloesu , masło karite , gliceryna , olej z kiełków pszenicy, kolagen i elastyna ,d -panthenol i alantoina oraz witamina e :)
wg mnie krem naprawdę jest dobry, bo błyskawicznie się wchłania i dobrze nawilża i w dodatku cena śmiesznie niska ,a opakowanie rewelacyjne i zapach też okay pachnie aloesem

nr 3 Anida olive cream krem do rąk i paznokci -100 ml kosztuje około 2,80 ,krem rzadszy od dwóch pozostałych,ale szybko się wchłania,również przyjemnie nawilża ,ma delikatny zapach i zawiera naturalną oliwkę z oliwek ,zawiera też roślinną  keratynę , wit.e i prowitaminę B5 ,które skutecznie regenerują płytkę paznokci
ten krem za swoją cenę jest również bardzo dobry


kremy spisują się całkiem dobrze, oczekiwałam nawilżenia,wzmocnienia (choć troszkę paznokci) i przede wszystkim ładnego zapachu

a Wy czego aktualnie używacie?na co zwracacie uwagę wybierając krem do rąk?

36 komentarzy:

  1. Anatomicals nas zainteresował, niebanalne mają opakowania, zachęcają...kuszą..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam żadnego z nich
    teraz smaruję łapki kremem Wellreal

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie szukam jakiegoś porządnego peelingu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego zaprezentowanego przez Ciebie w poście, obecnie używam z Pat&Rub:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam wiele dobrego o tej firmie

      Usuń
  5. Nie miałam okazji poznać któregoś z tych kremików ;-)
    Obecnie używam Pat&Rub oraz L'occitane. Moje dłonie stają się zimą problematyczne z powodu przesuszenia, ale kremy które używam świetnie dają radę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie szukam dobrego kremu do rąk i paznokci, ale jeszcze nie odkryłam ideału

    OdpowiedzUsuń
  7. musisz być zalogowana na wizaz.pl i czasami klikać w ikonkę "babskiesprawy" i tam od czasu do czasu są akcje gdzie można coś wygrać do testowania ;)
    z eveline też mam krem i masakra skończyć go nie mogę ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja mam 2 kremy do rąk i to mi wystarcza, bo nie jestem jakąś ich wielką fanką ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anide mam miodkowa i bardzo lubie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A skąd wziąć kosmetyki Anatomicals? Zainteresowałaś mnie nimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja znalazłam w shinybox grudniowym , są dostępne na stronie producenta z tego co wiem

      Usuń
  11. Lubię kosmetyki z pompką, więc dla mnie idealny byłby drugi produkt. Obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię z pompką -wygoda , ok obserwacja wzajemna czemu nie

      Usuń
  12. "Aż 3", haha, ja nie przykładam swoim dłoniom zbytniej uwagi i miałam do tej pory 1 krem do rąk, który dawno mi się skończył. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak akurat mam trzy, wyszło tak przypadkiem, jeden dostałam , drugi kupiłam a trzeci był w shiny :)

      Usuń
  13. Chętnie zapoznam się z kremem Anatomicals, skoro pomógł Twoim paznokciom wyjść na prostą:) Mogę przymknąć oko na problematyczne opakowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam w domu płno kremów do rąk, ale żaden mi nie odpowiada... cały czas szukam ideału który chyba nie istnieje. Chciałabym mieć taki krem który szybko się wchłonie i nawilży moje dłonie. Znaczna część kremów pozostawia niestety tłusty film...
    Twój nr 3 mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Używam Swedish SPA Oriflame (genialny - właściwie jest to krem do regeneracji dłoni w nocy) oraz krem z 10% mocznikiem Eveline Cosmetics (też genialny). Po moim dłonie w jednej chwili prezentują się o niebo lepiej, a nawilżenie długo się utrzymuje, a właściwie to i dzień wytrzymają, jeśli nie taplam się w wodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie szukam z mocznikiem, nie wiedziałam, że Eveline taki posiada w ofercie

      Usuń
  16. Bardzo lubię te kremy Anida, są super tanie, a świetnie sobie radzą. Mam w swoich zasobach ten sam co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem teraz na etapie wykorzystywania kremu od Celestin - jest boski w zapachu i dobrze nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jakoś nie przywiązuję wagi do kremów do rąk. Teraz kupiłam sobie w Biedronce krem DeBa i jeszcze nie używałam:) A skusiła mnie cena-4,99zł

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kremy do rąk i zawsze mam jakiś obok siebie i w torebce oczywiście. Żadnego z tych powyższych nie miałam, ale (jak wykończę swoje zapasy!) skuszę się na ten z Eveline.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj znać jak wrażenia koniecznie:)

      Usuń
  20. ja cały czas używam Cztery Pory Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam żadnego.. Ja ciągle zmieniam, teraz mam z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim obecnym przypadkowo odkryty ulubieńcem jest krem z Avonu z masłem kakaowym:) polecam

    OdpowiedzUsuń