MOJE KREMY DO TWARZY - OEPAROL I DECLARE

Witam.Dziś przygotowałam dla Was notkę o dwóch kremach , których aktualnie używam do twarzy.

Prezentują się tak ( przepraszam za złą jakość zdjęć ) :


Na dzień używam kremu Oeparol Hydrosense  - jest to krem nawilżający , ja mam wersję bez filtra , bo tak trafiłam w aptece , krem przeznaczony jest do cery normalnej i mieszanej.
W zasadzie już mi się skończył jak widać . Mi bardzo odpowiada taka forma opakowania-kształt kuli,jednak krem upadł na ziemię i opakowanie wygląda jak widzicie niezbyt ładnie,może lepiej byłoby gdyby to opakowanie było szklane,a nie plastikowe.
Mieści się tam 50 ml kremu -zapłaciłam coś koło 18 zł jak dobrze pamiętam.
Konsystencja bardzo mi odpowiada-jest lekka i szybko się wchłania,twarz nie błyszczy się po nim ,nie zauważyłam jakiś wysypów na twarzy  ,nawilżył moje suche miejsca ,nie powodował przetłuszczania cery.Kremu można używać na dzień jak i na noc.Zapach bardzo delikatny.
Ocena 5 /5,   polecam ten krem  do cery mieszanej.


Na noc używam kremu Declare Multiforce ( Skinatura)- jest to krem odżywczy przeznaczony dla osób po 30 roku życia , ja jednak patrzę na potrzeby skóry , a nie na wiek.
Krem ma pojemność 50 ml i kosztuje około 150 zł .
Ma fantastyczne opakowanie ,wystarczy nacisnąć w środku na tą kropkę i wydobywa się porcja kremu.
Nigdy nie miałam takiego kremu,wszystkie były odkręcane i nabierałam je palcem.
Mogę powiedzieć , że jest to eksluzywne rozwiązanie producenta .
Konsystencja kremu jest troszkę ciężkawa,nie wchłania się odrazu , jeśli dobrze nie wsmarujemy kremu to pozostawi biały filtr.
Ale to nic w porównaniu do jego zbawiennego działania - krem wspaniale nawilża i odżywia skórę,poprawia jej koloryt,niweluje błyszczenie skóry,eliminuje niedoskonałości.
Przy dłuższym użytkowaniu widać efekty.
Jest to kosmetyk organiczny .
Producent obiecuje ,że  ten regenerujący krem zawierający kombinację subtelnych olejków organicznych (np. arganowy), wysoko efektywny kwas hialuronowy i działający przeciwzmarszczkowo ekstrakt pochodzący z organicznego alfalfa aktywuje funkcje skóry i przywraca jej równowagę.
 Krem w sposób widoczny ma redukować  oznaki stresu i zmęczenia oraz wspomagać regenerację skóry, dzięki czemu staje się ona jedwabiście gładka i wygląda bardzo świeżo.
Dedykowany skórze wrażliwej.
Zapach bardzo mi się podoba.

Super kosmetyk polecam


Czy ktoś miał z nimi styczność , jak przedstawiają się Wasze doświadczenia z tymi kosmetykami ?

Komentarze

  1. Nie znałam wcześniej.... muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale muszę przyznać że opakowanie pierwszego kremu wygląda bardzo fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego z tych kremów nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obecnie używam kremu ze śluzem ślimaka marki Syis:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak się sprawdza?dostałaś go w shiny?

      Usuń
  5. ja jestem i bede wierna kremowi z Ziaji 25+, którego recenzje możesz znaleźć na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam żadnego z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W związku z tym, iż walczę z trądzikiem, chętnie zapoznam się z Declare Multiforce:) Lubię naturalne kosmetyki. Za tego typu produkty mogę zapłacić nieco więcej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapewniam, że warto wydać te pieniądze na ten krem

      Usuń
  8. Nie stosowałam żadnego z tych kremów. Moja cera jest mieszana, więc ten pierwszy pewnie by się u mnie sprawdził. Bardzo fajne ma opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię tego kremu oeparol, świeciłam się po nim jak słońce w lipcu no i oczywiście zapchał mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. dokładnie tak samo jak Ty podchodzę czasem wiek skóry i jej potrzeby a nasza metryka to różne sprawy...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz