MOJE ZAPACHY 2013 / 2014

Witam.
Dziś postanowiłam pokazać Wam moje zapachy, które towarzyszą mi od 2013 roku:)







 Massimo Dutti IN BLACK ( 80 ml )

Wodę  podarowała mi moja przyjaciółka, która mieszka w Barcelonie.

Strasznie podoba mi się flakon ozdobiony wstążką :)


Jak możecie zobaczyć na zdjęciu zużycie jest małe, ale zapewniam Wam, że perfum dużo używałam, po prostu mają delikatny atomizer .

Jest to elegancki zapach, dla mnie przede wszystkim wieczorowy, nie dlatego, że jest ciężki, 
ale jest ekstrawagancki, robi na mnie niesamowite wrażenie, nie potrafię doszukać się tutaj konkretnej nuty zapachowej, bo nie jest to zapach owocowy ani kwiatowy.

Zapach wydaje się być orientalny .
O udało mi się znaleźć na stronie informację, więc podzielę się na gorąco :

Nutami głowy są bergamotka, mandarynka, ananas, różowy pieprz i jabłko; nutami serca są róża, piwonia i konwalia; nutami bazy są drzewo sandałowe, paczula i piżmo.

Troszkę się pomyliłam jak widać, ale ten zapach trzeba poczuć, bo mnie pachnie orientem:)








Woda perfumowana AVON


Incandessence ( 50 ml )


Jest  to mój ulubieniec, który na pewno będzie w projekcie denko :)
Już prawie skończyła mi się ta woda niestety .
Cena regularna to 44,99 , ale bardzo często można kupić ją taniej w promocji.

Nuty egzotycznych orchidei, dzikiego tulipana, białej peonii oraz  rzadkich drzew-to wszystko możemy w tym zapachu wyczuć.

Ja tam rzadkich drzew nie czuję:):)ale jest coś w tym zapachu co mnie urzeka i sprawia, 
że do niego wracam. 

Fajny flakon w kształcie kulki, ciekawie prezentuję się w łazience.

Polecam .








Little Red Dress ( 50 ml )

Cena regularna 57,99, ja kupiłam w promocji za 30 zł 



Nuta głowy: malina, śliwka, owoce cytrusowe.
Nuta serca: róża, jaśmin, konwalia.
Nuta głębi: drewno sandałowe, bursztyn, piżmo.


Ten zapach jest bardzo ciepły, kwiatowy i elegancki.
Uwielbiam też wersję czarną klasyczną tej wody, natomiast biała do mnie kompletnie nie przemawia.
Zapach jest słodki i kuszący.



Każdy z zapachów nieźle daje sobie radę i pachnie stosunkowo długo , oczywiście zapachy najlepiej trzymają się na ubraniach, czuję je aż do prania :)
Znacznie krócej utrzymują się na skórze, ale mnie 3 lub 4 godzinki wystarczą.

Jakie są Wasze ulubione zapachy ?

32 komentarze:

  1. Znam te 2 perfumy z AVONu, chociaż little black dress nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zapachem w 2013 roku jest love potion od oriflame ale tylko na wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam tych z Avonu, fajna cena i zapach, ale nie jestem stała w miłości do zapachów i rzadko mi się zdarza kupić ten sam dwa razy - chyba, że po latach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. my uwielbiamy zapach Yves Rocher

    Zapraszamy do nas na konkurs!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego z tych zapachów, osobiście, patrząc po nutach, chyba pierwszy przypadłby mi do gustu najbardziej - uwielbiam ciężkie, orientalne perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszego nie znam,ale dwa pozostałe są jak najbardziej w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie znam , mój ulubiony zapach ostatnio to Heat od Beyonce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. incandessence pachnie cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm perfumy to coś co lubię najbardziej :) Tych co prawda nie używałam, ale po opisie wyobrażam sobie, że muszą być piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie ślicznie pachną. Lubie perfumy z Avonu i chętnie je kupuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. moj ulubiony to beyonce heat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. znam tylko Massimo Dutti, ale nigdy go nie uzywałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapachy trudne są do recenzji, ale nie które nuty zapachowe sądzę, że były by w moim guście. Ostatnio poznałam zapachy Bi-es i przyznam, że mnie oczarowały.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje ulubione zapachy to DKNY Be Delicious, Chloe, J'adore Dior i Lacoste Inspiration :) Używam ich na zmianę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam te z Avonu :) incandessence są dość przyjemne :) dla mnie nr 1 w ubiegłym roku były Flowerbomb.

    OdpowiedzUsuń
  16. Żadnego z nich nie znam, ale z Avonu uwielbiam wodę Perceive Dew. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. incadessence uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię Incandessence kiedyś pamiętam to był dla mnie hit prawdziwy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie znam tych zapachów :(

    OdpowiedzUsuń
  20. też lubię zapachy z Avon ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mało zużyte, zapachy z avonu są wprost cudowne ; ) Zapraszam : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ . Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety zadnego nie znam, ale zapachy z Avonu wiem ze potrafia byc cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Incandessence - uwielbiam ;)
    moja przyjaciółka je używała ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moimi ulubieńcami są zapachy Pumy, ale często tez sięgam po perfumy z Avonu :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszego zapachu wgl nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. a ja mam Little Gold Dress :) Red jest taki delikatny, też ładny :)
    Incandessence - klasyka :) A pierwszego nie znam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe zapachy, też mam jedną wodę od kuzynki z Hiszpanii :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja uwielbiam dostawać perfumy od mojego chłopaka i zdaję się na jego gust czasem, a zapachem do którego wracam ostatnio to diesel ZERO:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam Little Red Dress i dobrze je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń