Pielęgnacja dłoni i paznokci część 2

Tym razem przedstawię Wam peeling, którego używam do dłoni oraz dwie oliwki - jedną, której używam już długo i drugą, która nie dawno była w shinybox 



W styczniowej odsłonie shinybox znalazłam złotą oliwkę do paznokci Delawell .

 Opis producenta:

Złota Oliwka Do Skórek i Paznokci bogata w pięć drogocennych olejów pochodzenia roślinnego to niezwykły produkt do pielęgnacji nie tylko paznokci ale i skóry całej dłoni.
 Zawiera składniki niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania skóry.
 Jej stosowanie podczas zabiegów w gabinecie kosmetycznym oraz w pielęgnacji domowej pozwala uporać się min. z suchością, szorstkością, pękaniem wałów paznokciowych.
 Ze względu na zawartość witamin A, E, Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych pomaga w regeneracji skóry i płytki paznokcia.
Oliwkę w gabinecie kosmetycznym możemy stosować na wiele sposobów np. w postaci ciepłej kąpieli oliwkowej, ciepłego kompresu, jako środek poślizgowy do masażu .
Jest również niezbędna w codziennej pielęgnacji domowej skóry dłoni i paznokci.

Koszt tej oliwki to 29 zł za 15 ml .

Zobaczymy jak się spisze, bo użyłam jej dopiero 3 razy.
Zapach bardzo mi odpowiada,pachnie delikatnie.
Fajnie się dozuje .

Drugą oliwkę jaką widzicie na zdjęciu kupiłam przypadkiem na stoisku w markecie, wstyd mi, ale nie wiem jaka to firma, kosztowała około 18 zł.
Strasznie podoba mi się jej wygląd w środku pływają jakieś kwiatuszki i listki :)
Co do działania dobrze się spisuje,nawilża suche skórki,wzmacnia paznokcie i po jej zastosowaniu nie korci mnie do obgryzania.
Generalnie jak spotkacie taką to bierzcie i przetestujcie koniecznie u mnie zdała egzamin.
Może ktoś wie jaka to firma, bo ma taką ?

A mój hit do dłoni to Paloma Hand SPA Cukrowy peeling do dłoni z olejkiem makadamia i  migdałowym.

Krótki opis:

Naturalne kryształki cukru zawarte w peelingu szybko i delikatnie złuszczają martwy naskórek doskonale wygładzając i zmiękczając skórę dłoni, jednocześnie pobudzając ją do odnowy. 
Olejek makadamia, posiadający wyjątkowe właściwości regeneracyjne, intensywnie nawilża i odżywia skórę. 
Bogaty w witaminy oraz składniki mineralne olejek migdałowy odbudowuje warstwę lipidową naskórka dłoni. 
Witaminy A i E łagodzą podrażnienia oraz znakomicie regenerują skórę, która odzyskuje aksamitną gładkość.
 Relaksujący zapach produktu sprzyja komfortowi podczas stosowaniu. 


Cena za 125 ml około 8 zł




Wystarczy niewielka ilość i mamy piękne dłonie, jest wydajny.
Peeling jest naprawdę delikatny , dłonie zostawia nawilżone, gładkie i przyjemnie pachnące.
W tej cenie to naprawdę dobry produkt i być może wiele z Was już się o tym przekonało.
Jest to mój ulubieniec i jest to moje kolejne opakowanie .
Zawsze po peelingu nakładam krem do rąk i moje dłonie są wygładzone i potężnie nawilżone przez kilka dni :)
Polecam Wam serdecznie ten produkt

16 komentarzy:

  1. Złota oliwka do paznokci mnie zainteresowała-nie miałam jej jeszcze,wygląda znakomicie:)
    Zapraszam do siebie: http://renia114.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. koniecznie muszę się za nim rozejrzeć :) lubię peelingi do dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę muszę w końcu kupić sobie ten peeling;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O produktach Paloma czytałam same dobre rzeczy, ciekawy jest ten olejek, Delawell, nigdy o nim nie słyszałam, ani nie widziałam go, napisz koniecznie o nim, jak wypróbujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie mam pojęcia jaka to firma. Skoro ją tak zachwalasz, to będę miała oczy szeroko otwarte :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, z miłą chęcią obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko co jest z pipetką strasznie mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to dość fajne rozwiązanie

      Usuń
  8. Złota oliwka wymiata :) Jestem jej ciekawa strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja czasem kusze się na takie saszetki do rąk lub stóp, które zawierają peeling i maskę - szybka regeneracja zwłaszcza w zimie lubię na ręce:)

    OdpowiedzUsuń