STYCZNIOWY SHINYBOX JUŻ U MNIE ZAPRASZAM :)

Dotarł do mnie dzisiaj rano,a tak się przedstawia styczniowy shinybox , kóry zawiera aż cztery pełnowymiarowe produkty :)











Zapraszam na poznanie zawartości:

nr 1 DERMIKA wygładzająca baza pod makijaż z edycji limitowanej , troszkę się jej boję ,bo podobno ma drobinki , a ja tego nie lubię , no zobaczymy,dajmy sobie szansę , pojemność 10 ml

nr 2 PAESE linea automatyczny eyeliner , ja mam w kolorze brązu z brokatem

nr 3 DELAWELL oliwka do paznokci , mam wersję złotą,a była też wersja zmysłowa :)mam nadzieję , że poprawi stan moich skórek

nr 4 BIOLIQ albo krem do twarzy albo pod oczy , ja trafiłam na krem pod oczy , trochę szkoda ,bo mam tylko 15 ml ,a krem do twarzy z tego co mi wiadomo to 50 ml

nr 5 EVREE (nie znam tej marki) wygładzający peeling do stóp  10 zł za 75 ml
nie wiem czy pobije moją ulubioną PALOMĘ (Paloma Foot Spa)

Może znacie te produkty?

To pudełko znacznie mniej mi się podoba niż grudniowe , ale może mnie pozytywnie zaskoczy , na pewno podzielę się wrażeniami kiedy będzie na to już pora i będę wstanie je ocenić

Komentarze

  1. jestem ciekawa jak spisze się peeling do stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oliwka do paznokci bardzo mi się podoba, ciekawa jestem czy dobrze działa. Fajne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pochwalę zapach , jest delikatny i skradł me serce:)

      Usuń
  3. Mam krem do stóp z tej marki EVREE, świetny jest, więc pewnie peeling też dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam tego pudełka, może czas to zmienić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raz możesz spróbować , taka niespodzianka jest fajna od czasu do czasu , chociaż ja czasem się zastanawiam po co mi któreś z rzędu opakowanie np peelingu do stóp

      Usuń
  5. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale ciekawi mnie ten peeling do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego z produktów ale oliwkę z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. BIOLIQ i Deremika chyba ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełko nawet ok :) Lepsze niż Glossy moim zdaniem ;) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu. Dow wygrania aż 3 zestawy kosmetyków Mythos!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi z tym miesiącu bardziej podobał się glossy

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jakos nie jestem przekonana do subskrypcji takich pudelek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest w pewnym sensie loteria, ale też niespodzianka i zabawa

      Usuń
    2. ja lubię ten element niespodzianki i oczekiwania :)

      Usuń
  11. Nie znam żadnego z tych produktów, ale chętnie wypróbowałabym peeling :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM