TAG 50 faktów o mnie

1. Jestem zodiakalnym lwem i jak na lwa przystało czasem chce rządzić, jestem też mentorem całej mojej rodzinki .
2.Uwielbiam czytać poradniki i szukać w nich jakiegoś punktu odniesienia do mojej sytuacji i zazwyczaj konstruktywnie siebie krytykuję:)
3.Jestem sieciarą-w sieci bardzo dobrze się odnajduję i czasem mam wrażenie, że zbyt dużo czasu mi to pochłania :)
4.Od zawsze jestem typem małego zazdrośnika.
5. No dobra przyznam się, że do pisania bloga podchodziłam aż 3 razy i za każdym razem coś mi się nie podobało (miałam do siebie jakieś ale, że można lepiej).
6.Nic mnie tak nie napędza do działania jak słońce za oknem.
7.Zdrowie cenię sobie najbardziej od jakiegoś czasu.
8.Zawsze szukam dziury w całym,taka już jestem.
9.Jestem nieprzewidywalna i czasem daję dziwne prezenty.
10.Czasem mam w sobie za dużo energii, tak mówi mój mąż!:)
11.Mam mega proste włosy.
12.Mam swoją opinię i nie zmieniam jej co chwila ,nie jestem kameleonem.
13.Nie lubię być chyba jak każdy uzależniona od kogoś.
14.Czasem mam napady głupawki.
15.W tym roku będę miała 26 lat:)
16.Coraz częściej myślę o drugim dziecku.
17.Szanuję swoją prywatność w sieci.
18.Wykładam kawę na ławę.
19.Staram się ograniczyć mój zakupoholizm:)
20.Czasem mam dobre serce i oddaję za darmo różne rzeczy, bo fajnie się z tym czuję.
21.Nie podążam za modą jakoś specjalnie, grunt to wygoda.
22.Przybyło mi kg po ciąży i kicham na to:)
23.Uwielbiam masła do ciała.
24.Moje ulubione kwiaty to frezje.
25.Chciałabym chociaż raz dostać kartkę świąteczną od kogoś z blogosfery (nie wiem czemu, fajnie jakoś tak dostać coś miłego).
26.Marzę, by ludzie chętnie mnie czytali, a nie wchodzili dla statystki  ( ja Ciebie Ty mnie)
27.Nie mam samochodu, bo kocham autobusy, na które wszyscy tak narzekają.
28.Kocham słodycze zaraz po mojej całej Rodzinie.
29.Nie noszę samych markowych ciuchów ani drogich kosmetyków.
30.Czasem gram w totka.
31.Kupuję dziecku za dużo zabawek.
32.Kiedy moje dziecko choruję, choruję i ja .
33.Cyfra 3 ma dla mnie szczególne znaczenie.
34.Czekam cały czas kiedy mój mąż zrobi dla mnie własnoręcznie toaletkę, bo obiecał.
35.Wykorzystuję męża w kuchni.
36.Nie mam parcia na szkło.
37.Realizuję cele, które sobie wyznaczyłam, jak uda się zrobić 80 % tego co chciałam jest ok:)
38.Słucham sama siebie i dobrze na tym wychodzę.
39.Mam granice odkąd pojawił się mój syn.
40.Macierzyństwo pozwoliło mi odkryć drugą inną siebie:)
41.Szukam kremu z mocznikiem.
42.Na kompie jestem menadżerem sportowym choć nienawidzę sportu, ale gra to gra.
43.Czasem słucham disco polo i nie wstydzę się tego, bo czasem znaczy czasem.
44.Mam mega szczęście, bo posiadam fajną rodzinkę.
45.Zdaję sobie sprawę, że czasami piszę kiepsko stylistycznie ,ale ważne,że prawdziwie, bo nie ma u mnie zasady zapłacę napiszesz co chcę.
46.Wieczorem zawsze mam czas na rytuał urodowy:)
47.Staram się obserwować blogi i aktywnie komentować :)
48.Lubię miód.
49.Mam dość swojej monotonnej fryzury, a w zasadzie jej braku, bo mam takie proste włosy-pisałam chyba wcześniej.
50.Długo piszę każdego posta na moim blogu :):)


Dziękuję, jeśli dotarliście ze mną do końca, a nawet jeśli przeczytaliście o mnie chociaż jeden punkt -znamy się już ciut lepiej:)

21 komentarzy:

  1. mi tata zrobił toaletkę :D
    bardzo fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tego bloga tak szybko nie porzucaj:) moim takim małym marzeniem też jest dostać taka kartkę z blogosfery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne odpowiedzi, jesteś w takim razie starsza ode mnie o rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło się czyta ten TAG - dzięki niemu dowiedziałam się o Tobie nowych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post :) Lubię czytać takie, bo zawsze dowiaduję się o Was dziewczyny czegoś nowego :) Może kiedyś sama zdobędę się na napisanie takiego o sobie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię na Blogu, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Muszę też kiedyś zrobić ten tag. Dużo ciekawych rzeczy się można dowiedzieć i doszukać wielu podobieństw.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dużo rzeczy w sobie znajduję podobnych do Ciebie;D Ale za długo by pisać, ale na pewno szukam dziury w całym i też jestem Lwem stąd może te podobieństwa;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak mam, a dziura w całym to moja domena ;)

      Usuń
  9. kocham frezje również :D to moje ulubione kwiaty:) a niektórzy np nawet nie wiedzą że są takie roślinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne fakty :D Dziękuję za obserwację, odwdzięczam się tym samym! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam jednym tchem. Bardzo lubię tego typu posty. A tak w ogóle to zauważyłam, że mamy wiele wspólnego! :)

    Pozdrawiam
    P.

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem z mocznikiem mam ;) jest to krem do rąk z Isany za jakieś 4 złote.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też widze podobieństwa :)
    Mam długie proste włosy - Twoje też nie chcą się kręcić? :(
    no i disco polo każdy chyba czasem słucha :D

    OdpowiedzUsuń
  14. witam Cię serdecznie :) ja jestem na etapie początkującej żonki i pani domu :D dziękuję że dodałaś mnie do obserwowanych, mam nadzieję że moje porady Tobie się przydadzą :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam mega proste włosy, napady głupawki i w tym roku kończę 26 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo punktów miałybyśmy takich samych:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię ten TAG, dużo się można dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń