Ziaja krem-NIE dla cery mieszanej

Witam.Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami wrażeniami po zużyciu próbki kremu Ziaja na dzień  ochrona niska SPF6 do skóry wrażliwej i mało elastycznej :)

Próbka zawierała 5 ml i starczyła mi na 5 dni :)
Zapewnienia producenta:
skuteczna pielęgnacja już po pierwszej aplikacji
zapewnia efekt stabilnego poziomu nawilżenia skóry
wyraźnie uelastycznia naskórek
skutecznie łagodzi podrażnienia
chroni przed promieniowaniem UV i przedwczesnym starzeniem skóry
stanowi doskonały podkład pod makijaż

krem z naturalnym olejem z pestek winogron:)

Moja opinia:

Bardzo rzadko robię recenzję próbek, bo uważam, że ciężko ocenić kosmetyk po tak małej ilości.
W tym wypadku jednak zdecydowałam się napisać Wam kilka słów.
Krem jest przeznaczony do skóry wrażliwej, ja mam cerę mieszaną i chciałam Was przestrzec przed zakupem tego kremu jeśli macie cerę taką jak ja:)
Wiem z doświadczenia, że czasem po dobrych recenzjach kupujemy krem i nie patrzymy na etykietki.
U mnie efekt po zastosowaniu tego kremu był natychmiastowy, na  środku czoła wyskoczyła mi jakaś gula, na szczęście zniknęła po 4 dniach, najgorzej jednak krem zachował się, gdy nałożyłam na niego makijaż, już po 20 minutach strasznie się świeciłam, dotychczas nie spotkałam jeszcze takiego kremu, który do tego stopnia by mnie rozczarował, jego zapach jest dość intensywny i mi ten zapach winogron nie przypomina.
Krem nie był przeznaczony do cery mieszanej i nie było mowy o macie, ale i tak Was przestrzegam :)

Oczywiście krem pewnie inaczej będzie się zachowywał na innej skórze, rodzaju cery.




Na końcu serdecznie zapraszam Was do wzięcia udziału w moim symbolicznym rozdaniu i bardzo proszę o niewypowiadanie się na temat nagród, jest to moje pierwsze rozdanie skromne i wiele razy to podkreślałam, wszystkie ironiczne, złośliwe  komentarze na ten temat będę usuwać.
Jeśli nie masz ochoty brać udziału w zabawie nie zmuszam .

Komentarze

  1. Ziaja ma fajne produkty, kremu nie miałam nigdy, ale lubię ich toniki i kremowe mydła do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem zdania, że nie powinno się robić recenzji z próbek, chyba że ma się więcej próbek tego samego produktu i starczają one na wiele dni. Ja np: ostatnio zostałam posiadaczką 3 próbek peelingu enzymatycznego z Pharmaceris.

    OdpowiedzUsuń
  3. używam płynu micelarnego ziaji :) kremu tego nie miałam okazji

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zużyłam 6 próbek tego kremu i bezskutecznie szukam pełnowymiarowego, bardzo moja skóra go polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze żadnego kremu z Ziaji...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro mi, że uraczył Cię wielką gulą :(

    OdpowiedzUsuń
  7. No faktycznie, jako krem na dzień u mnie też by się nie sprawdził bo też mam cerę mieszaną. Takie kremy to tylko na noc.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kiedyś dostałam próbkę tego kremu jednak na szczęscie oddalam go mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś próbkę tego kremu. Nie działał na mnie jakoś źle. Ale nie kupiłam bo nie jest dla mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  10. O to ja go napewno nie kupię. Ja teraz raczej wybieram takie kremy na których jest napisane niekomadogenne ;) nie przeżyłabym gdyby moja twarz wróciła do takiego stanu jak w zeszłym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, ze o tym piszesz. Jedyna Polska marka do jakiej mam dostep stacionarnie to wlasnie Ziaja i czesto zastanawialam sie juz nad kupnem kremu. Teraz wiem, ktorego unikac ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię Ziaję, aktualnie używam lano-kremu dla cery suchej i wrażliwej :) Spróbuję chętnie tego kremu, bo może mi przypasować :)
    Na moim blogu pojawi się recenzja maseczki do twarzy z serii Ziaja Pro - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używałam z bio olejkiem arganowym lubiłam go ale prawdą jest że jak przesadziło się z ilością to czasmi zapychał teraz używam ziaja 25+ i uwielbiam go :) tego nie miałam i jakoś winogron do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedna 5 ml próbka wystarczyłam Ci na 5 dni ? :-o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dokładnie ta próbka wystarczyła mi na 5 dni

      Usuń
    2. Bardzo wydajny jest w takim razie :)

      Usuń
  15. dobrze wiedzieć bo mam cerę mieszaną a często kupuję jakiś krem ziaji , no to ten b będę omijać szerokim łukiem

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam tego kremu, ale mnie Ziaja odpowiada. Jeszcze nic tej firmy mnie nie zawiodło.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam tego kremiku, ale produkty tej firmy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uu, to nie wiem czy dla mnie by się nadał ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z Ziaji lubię tylko krem matujący nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz