ALVERDE KONTRA WELLA-MASKI DO WŁOSÓW PLUS TOŁPA I NAKED BASICS

Witam Was w ten jak narazie dobry dla mnie poniedziałek:)


A dzisiaj u mnie 2 maski do włosów, które uwielbiam,pierwsza to wella, a drugą jest tańszy odpowiednik -maska alverde:)








Zacznę od maseczki WELLA SP REPAIR
Za 200 ml maseczki zapłaciłam 49 zł
Maseczka doskonale spełnia swój cel, czyli regeneruje włosy, sprawia, że są miękkie, łatwo się rozczesują i znajdujemy ich mniej na szczotce.
Efekty u mnie były widoczne po pierwszym użyciu!chociaż cena mnie odstraszała skusiłam się na nią i nie żałuję:)
Zapach maseczki jest bardzo ładny i pozostaje na włosach.
Maskę trzymam około 8 minut.
Produkt jest świetny, ale należy też uważać by nie przesadzić z nią, dlatego ja stosuję ją raz w tygodniu, bo jeśli stosuję co każde mycie to nie ma już efektu wow i włosy się do niej przyzwyczajają.
Nie lubię opakowania, wolałabym maskę mieć w tubce.
Kosmetyk jest wydajny, konsystencja nie spływa z rąk, ale nie jest też mega gęsta.
Jeśli szuakcie maseczki regenerującej i chcecie zobaczyć efekty od razu to polecam wydać pieniążki na nią.
Jest to produkt profesjonalny, dostępny w salonach fryzjerskich i na allegro.




ALVERDE REPAIR HAARMASKE


To wg mnie tańszy, ale równie skuteczny odpowiednik welli, który nadaje się do stosowania po każdym myciu włosów:)
Maska nie obciąża włosów, mają zdrowy wygląd, poprawia się ich kondycja i nie ma kłopotów z rozczesywaniem.
Za 100 ml maski zapłaciłam 15 zł .
Jest wydajna,ma fajne opakowanie-tubka.
Zapach jakoś mi się nie podoba.
Zawiera wyciąg z avokado, biotynę i provitaminę B5 , produkt bez silikonów, seria vegan:)
Stosuję po każdym myciu włosów i trzymam pod czepkiem 3 minuty( można od 3 do 5 )
Polecam do codziennej pielęgnacji uzupełniającej:)
Dostępna w drogerii dm lub allegro.


Dotarła dziś do mnie przesyłka z wygranymi mini produktami marki TOŁPA, udało mi się wygrać w konkursie:)
Zobaczcie jaką miałam niespodziankę





Jakby tego było mało doszła dziś do mnie paletka Naked Basics:) i jest to oryginał bez wątpliwości :)
Parę zdjęć:



 Kolory matowe, ale i tak mnie urzekają:)

Sfotografowałam też moje jajeczko do nakładania podkładu, codziennie używam pędzla hakuro więc zobaczymy jak się to cudo sprawdzi:)

Ale ten poniedziałek się fajnie zaczął.





Komentarze

  1. ALVERDE REPAIR HAARMASKE bardzo nas zainteresowała:) niedroga faktycznie jest...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej z Tołpy!

    OdpowiedzUsuń
  3. kosmetyki z tołpy .świetne, paletki zazdraszczam a masek nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna wygrana gratuluje :) Ciekawa jestem skladu maski Wella, bo cena rzeczywiscie wysoka. Co do tej maski alverde mam mieszane uczucia- raz dziala u mnie swietnie, innym razem nie robi nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany ale góra super kosmetyków, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka ma rewelacyjne kolory!! też miałam kiedyś tę maskę, jest super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Optymistycznie dzisiaj u Ciebie :) Gratulacje wygranej! Co do maseczek, to nie miałam żadnej z nich. Wella troszkę przydroga, ale bardzo ciekawe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję :)
    fajne maseczki,warte uwagi

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wygranej ;)
    masek nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maseczka WELLA SP REPAIR nie ukrywam, że mnie zainteresowała. Wygrana rewelka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo gratuluję wygranej :) Nie miałam jeszcze żadnej z tych masek, ale może skuszę się na tą z Alverde :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam produktów
    gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletka piękna! zachwyciła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię maski w odkręcanych słoiczkach :) Można bezproblemowo wygrzebać do samego końca :-p Nie znam żadnej z tych masek, ale Wella mnie bardzo zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę świetnie zaczął się Twój tydzień :) Tołpa - tych produktów najbardziej Ci zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę paletki Basic :) cieszę się że tym razem udało Ci się kupić oryginalny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. aaa, paczka od Tołpy jest super ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz