Berry Christmas Oriflame, czyli umilacz kąpieli

Płyn do kąpieli Berry Christmas Oriflame otrzymałam na gwiazdkę.

Napiszę o nim parę słów:)

Buteleczka zawiera 300 ml płynu z  magicznymi zapachami świąt: żurawiną, wanilią i cynamonem, z odrobiną zmysłowego piżma.

Zapach jest bardzo delikatny i absolutnie nie gryzie się z moim żelem pod prysznic.
Płyn dobrze się pieni, butelka starczyła mi na 6 razy, a więc wlewałam 50 ml do wanny.

Ładne opakowanie, dalej zdobi moją  łazienkę, mimo, że święta już minęły.

Jakie kosmetyki możecie polecić z oriflame?


Komentarze

  1. Nie używam kosmetyków Oriflame, ale zapach ten bardzo mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żurawina, wanilia i cynamon - brzmi naprawdę świątecznie :) A Oriflame nie miałam bardzo dawno, kiedyś pamiętam taką serię pachnącą miodem, którą bardzo lubiłam, ale nie wiem nawet, czy nadal jest w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtrącę się ; > Jest to seria Milk&Honey i nadal jest w ofercie :)

      Usuń
  3. Musi pachnieć bosko:) ja już dawno nie miałam nic z Oriflame, także nie pomogę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś, kiedyś zamawiałam z Oriflame :) Już nawet nie pamiętam co mają :) Ale ten musi naprawdę pięknie pachnieć w takim połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie tych zapachów musi być cudowne, chętnie go przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za Oriflame, ale lubię piękne zapachy przy kąpieli. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach musi być niezwykle aromatyczny! Kosmetyków Oriflame nigdy nie miałam, więc niestety nie jestem w stanie niczego polecić :(

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kiedyś, ale jakoś mnie nie ujął ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze go,ale zapach idealny dla mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam, ale mam inny płyn w podobnej buteleczce, która faktycznie jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go, ale lubię produkty Oriflame. Zresztą jestem konsultantką, więc cały czas przewija się przez moją półkę jakiś ich produkt ;>

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za tą marką...

    OdpowiedzUsuń
  14. taki zapach to zdecydowanie dla nas!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa zapachu ;D

    Poza tym zostałaś nominowana do Liebster Blog Award, więcej u mnie na blogu.

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam na mieszkaniu wanny- gdybym miała, to na pewno zakupiłabym ten płyn!
    A miałam przyjemność wąchać płyn do kąpieli, również z Oriflame, z linii Milk&Honey- pachnie obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. niestety nie używam takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Opakowanie super, ale nie przepadam za płynami do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  19. takie umilacze kąpieli to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie używam kosmetyków z Oriflame, ale zapach musiał być boski:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz