Kilka kosmetyków, które aktualnie testuję:)

Witajcie.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, czego nie dawno zaczęłam używać i napisać jakie są pierwsze wrażenia:), bo na recenzję przyjdzie jeszcze czas po zużyciu tych  kosmetyków.


BIOLIQ nawilżający krem  pod oczy, był w styczniowym ShinyBox.
Jestem dopiero po pierwszym użyciu i nic mi się nie nasuwa, co mogłabym napisać.
Może miałyście przyjemność go używać, chętnie poznam Waszą opinię na jego temat.




 
 Lirene krem-maska do stóp z 30% zawartością mocznika, użyłam już kilka razy, zapach mi się nie podoba i szybko trzeba umyć po nim ręce, pięknie nawilża i wygładza stopy:) do tego szybko się wchłania, jak do tej pory jestem zadowolona i nawet ten zapach przeżyję:) zobaczymy jak dalej będzie się sprawował


Podkład Mayebelline SuperStay Better Skin kolor Light Beige zaskoczył mnie brzydkim zapachem, ciemnym odcieniem ( a wybrałam najjaśniejszy) nie jest to bardzo ciemny kolor, ale niestety dla bladziochów zdecydowanie za ciemny, częściej będę używała go latem, jak się opalę :)
Podkład ma rzadszą konsystencję niż Match Perfection marki Rimmel :) .
Na plus krycie, które naprawdę jest duże i dla mnie wystarczające.


Perfecta SPA masło do ciała antycellulitowe pomarańcza plus aromat wanilii, użyłam kilka dni z rzędu, masło ma fajną konsystencję i u mnie szybko się wchłania, zapach nie jest aż taki tragiczny jak czytałam u niektórych dziewczyn, zdecydowanie jest mniej ciężki niż Floslek masło Truskawka i poziomka- tam dopiero można zwariować od tego zapachu w moim odczuciu, zapach masła z Perfecty nie podoba mi się szczególnie, ale przynajmniej nie czuć go na ubraniach ani na pościeli.
Nawilża wg mnie słabiutko i niestety miejscami schodzą mi po nim takie płatki ze skóry, a nie nakładam go za dużo.

Macie te kosmetyki? a może kiedyś znalazły się u Was w projekcie denko? jak się sprawdziły?

27 komentarzy:

  1. Mam krem z Bioliq 45+ i okazał się kompletnie nie dla mnie. Pozostałych jeszcze nie miałam i raczej nie sięgnę po nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podkład z Maybeline mnie zaciekawił, mam ciemną cere wiec moze nareszcie nie mialabym problemu z doborem koloru;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam Biliqa...mazideł i peelingów z perfecty nie lubię za tłusty film, które u mnie pozostawiają

    OdpowiedzUsuń
  4. mam masło z perfecty, czekoladowe. nie zachwyca mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Perfecty nie dawno skończyłam masło do ciała pomarańcza + olejek z zielonej kawy i muszę przyznać, że mi odpowiadał...(więcej już nie długo w pocie u mnie na blogu).

    OdpowiedzUsuń
  6. mam krem pod oczy z Bioliq bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten bioliq ale akurat do twarzy i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś ochotę na to masło z Perfecty, bo interesował mnie zapach. Ale skoro nie jest zbyt szczególny to lepiej, że go nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten bioliq - dla mnie średni, mało nawilża. Ten podkład mnie ciekawi mam kilka podkładów czekających na swoją kolej i jeszcze włączyłam się do akcji o niekupowaniu kosmetyków, że nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tego podkładu z Maybelline, ale ten ciemny odcień trochę mnie zniechęcił :/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja obecnie używam tego masła do ciała, a właściwie to je kończę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubiłam to masełko z Perfecty...miłego dalszego testowania:]

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tych produktów. Ciekawi mnie krem do stóp od Lirene, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam żadnego z owych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kremy do stóp z mocznikiem.Cudownie zmiękczają.

    OdpowiedzUsuń
  16. dziwne że podkąłd z Maybelee brzydko pachnie :D może bym otwierany wcześneij?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest to możliwe, ponieważ posiadał oryginalnie zalepioną naklejkę przy nakrętce

      Usuń
  17. Ja z tych kosmetyków mam jedynie Bioliq (również z Shinybox'a), ale jeszcze go nie wypróbowałam na sobie, bo mam inny otwarty krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zaciekawiła mnie ta maska do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że Maybelline Ci nie spasowało :/

    Obserwujesz mojego bloga, ale praktycznie od dzisiaj mam nowy adres ponieważ blogspot nie wyświetlał moich wpisów. Zapraszam do nowego bloga :)

    msjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  21. tez nic z tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomarańczowe masło do ciała <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Musiałabym spróbować tego kremu z Lirene do stóp, napisz recenzję jak już będziesz miała jakieś większe z nim doświadczenia ;) słyszałam o nim w sumie pare razy, że jest dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale zainteresowałaś mnie tym kremem do stóp. Jeśli tak dobrze zmiękcza, to chyba muszę go wypróbować na swoich stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawi mnie ten podkład Maybelline, ale dla mnie pewnie byłby za ciemny ;/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger