Kolejne Zakupy Kosmetyczne :)

Witam. Wczoraj wybrałam się z mężem do kina na dramat Pod Mocnym Aniołem, przed filmem udałam się na małe zakupy, które tak się przedstawiają:


1. Cleanic chusteczki do higieny intymnej z ekstraktem z płatków róży
2. Cleanic patyczki do korekty makijażu i demakijażu
3. Perfecta SPA masło do ciała antycellulitowe pomarańcza plus aromat wanilii - długo nad nim myślałam i postanowiłam sama przekonać się o jego działaniu i zapachu
4. Kobo róż nr 104
5. Tusz Maybelline Colosssal Volum Express w wersji SMOKY EYES, kupiłam, ponieważ chcę zrobić test porównując tą wersję do klasycznej
6. Podkład Mayebelline SuperStay Better Skin kolor Light Beige
7. Krem do stóp z łoju jelenia wersja z olejkiem migdałowym FUSS WOHL
8. Lirene krem do stóp, a w zasadzie krem-maska z 30% zawartością mocznika przeciwko rogowaceniu, wczoraj użyłam pierwszy raz zapach mi się nie podoba,ale stópki gładkie, a zrogowacenia mniej wyczuwalne
9. Pasta Colodent Super Świeżość- pasta dla męża, który nie ma większych problemów
10. Elmex pasta do zębów dla dzieci - dla mojego synka od 1 ząbka do 6 lat
11. Kula Ocean Friends z naturalnymi olejkami z pestek winogron i awokado


Miałyście coś z tych kosmetyków?

Komentarze

  1. Zazdroszczę ja mam kłódkę na portfelu do końca miesiąca. Żadnych kosmetyków. Udowadniam sobie, że to ja kontroluję zakupy a nie na odwrót.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam patyczki i pasty do zębów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda róż z KOBO :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jestem ciekawa tego podkładu. On jest kryjacy/matujacy? Muszę o nim poczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno idealnie kryje niedoskonałości i ujednolica cerę:)

      Usuń
  5. to ja czekam na recenzję tuszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. szukałam ostatnio tych patyczków, ale nigdzie nie mogłam znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten tusz, byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam to masło antycellulitowe - specjalnego efektu nie dawało, ale za to pięknie pachniało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic jeszcze nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne są te patyczki do makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie takie male te zakupy :) Ja chwilowo nakladam sobie bana ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakupy bardzo praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zakupki ; ) miałam kiedyś tusz maybelline, całkiem ok, aczkolwiek bez szału jak dla mnie. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakupy, patyczki Cleanic bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Perfecty o tym zapachu miałam peeling, był świetny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś to masełko z Perfecty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. oooo widzę moją ulubioną maskarę, pisałam o niej recenzję tutaj:
    http://dobrapanidomu.blogspot.com/2014/01/maybelline-colossal-volum-express.html

    teraz czekam na Twoją :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy to była ta wersja do SMOKY EYES?

      Usuń
  18. To masło do ciała jest świetne i pachnie przecudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tej kuli jeszcze nie miałam, ciekawa jestem jak się sprawdzi...

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam jedynie ten tusz, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jestem jak w praktyce działa ta kula. Nigdy jej nie miałam :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale fajne zakupki:) ciekawi mnie ta kula

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne zakupy :) A film Ci się podobał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szłam z pozytywnym nastawieniem, ale zarówno mnie jak i mężowi nie przypadł do gustu :(

      Usuń
  24. Niestety nic nie miałam.. Lubię filmy tego reżysera, zobaczę film jak już będzie na dvd :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też byłam na tym filmie :) Z Twoich zakupów nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz