KOSMETYK JOANNA STYLING I MIŁE ZASKOCZENIE Z BIEDRONKI :)

Witam Was serdecznie.
Dzisiaj przedstawię produkt, którego używam zamiast lakieru do włosów.
Mowa o żelu -sprayu do stylizacji włosów z joanny
Kosmetyk ma pojemność 150 ml i kosztuje koło 8 zł.
Producent pisze:
żel nadaje objętości i puszystości
podkreśla pojedyncze pasma, kosmyki i loki
doskonale wykańcza fryzurę
zawiera filtr UV chroniący włókno włosa

Spryskujemy nim włosy z odległości  15-20 cm

Żel u mnie sprawdza się doskonale, nie skleja włosów, a jest w stanie okiełznać moje niesforne kosmyki, utrwalenie jest mocne ( zresztą na butelce też jest taki napis), spokojnie mogę wyjść z domu i  nie martwić się o moje włosy.
Jest wydajny i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, polski dobry produkt, który serdecznie Wam polecam.


Byłam na zakupach w biedronce i skusiłam się na takie płatki pod oczy

30 sztuk kosztuje 6,99
płatki nie podrażniły mnie i dobrze się spisują:)
fajne małe spa, dobrze przylegają do skóry
stosuję zamiast kremu pod oczy na noc
jeśli macie dostęp i trochę wolnych środków to przetestujcie sobie :)



Komentarze

  1. z chęcią rozejrzę się za tymi płatkami

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne produkty-w mojej Biedronce ich brak :( buu

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam właśnie wczoraj te płatki kolagenowe pod oczy. Pierwsze wrażenie powalające! Jestem w szoku :].

    W wolnej chwili zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania:*. mam nadzieję, że znajdziesz u mnie coś dla siebie:*.
    http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam te płatki pod oczy ostatnio w Hebe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie pokazałaś efektu użycia spreyu na włosach :) Ciekawa jestem efektu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może kiedyś się pokuszę:)

      Usuń
  6. Nie widziałam jeszcze tego żelu z Joanny w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie napisałam, że kupiłam go w biedronce, płatki kupiłam w biedronce:):)

      Usuń
  7. Zastanawiałam się nad zakupem tych płatków, zniechęciło mnie to, że wyprodukowano je w Korei, fajnie że u Ciebie się sprawdziły!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja miałam coś podobnego z Joanny i fajnie układało sie włosy

    OdpowiedzUsuń
  9. Już prawie miałam te płatki w koszyku... teraz załuję, że nie wzięłam. Eh:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrzyłam za tymi płatkami w Biedronce, niestety nie było ich :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie się skuszę na ten spray, bo też czasem ciężko okiełznać mi moje włosy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj, jest naprawdę okay, a nie skleja włosów jak lakiery

      Usuń
  12. za tymi płatkami pochodzę jutro w Biedronce:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę się za szukanie płatków ; >

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ten spray to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej hej :) Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) Jeśli masz ochotę wziąć udział w zabawie to zapraszam do odpowiedzi na pytania: http://dogonic--marzenia.blogspot.com/2014/02/14-troche-prywaty-czyli-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w Biedronce nie zaszalałam - wzięłam tylko wodę baniak 5 litrów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ja też zwykle zabieram baniaki:):)

      Usuń
  17. Ten prayu do stylizacji włosów z joanny może być dobry dla moich fal. Muszę go poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sprayu nie miałam. Chętnie skusiłabym się natomiast na te płatki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawie prezentują się te płatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tę maseczkę pod oczy muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Może skuszę się na ten żel Joanny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz