PANTENE KONTRA BIAŁY JELEŃ

Witajcie.Na rozgrzewkę postanowiłam zacząć od przedstawienia Wam moich szamponów, jutro będzie ciąg dalszy, bo podzieliłam to na dwie części:)

Mowa będzie o dwóch produktach zupełnie od siebie różnych.
Każdy chyba zna te firmy.
Włosy myję najczęściej co 2 dni, ale zdarza się, że co 4 :)






Pierwszy produkt  to

Szampon  Pantene przeznaczony do codziennej pielęgnacji, na opakowaniu możemy znaleźć informację, że jest to szampon z odżywką, przyznaję się, że do takich produktów podchodziłam zawsze sceptycznie.Szampon ma działać przeciwłupieżowo i przywracać włosom zdrowy wygląd w 10 dni, działanie przeciwłupieżowe jest tylko przy regularnym użyciu-tak pisze producent.

Mam wersję 400 ml, kupiłam ją na promocji i zapłaciłam około 15 zł, to moje 3 opakowanie.



Moja opinia:
szampon bardzo ładnie się pieni i ma fajną gęstą konsystencję, w moim przypadku sprawdza się w 100%, ponieważ dokładnie oczyszcza moje włosy, rzeczywiście łatwo mi je rozczesać ( może to za sprawą tej odżywki), a przede wszystkim powstrzymuje u mnie występowanie łupieżu
chociaż ja łupież atakuje innym szamponem ( o tym jutro) to ten szampon genialnie podtrzymuje efekt i nie obawiam się, że coś mi wyskoczy na włosach:) lubię też jego zapach
generalnie jestem bardzo zadowolona i z chęcią używam mojego ulubieńca 
na pewno kupię kolejne opakowanie
szampon najlepiej zużyć w ciągu 12 miesięcy od otwarcia, jest wydajny

Nr 2 szampon z polskiej firmy



Biały Jeleń szampon hipoalergiczny do włosów ciemnych, naturalnych i farbowanych skłonnych do alergii, nie zawiera alergenów i silikonów, zawiera ekstrakt z karczocha i proteiny pszeniczne, wg producenta szampon przeznaczony jest do włosów pozbawionych blasku, wymagających wzmocnienia i regeneracji oraz ochrony koloru, nawilża, sprawia, że włosy są elastyczne, błyszczące, pełne życia i miękkie w dotyku
mam go w wersji 300 ml i zapłaciłam około 6 zł ( zużyłam już około 75 % )
moja opinia:
na początku powiem Wam, że lubię wiele produktów tej firmy i ich używam, natomiast ten szampon u mnie się nie sprawdza, głównie dlatego, że plącze mi włosy, po umyciu mam oklapnięte włosy i jakoś wolę gęstsze szampony, może nie służy mi brak silikonów nie wiem, na pewno nie kupię go ponownie, a jak u Was szampon się sprawdza?jestem ciekawa, na plus to mogę powiedzieć, że zauważyłam, że mniej wypłukiwał mi się kolor po farbowaniu, a farbowałam się na czarno :)
szampon wg mnie  nie jest wydajny, czasem z racji jego konsystencji wylewam go trochę za dużo
na butelce nie ma informacji w jakim czasie od momentu otwarcia  mamy zużyć produkt, jest tylko data ważności, podoba mi się to, bo nie muszę się gonić by go wykończyć, chociaż używałam go regularnie i dopiero nie dawno odstawiłam:)



Mam nadzieję, że post Wam się podobał i zainteresował.
Mam również do Was pytanie:
jakie są Wasze ulubione szampony do włosów ?
czy myjecie włosy dwa razy szamponem?gdzieś czytałam, że podobno tak najlepiej:)





34 komentarze:

  1. Używałam wiele produktów Białego Jelenia jednak na szampon jakoś do tej pory nie natrafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam włosów ciemnych, farbowanych ani nie mam też problemu z łupieżem ;) to szampony raczej nie dla mnie, ale dobrze bylo przeczytać o nich recenzję. Może komuś polecę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś regularnie Pantene używałam i też byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego z tych produktów.
    Ja teraz używam szamponu z loreala i mam w zapasie drożdże piwne z garniera.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie lubię szamponów z Białego Jelenia, bo plączą mi włosy, które są później szorstkie i matowe;/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam próbkę tego białego jelenia ale jeszcze nie użyłam morduję się z szamponem i odżywką kallos placenta bo mam obydwa po 1 litrze :/ więcej nie kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepszy szampon i odżywka to Jantar, również polecam :)

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam Białego Jelenia, ale nie bardzo mi pasował

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam żadnego z tych produktów. Mój ulubiony z szamponów delikatnych to BabyDream.

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam szamponów z Pantene i jestem bardzo zadowolona z ich działania. Ale mimo wszystko i tak po umyciu nim włosów używam maski :)
    Pozdrawiam,http://grudzienpaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  11. Mam jakąś odżywkę z Pantene i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj :) nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) wszelkie informacje znajdziesz na moim blogu nietylkokosmetyki.blogspot.com :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Szampon z Pantene miałam i polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam próbkę Białego Jelenia, ale trudno cokolwiek mi po niej powiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. żadnego z wymienionych produktów nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Pantene kiedyś miałam i byłam z niego zadowolona. Szamponu Biały Jeleń jeszcze nie miałam, ale lubię kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mialam zadnego z nich. Chetnie bym wyprobowala jakies kosmetyki z firmy Bialy Jelen :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam żadnego, a jeśli o szampony chodzi to jeszcze poszukuję najlepszego...

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten z Biały Jeleń, zobaczymy, jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem Pantene jest o wiele lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś miałam Białego Jelenia z bawełną - był całkiem niezły ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie:)

    Do mnie Pantene jakoś nie trafia.. nie wiem czemu:)

    Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dawno nie używałam Pantene :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam zarówno za Białym Jeleniem jak i Pantene, jakoś mam wrażenie, że nie są warte swojej ceny...

    OdpowiedzUsuń
  25. Za Pantene nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  26. nie miałam żadnego z nich, ale moje problemy z łupieżem przestały istnieć odkąd staram się wybierać szampony bez SLS.

    OdpowiedzUsuń
  27. Białego jelenia nie miałam a pantene u mnie wręcz wywoływał łupież .

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja myję włosy raz co drugi dzień, chciałabym rzadziej ale się nie da . Bardzo polubiłam szampony naturalne :) ale od czasu do czasu używam również te z sls itd :) obecnie mam zestaw szampon i odżywka z planeta organica

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że Biały Jeleń się nie sprawdził...
    Kiedyś używałam szamponów Pantene Pro-V i miło je wspominam.
    Obecnie, po prawie 2 latach używania naturalnych szamponów wróciłam do Kerastase - niestety naturalne szampony nie dały mi takiego efektu, jaki oczekiwałam...

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam żadnego :) moje ulubione szampony to johnson's baby ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jelenia nie miałam jeszcze i raczej nie kupię bo w składzie ma jakieś konserwanty (nie pamiętam w tej chwili) których wolę unikać. Do ostatnich moich ulubionych szamponów należy 7 ziół Schaumy, Przyjemna też jest seria Ultra Doux -lawenda, rozmaryn i tak dalej. Aktualnie używam najczęsciej zwykłej Isany za 3,99 wersji męskiej i podoba mi się! Choć generalnie na pewno lubię bardziej szampony z jakimiś chwastami niż stricte chemiczne.

    OdpowiedzUsuń