Pędzle Hakuro i mini zakupy:)

Witajcie.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać jakie pędzle Hakuro posiadam.
Myślę, że niebawem moja kolekcja się powiększy, będę wdzięczna za sugestie jakie pędzle tej marki warto jeszcze nabyć, które polecacie.
 A to pędzle, które sprawdzają się u mnie i jestem im wierna:



Pierwszy pędzel to Hakuro H53 jest to znakomity pędzel do nakładania głównie podkładów płynnych i kosmetyków mineralnych, nie zostawia smug i kosztuje około 30-35 zł, wykonany jest z włosia syntetycznego, jest mięciutki, gęsty i przyjemny w dotyku, trzonek pędzla wykonany jest z naturalnego drewna:)

Długość pędzla 18 cm
Długość włosia 3,3 cm

Nakładam nim głównie podkład płynny, ale zdarza mi się także użyć go do nakładania bronzera:)







Drugi pędzel to Hakuro H70 służy on do nakładania prasowanych lub sypkich cieni na powiekę.
Jego kształt umożliwia także nałożenie cienia rozświetlającego pod linią brwi:).
Produkt również wykonany z naturalnego włosia.

Całkowita długość to 17,5 cm
Długość włosia 1 cm
Cena:około 15 zł

Używam go do nakładania cieni i rozświetlania łuku -brwi:)


Trzeci mój nabytek to Hakuro H24 - pędzel znakomity do bronzera, róża i rozświetlacza.
Wykonany z włosia syntetycznego.

Długość  całkowita pędzla 18 cm
Włosie w cm:od 2 do 3, 3
Cena:około 26 zł

Używam go głównie do nakładania różu.


Pędzle łatwo utrzymać w czystości wystarczy woda i szampon ( ja używam tego dla dzieci )

Każdy pędzelek był zapakowany w etui:)

A przy okazji to co dziś wpadło mi do koszyka przypadkiem:):)


Płatki kaufland 120 sztuk 2,59 mają wyciąg z aloesu, jeszcze ich nie miałam
Świeczka o zapachu czereśni też  tam zakupiona 
Biedronkowa miłość o zapachu owoce cytrusowe:)

POZDRAWIAM CZYTELNICZKI, DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ



31 komentarzy:

  1. Ciekawią mnie te płatki z Kauflandu, muszę je zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzli z Hakuro jeszcze nie miałam, ale w zeszłym roku kupiłam set dla Mamy, podobno jest bardzo z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze się nie dorobiłam pędzli Hakuro :) narazie chyba zamówię sobie chińskie odpowiedniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tę świeczkę o zapachu cytrusów uwielbiam! Na święta była cudowna jeszcze wanilia pomarańcza, ale teraz pozostaje tylko świetna cytrusowa :)

      Usuń
    2. tak miałam wersję wanilia pomarańcza cudowna:)

      Usuń
  4. Z Hakuro mam wiele pędzelków, żaden nie zawodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię moje pędzle z Hakuro i planuje powiększyć ich ilość:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hakuro jeszcze nie używałam, ale czytam same pozytywnie opinie, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej świeczki z Biedronki jeszcze nie miałam-miałam wersję pomarańcza i wanilia. U mnie na blogu też dzisiaj o zakupach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam H70 a w planach mam zakup H50 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Duzo slyszalam o tych pedzlach, bo co chwile na jakis blogu ktos o nich pisze :-) Sama zastanawialam sie nad kupnem jakiegos :-)
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne muszą być te pędzelki, może kiedyś też jakiś kupię na razie używam ecotools
    A świece z Biedronki są bardzo fajne - lubię je:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też cenię sobie Hakuro :D

    OdpowiedzUsuń
  12. H70 to mój pierwszy pędzelek z Hakuro, mam go chyba ponad rok i nadal dzielnie mi służy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja muszę kupic sobie pędzelki ;-))
    a swieczki zawsze sie przydaja ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja używam pędzli z ... Avonu. Ostatnio ich jakość znacznie się poprawiła, są mięciutkie i nie wypadają im włosy. Cenowo wypadają podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czereśniowa świeczka? Brzmi pachnąco:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też sobie planuję kupić taki pędzel do podkładu, bo dotychczas używałam języczka.

    OdpowiedzUsuń
  17. i ja zamierzam poczynić jakiś zakup Hakuro ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam jeden pędzel z hakuro i go uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    Mam aktualnie tą świeczkę o zapachu cytrusów i jest fajna tylko dla mnie trochę mało intensywna..

    OdpowiedzUsuń
  20. aktualnie mam zajęcia z makijażystką, także jak będę coś wiedziała o tych pędzlach to będę pisała w komentarzach ;) bardzo mi się podoba ten post ;)
    pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. pędzelki super,mam jeden i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Płatki z wyciągiem z aloesu? Jeszcze takich nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo lubię pędzle z hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cenię sobie tę markę, mam dwa H21 i H50S :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja nawet nie wiem jak się tych pędzli używa hihihi :P nigdy na sobie nie miałam pudru i podkładu :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie używam na razie pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń