Podkład, puder w kompakcie, bronzer i cienie

Hej.
Przygotowałam Wam dzisiaj mały zbiór kosmetyków, których używam codziennie.
Przedstawię dziś podkład, puder w kompakcie, bronzer i cienie do powiek:)
Produkty te noszą miano moich ulubieńców.






Pierwsza i najważniejsza dla mnie rzecz to podkład.
Odkryłam go całkiem niedawno, kocham go za kolor jest niesamowicie jasny i dopasowany do mojej cery oraz za opakowanie ( pompka to jest to )





Rimmel Match perfection w kolorze 010 LIGHT PORCELAIN

podkład ma być kryjący, dawać efekt nieskazitelnej cery w każdym świetle, trwałość makijażu przez cały dzień i przede wszystkim ma matowić naszą cerę

rodzaj mojej skóry: mieszana
podkład radzi sobie przyzwoicie, jego krycie jest na poziomie średnim, ja nie potrzebuję silnego krycia i wystarcza mi to 
absolutnie nie zgodzę się, że matuje i utrzymuje się na twarzy cały dzień
ale nie jest źle parę godzin efekt jest naprawdę fajny
trzeba go przypudrować, bo będziemy się świecić,a cera mieszana tego nie znosi
kolor jest idealny, w sam raz dla bladziochów
opakowanie wygodne, pompka nie zawodzi
filtr SPF18 
30 ml kosztuje około 30 zł i nie ma problemu z dostępnością

generalnie wolę rimmel match perfection  od wake me up, ponieważ wake me up ma drobinki, które dla mnie są bardzo widoczne, nadomiar złego jest to podkład rozświetlający i moja cera błyszczała się prze okrutnie

polecam Wam do przetestowania jeśli jesteście bladziochami, nie macie większych problemów z cerą i nie zależy Wam na mega kryciu

Puder w kompakcie Pierre Arthes odcień 01 IVORY 

 
uwielbiam ten puder, po pierwsze jego cena za 10g płacimy około 18 złotych, po drugie gama kolorów ( 01 dla bladziochów jak ja )
po trzecie opakowanie z lusterkiem i gąbeczką
a po czwarte i ostatnie działanie- puder idealnie nadaje się do mojej cery i nie podkreśla suchych skórek, matowi i nie zawiera żadnych połyskujących drobinek, czysty ładny mat na mojej buzi
kupiłam go w osiedlowym małym sklepie ( mini drogeria)

 Rimmel Natural Bronzer w kolorze 022 SUN BRONZE 

14 g kosztuje ok.25-30 zł
ja nakładam go na całą twarz, ponieważ z nim nie trzeba uważać, nie da się nieumiejętnie się nim posłużyć i na pewno nie zrobimy sobie krzywdy 
wiadomo ciemne wyszczupla, jasne uwypukla 
ja chcę wyszczuplić twarz, dlatego nakładam go na całą twarz
daje ładny naturalny efekt, nic się nie odcina z moją szyją i dzięki temu, że jest taki transparentny nie muszę jej  malować 
jednym słowem lekki bronzer :)

Revlon Vital Radiance Soft Dimension Powder Shadow ( desert dune )
cienie kosztują tylko 5 zł - kupiłam je na allegro
niestety teraz już nie potrafię ich nigdzie dostać
są to moje ulubione cienie, wytrzymują bez bazy cały dzień, nie zbierają się w załamaniach, kolor po całym dniu jest taki jak przy nałożeniu, nie znikają z powieki, łatwo się je nakłada, nie osypują się
są moim absolutnym must have 
3 kolory w opakowaniu, jeden cielisty, nakładam na całą powiekę i dwa brązy
najciemniejszy z delikatnymi drobinkami rozświetlającymi
dostępne są różne warianty kolorystyczne, niestety różowego nie zdążyłam zakupić





do cienie dołączony był aplikator niestety się rozleciał
co nie zmienia faktu, że uwielbiam te cienie i zaryzykuję, że są lepsze od naked:)
może któraś z Was wie gdzie je kupić? będę wdzięczna za informację


I to na tyle, wybrane z mojej kosmetyczki tanie kosmetyki, które polecam do wykonywania dziennego makijażu :)
 

 




Komentarze

  1. OJEJ...a ja żadnych z tych rzeczy nie używam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Revlon 5 zł...? Czy to aby oryginał? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żadnego z kosmetyków nigdy nie używałam ale ten bronzer mnie ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cudna gąbeczka w kształcie serca! :) Natomiast żadnego z tych kosmetyków nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kupię ten podkład gdy wykończę ten, którego używam obecnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też używam tego podkładu i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ochotę wypróbować ten podkład Rimmela ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten podkład i jestem nim zachwycona, chyba po raz pierwszy mam faktycznie dobrze dobrany kolor, który nie ciemnieje, nie jest ani za ciepły ani za chłodny, ładnie wygląda na twarzy i wygląda bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnego z prezentowanych przez Ciebie produktów, ale o Match perfection czytałam wiele pozytywów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Narazie się nie maluję, ale jak zacznę, to wrócę do tego postu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam żadnego z tych produktów niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  12. gąbeczka-serduszko :D
    zawsze się bałam bronzerów, ale ten rimmela...kto wie może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kosmetyki, niestety żadnego z nich jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Duzo dziewczyn chwali sobie purdy Rimmel, ja jednak jeszcze nigdy zadnego nie mialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa jestem czy ten podkład nie zapycha porów, skusiłabym się na niego, ale boję się, że pozostawi mi niefajne niespodzianki na twarzy:/

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę wypróbować ten podkład z Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawi mnie ten podkład Rimmel, choć boję się, że będzie się u mnie za mocno świecić ;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz