Pomysł na prezent statuetka 3D?

CrystalCiTY to wyjątkowy, oryginalny sklep internetowy, który oferuje szeroki zakres szklanych statuetek. Dzień kobiet, dzień matki, dzień ojca, święta i wciąż ten sam problem co podarować w prezencie. Chciałabym przedstawić Wam ciekawą alternatywę - statuetki 3D wykonane z doskonałej jakości szkła.Każdemu spodoba się taka piękna dekoracja.


Podam Wam bezpośredni link do sklepu:http://www.crystalcity.pl
A tutaj strona- wizytówka firmy:http://statuetki3d.pl

Statuetki są grawerowane wewnątrz szkła za pomocą wiązki lasera, który powoduje mikropęknięcia, dzięki temu otrzymać możemy obraz 3D wewnątrz statuetki.

Proces powstawania statuetek 3D w pracowni CrystalCiTY możecie zobaczyć tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=H6bduNQHfX4

W kolejnej notce przedstawię Wam jak złożyć zamówienie w sklepie na statuetkę, a kiedy statuetka będzie już u mnie w domu  możecie liczyć na recenzję i dokładne zdjęcia:)
Upatrzyłam sobie statuetkę w kategorii uczucia:)
Tutaj macie link: http://www.crystalcity.pl/produkty/uczucia
Kategorii jest całe mnóstwo, macie w czym wybierać.

Na koniec najważniejsze i zarazem najciekawsze sami możemy wybrać gotowy wzór lub zaprojektować własny, wpisać możemy własną dedykację lub dodać zdjęcie:)

Zapraszam Was serdecznie do odwiedzenia sklepu i zapoznania się z bogatą i atrakcyjną ofertą


Firma posiada Certyfikat Rzetelności, który potwierdza jej rzetelność i terminowość:)


Kilka przykładowych statuetek





Jak Wam się podobają statuetki?
A może macie już je u siebie w domu lub zamierzacie skorzystać?
Zapraszam na kolejny wpis na temat składania zamówienia:)






21 komentarzy:

  1. są śliczne, bardzo dobry pomysł na upominek

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się :) Fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam takie nad morzem :)
    ogólnie mnie się mało podobają i jakbym miała wybierać coś na prezent w tym stylu to bardziej pokusiłabym się na stary album i wypełnienie go zdjęciami,
    Jak się komuś nie spodoba to można schować , a to głupio tak schować :P
    Jakbym wiedziała, że ktoś takie by chciał to na pewno bym się skusiła, bo sam pomysł fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka,my tez mieliśmy do czynienia z tymi stateutkami,są bardzo fajne.Zapraszam do nas.Pozdrawiam-Stankoos. www.stankoos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne to się prezentuje, marzą mi się takie na podziękowanie dla rodziców na weselu:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Crystal City sponsorowało nagrody w naszej charytatywnej loterii na spotkaniu blogerek, udało mi się wylosować statuetkę od nich. Przepiękna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa, o ile ktos lubi takie "zbieracze kurzu" ;) Choc wykonanie jest rzeczywiscie ladne, ja osobiscie nie przepadam za takimi drobiazgami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja unikam tego typu ozdóbek. Zbiera tylko kurz a ja jestem alergikiem u mnie w domu panuje minimalizm jeśli chodzi o tego typu ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam od nich 1 statuetkę i jest na prawdę piękna.

    OdpowiedzUsuń
  11. moja siostra też takie robi a nawet lepsze :P hihi

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne statuetki *-*

    + obserwujemy ? :3

    PS zostałaś przeze mnie mianowana do LBA
    Szczegóły u mnie na blogu :)
    http://kikax33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście nie przepadam za takimi "pierdółkami" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobną ze swoim znakiem zodiaku, Panną ;) Kiedyś, baaaardzo dawno temu mąż gdzieś ją wypatrzył, tyle że moja jest jeszcze podświetlana, robi za mini lampkę ;)
    Chętnie zobaczę Twoje " uczucia " :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi podobają się te ze zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Już kilka razy zastanawiałam się czy je kupić, ale za każdym razem rezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń