Statuetka 3D już u mnie :)

Witam Was kilka dni temu miałyście okazję poczytać moje wpisy na temat sklepu CrystalCiTY http://www.crystalcity.pl.
Cały szczegółowy proces zamawiania znajduje się w moim wpisie tutaj
http://hutosia.blogspot.com/2014/02/krok-po-kroku-czyli-jak-zamowic.html

Statuetkę drzewko miłości w wersji 3D ( taką jaką ja dziś dostałam) znajdziecie  pod linkiem
http://www.crystalcity.pl/produkty/uczucia, wystarczy, że zjedziecie niżej myszką na dół strony:)

W ramach współpracy otrzymałam wybraną przeze mnie statuetkę 3D  z personalizowanym napisem.
Ogromnie zaskoczył mnie czas realizacji w piątek moje zlecenie zostało przyjęte do realizacji w godzinach popołudniowych, a dzisiaj, tj.wtorek kurier dostarczył mi statuetkę.
Błyskawiczna dostawa zachęca do kupna statuetek, czasem nie mamy za wiele czasu, a chcemy podarować coś wyjątkowego.

A teraz moje wrażenia po rozpakowaniu przesyłki.

Na plus zaskoczyło mnie to, że statuetka przyszła do mnie w pięknym pudełku wyścielonym niebieską tkaniną, już samo pudełko jest ładne i prezentowe:).
Sklep dodaje do zamówienia piękną ściereczkę do czyszczenia statuetki z wytłoczonym  logiem CrystalCiTY.pl, ściereczka jest w kolorze bordowym.

Teraz kilka zdjęć:





Mogę Was zapewnić, że statuetka na żywo jest jeszcze ładniejsza, drzewko jest przepiękne, każdy detal jest autentyczny:), każdy szczegół dopracowany.

Dedykacja na statuetce:

Niech nasza miłość,
dojrzewająca jak owoce
w słońcu lata
będzie trwała,
jak najstarsze drzewa
naszego świata.


Katarzyna i Piotr

Statuetka 100 % zgodna z moim projektem.
Efekt 3D jest godny podziwu, ale najlepsza jest możliwość personalizacji i wyboru statuetki na każdą okazję.











Dziękuję CrystalCiTY za możliwość otrzymania tak pięknej, spersonalizowanej statuetki, która zagości u mnie w domu na całe życie ciesząc nasze oczy.
Polecamy z całego serca znajomym i przyjaciołom Państwa sklep.



11 komentarzy:

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger