Szampony odkrycie drugie

Witajcie.
Dzisiaj poznacie resztę szamponów, które goszczą w mojej łazience.


NIZORAL LECZNICZY SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY
szampon o pojemności 60 ml kosztował 22,99
jest to ten typ szamponu, po który sięgam bardzo rzadko, tylko kiedy nie radzę sobie z łupieżem, zazwyczaj wystarcza mi jedno umycie włosów tym szamponem, czasem dwa i mogę powrócić do normalnego szamponu
producent radzi by trzymać go od 3 do 5 minut na skórze głowy, ja spłukuję po 2 minutach:)
generalnie jestem bardzo zadowolona z działania, nie jest to jednak produkt do codziennego stosowania 
zapach mi nie przeszkadza, jedynie wolałabym gęstszą konsystencję, bo ta jest zbyt rzadka dla mnie
 na opakowaniu nie ma informacji przez jaki czas po otwarciu mamy zużyć szampon, tylko data ważności i jest to ogromnym + 





SZAMPON TATARAKO-CHMIELOWY BARWA ZIOŁOWA DO WŁOSÓW ŁAMLIWYCH I ZNISZCZONYCH 
szampony te są bardzo tanie i mają pojemność 250 ml, ja akurat tym razem wybrałam wersję do włosów zniszczonych 
mimo swojej  rzadkiej konsystencji szampon jest bardzo wydajny
jest to produkt, którego używam od czasu do czasu, kiedy moje włosy znów zaczynają wypadać i potrzebuję ziołowego wsparcia, nie zawiera silikonów
spełnia swą główną rolę jaką jest wzmocnienie włosów, ale strasznie plącze włosy i elektryzuje
zapach mi nie przeszkadza, zwykły ziołowy do którego się przyzwyczaiłam




BIOVAX NATURALNE OLEJE INTENSYWNIE REGENERUJĄCY SZAMPON ARGAN MAKADAMIA KOKOS 
szampon ma 200 ml i nie pamiętam ile za niego zapłaciłam, bo kupowałam go z nieszczęsną maską z tej serii 
napiszę tylko jedno jest to najgorszy szampon jaki miałam i tak samo jest z maską z tej serii, maskę odstąpiłam koleżance, a szamponu używa mój mąż, nie wiem może na krótkie włosy działa, na moje nie
na pewno go już nigdy nie kupię tragedia 

 

A TEN SZAMPON DOPIERO CZEKA W KOLEJCE, MAM NADZIEJĘ, ŻE DOBRZE SIĘ SPRAWDZI:)



I wreszcie przejdziemy do mojego najlepszego szamponu, który rewelacyjnie działa na moje włosy

ELSEVE NUTRI-GLOSS LIGHT LOREAL


szampon mam w wersji 400 ml, produkt przeznaczony do włosów długich, pozbawionych blasku z tendencją do przetłuszczania, formuła z cytrusem i perłą ( nowa wersja)
włosy po nim są miękkie, dobrze się układają, mają taki lustrzany blask, nie puszy włosów, moim dodaje objętości
polecam do wypróbowania znajdziecie go wszędzie, nie ma trudności w znalezieniu tego szamponu


32 komentarze:

  1. Miałam kiedyś Nizoral, zupełnie mi nie pomógł na dolegliwości łupieżowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mojego męża Nizoral się nie sprawdził...głowa go strasznie po nim swędziała i skóra się łuszczyła bo tak wysusza..już dawno go odstawił i wszystko wróciło do normy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nizroal mój król w walce z łupieżem ale ta cena !
    zamieniłam na szampon z Ziaji redukcja łupieżu i nie spodziewałam się takiego efektu .
    Łupieżu nie mam i nie swędzi mnie głowa .
    Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja Nizoral kupuję w saszetkach, gdyż jedna wystarcza mi, żeby na długo pozbyć się problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz tez używam Loreala Elseve tylko, że do włosów farbowanych,
    a drożdże piwne czekają w kolejce hehe ale przypadek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczęłam używać Garniera i całkiem fajny:)

      Usuń
  6. Nizorla jak dla mnie jest niezastąpiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten szampon ziołowy z Barwy, zaaplikuj z odżywką i nie będzie plątał :) Przynajmniej u mnie tak było :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spora ta Twoja kolekcja! :) Moim ulubieńcem od 2 miesięcy jest szampon Klorane z wyciągiem z drzewa egipskiego do włosów suchych. Idealnie nawilża, nie obciąża, jest naprawdę wydajny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Linię Elseve z Loreala bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie lubię szamponów w L`Biotici, ale maski sobie chwalę. ;) Zależy od włosów.

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie niestety ale Nizoral nie sprawdził się, natomiast Catzy Healing jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na szczęście nie mam problemu z łupieżem, moje włosy nie są wymagające, więc u mnie prawie każdy szampon się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy używa mój brat, bardzo go lubi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Garniera chyba najlepsze ;D
    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. mam szampon oraz maskę Biowax, u mnie całkiem dobrze się spisują, ale cudów nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przypomnialas mi o Nizoralu ;) Reszty nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nizoral kupuje tylko jak mam problem z łupieżem i to w saszetkach w aptece (jakieś 2-3zł) jedno opakowanie zazwyczaj mi starcza na 2 razy i po łupieżu :)
    u mnie Ultra Doux też czeka w kolejce (:

    OdpowiedzUsuń
  18. chętnie przetestuje ten szampon z Waxa :) jelsi jestes zainteresowana własnei dodałam post o najlepszych maseczkach do wołosów:) moze znjadziesz coś pomocnego dla siebei :) pzodrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dużo nie wydaje na szampony wolę odżywki ale jednak ostatnio odkryłam że tani szampon może trochę przesuszyć włosy ;) Mialam taką odżywkę z garnieraz tą z drożdżami i u mnie się sprawdziła ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam łupież ze dwa razy w życiu i Nizoral uporał się z nim bez trudu w kilka dni :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Chcę kupić tę wersję szamponu Barwy - na razie mam inną, ale używam jej tylko przed farbowaniem henną. Świetnie się sprawdza w tej roli.
    Na co dzień myję włosy delikatnym żelem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nizoral jest naprawde dobry ale trzeba uwazac na niego jak np ma sie wlosy farbowane bo potrafi zmyc co nie co i sprawic nam niemila niespodzianke.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nizoral stosuję jak mam jakieś uczulenie (takie dziwne plamy) - dermatolog mi ten sposób poleciła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja używam szamponu z Barwy, akurat mam wersje ze skrzypem polnym :)

    OdpowiedzUsuń
  25. BIOVAX NATURALNE OLEJE INTENSYWNIE REGENERUJĄCY SZAMPON ARGAN MAKADAMIA KOKOS tak nas kusił, a jak się okazuje taka słabizna???wrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może u kogoś inaczej się sprawdzi, ja po niego nie sięgnę

      Usuń
  26. Nizoral bardzo mnie niestety zawiódł:(

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam żadnego :) Ja mam teraz Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że ten Biovax się u Ciebie nie sprawdził, sama mam go zamiar wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger