Tangle Teezer Compact Styler

Zachęcona pozytywnymi opiniami jakiś czas temu zakupiłam popularny tangle teezer w wersji kompaktowej




Podsumuję Wam obietnice związane z tym wynalazkiem:
• precyzyjne rozczesuje zarówno mokre, jak i suche włosy,
 • nie wyrywa, nie łamie i nie elektryzuje włosów,
• nadaje niesamowitego blasku,
• masuje skórę głowy,
 • zapobiega plątaniu się włosów,
• idealna do rozczesywania włosów także u dzieci.


Moja opinia: 
Mam długie, proste włosy, tangle teezer czasem nie daje rady ich rozczesać, nie ma znaczenia czy na sucho czy na mokro, czasem poszarpie.
Ilość włosów na szczotce po czesaniu znacznie się zmniejszyła, mniej włosów mi wychodzi.
Włosy są idealnie wygładzone, u mnie wyglądają na bardzo ulizane:) 
Szczotka idealnie rozczesuje włosy mojego 3 latka:)
Nie elektryzuje włosów, ale też nie widzę by moje włosy były pełne blasku wg obietnicy :)

Podsumowanie:
tangle teezer to wynalazek ułatwiający codzienne życie-mały i wygodny w użyciu, dość dobrze rozczesuje ( w każdym bądź razie lepiej niż zwykłe szczotki)
doskonale sprawdzi się do czesania dzieci
za tą cenę oczekiwałam czegoś lepszego, 40 zł to trochę dużo
liczyłam na to, że poradzi sobie w 100% z moimi włosami, niestety szarpie i to mi najbardziej w nim przeszkadza

27 komentarzy:

  1. zamierzam ja kupić i wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ją kupiłam i efektu wow to ja nie widzę ;) Dobra szczotka, ale teraz zainwestowałabym te pieniądze w szczotkę z naturalnego włosia. Za to Mężczyzna ją uwielbia za to jak masuje skórę głowy ;)
    Świetnie się sprawdza przy czyszczeniu pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele osób tak ją chwali, a w sumie to chyba nie ma powodu. Na początku był taki BUM na nią, że aż sama chciałam ją kupić. Teraz przeważnie czytam tylko, że tak bardzo włosów nie wyrywa i tyle. A do dobrego rozczesywania to i tak zawsze nakładam maskę na włosy ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam wersję tradycyjną, zamierza zaopatrzyć się w kompakt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam z serii Elite i lubię. Może nie jest idealna, ale na pewno ułatwia rozczesywanie, i lubią nią przeczesywać oleje i maski na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam identyczną wersję i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może też ją kiedyś kupię, tylko cena trochę za wysoka jak na szczotkę do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bardzo podobną opinię na temat tej szczotki. .. u mnie nie do końca się sprawdziła. ..

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam obie wersje i od ponad roku nie używam nic innego do rozczesywania włosów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wersję kompaktową i zwykłą...na blogu całkiem niedawno robiłam ich porównanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wersję standardową, a szkoda, bo do torebki z pewnością o wiele praktyczniejsza wydaje się ta z zatyczką

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna ale chyba wolę zwykłą szczotkę do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym tą szczotkę. Ale myślałam, że daje idealne efekty a tu niespodzianka :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam TT, ale jakoś nie mogę sobie wyobrazić trzymania jej w dłoni i jednocześnie wygodnego czesania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie jest to fajna alternatywa od zwykłej szczotki. Z pewnością jest o wiele lepsza od klasycznej szczotki do włosów, nie oszukujmy się raczej nie stworzą nigdy takiego produktu, który nie wyrwie ani jednego włoska. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam wersję podstawową, kiedy się na nią przestawiłam myślałam, że jest ok, ale szału nie ma, ale w ten weekend byłam u siostry i użyłam zwykłej szczotki i zauważyłam różnicę :) TT jest o wiele delikatniejszą szczotką i teraz się zastanawiam czy nie kupić też tej kompaktowej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba kiedyś w nią zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chociaż jestem włosomaniaczką, nie miałam TT. Polecam za to szczotkę z naturalnego włosia, u mnie świetnie się sprawdza - nie urywa włosów, nie szarpie. Czesanie trwa może troszkę dłużej, ale włosy są w dobrej kondycji, więc polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam taką samą córce w prezencie i jest bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tą samą:):) i ją kocham:) może jeszcze kupię ta normalną:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne są, ale jednak za drogie i szkoda mi kasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Od pewnego czasu zastanawiam się nad tą szczotką, ale jakoś nie mogę się zdecydować..

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie ta cena...też mnie troche odstrasza, ja mam niesamowicie grube włosy i obawiam sie, że ta szczotka sobie nie poradzi...więc na razie dam sobie spokój z zakupem:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam zwykła wersje i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam zwykłą wersję i świetnie się sprawdza do rozczesywania mokrych włosów :)

    OdpowiedzUsuń