TEST I PORÓWNANIE COLOSSAL TUSZ MAYBELINNE- WERSJA KLASYCZNA I SMOKY EYES

Witam wiele z Was prosiło mnie i czekało na test porównujący dwie podobne do siebie maskary do rzęs tej samej firmy, zjawiam się więc z testem na moich własnych oczach ( przepraszam Was za jakość zdjęć, ale narazie dorobiłam się tylko takiego sprzętu i mam nadzieję, że będzie widać:)

Porównywać będę tusze firmy maybelinne, wersja zwykła klasyczna zostanie zestawiona z tuszem smoky eyes.

Wybór lepszej pozostawiam Wam w komentarzach.







Pomalowane mam tylko górne rzęsy, dolnych nie maluję.
Ocenę zostawiam Wam.
Kto wygrywa starcie?



Małe ogłoszenie

Pod koniec marca lub z początkiem kwietnia top komentator mojego bloga, osoba, która najczęściej będzie udzielała się na moim blogu otrzyma ode mnie niespodziankę :)
Gadżet top komentator jest już na moim blogu:)

Komentarze

  1. Moim zdaniem klasyczna wersja daje lepszy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam tą smoky eyes i według mnie słaby efekt.
    Po Twoich zdjęciach widzę, że zwykła wersja daje lepszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi sie, ze wersja klasyczna spisala sie jednak lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie wybieram klasyczną wersję :)

    Zapraszam też do siebie w wolnej chwili;)
    http://challenge-accepteed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiejś ogromnej różnicy nie ma. Tak jak dziewczyny wyżej-jestem jednak za klasyczną wersją.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc to sama nie wiem, bo ja wolę mocno wydłużone i rozdzielone rzęsy. Ale gdybym miała wybierać to chyba klasyczna wersja prezentuje się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spektakularnej różnicy między nimi nie ma, ale wersja klasyczna daje jakby bardziej wyrazisty efekt...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wersja klasyczna prezentuje się dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uzywalam kiedys ale nie moglam zrozumiec fenomenu tego tuszu bo u mnie sie nie sprawdzil;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja obecnie używam wersji Smoky i jestem całkiem zadowolona :-) Heh, też nie maluję dolnych rzęs ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurczę, nie widzę różnicy :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje mi się, że klasyczna wersja tego tuszu daje lepszy efekt. Masz piękne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. klasyczna wersja zdecydowanie lepsza, świetne rzęsiska:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Klasyczny najlepszy :) widać różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Klasycznaale miałam tą drugą i podobał mi się efekt jaki dawała u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się smoky eyes, zawsze poluję na tusze, które w ten sposób malują - nie oblepiając rzęs, ale właśnie to nie jest takie proste, bo większość które wpadły mi w ręce, były jakby za gęste.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba klasyczna lepsza, ale nie miałam żadnej, więc ciężko się wypowiedzieć :) Póki co mam z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  18. szczerze to nie widzę różnicy :) oba wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Klasyczna wygrała! Mój ulubiony tusz używam go od lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. według mnie klasyczna wygląda lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz