Zakupy kosmetyczne, czyli kilka nowości*

Witajcie.
Przygotowałam dziś dla Was post, w którym przedstawię moje nowe kosmetyki zakupione w internetowej aptece:)

MAGIC SPA FARMONA ZMYSŁOWY OLEJEK DO KĄPIELI DLA DWOJGA 


pojemność 250 ml cena 14,59

co pisze producent:
olejek do kąpieli z naturalnymi olejkami eterycznymi z ylang ylang, anyżu i imbiru oraz ekstraktem z otrębów pszennych i prawdziwie nawilżającym kompleksem soft skin
25ml olejku wlej pod strumień ciepłej wody, zalecany czas trwania kąpieli 20 min
produkt przebadany i rekomendowany przez seksuologów
olejek tworzy piankę, jest afrodyzjakiem, zapewnia rozluźnienie

Olejek do kąpieli i pod prysznic YLAN YLANG - cynamon afrodyzjak DOMOWE SPA PRODUKTY NATURALNE 


Olejek zapewnia relaks, pielęgnuje i nawilża, skóra staje się aksamitna w dotyku
zawiera naturalne olejki ylang ylang i cynamonowy olejek oraz łagodzący ekstrakt z nagietka
wlej kilka nakrętek do wanny lub kilkanaście kropli na gąbkę
pojemność 250 ml cena 12,89

GORVITA KREMO-ŻEL DO STÓP ZDROWA STOPA REKOMENDOWANY PRZEZ UZDROWISKO RABKA


pojemność 100 ml cena 8,09
łagodzi obrzęki, działa antybakteryjnie, zmiękcza zrogowaciały naskórek i zmniejsza potliwość oraz likwiduje przykry zapach
zawiera naturalne ekstrakty z olejków:aloesu, pichty, mięty, szałwii, lawendy, nagietka, z drzewa herbacianego oraz wody leczniczej o wysokiej zawartości jodu , manganu i cynku

ABE BALSAM NA ZMĘCZONE I OPUCHNIĘTE NOGI Z BIAŁĄ HERBATĄ
pojemność 100 ml cena 9,97
likwiduje obrzęk nóg, uczucie ciężkości i zmęczenia, działa ochronnie na naczynia krwionośne i intensywnie nawilża skórę nóg
zawiera: ruszczyk kolczasty obkurczający naczynia żylne
lukrecję działa przeciwzapalnie
skrzyp polny wzmacnia ściany naczyń krwionośnych
aloes o działaniu nawilżającym
d-panthenol łagodzący podrażnienia skóry


BINGOSPA SÓL DO STÓP ZE SKŁONNOŚCIAMI DO POCENIA

pojemność 550 g cena 7,69
polecana również przy uczuciu ciężkich stóp
zawiera mentol, siarczan magnezu, siarczan glinowo-potasowy, tlenek cynku i kwas cytrynowy
hamuje pocenie, daje uczucie odprężenia i odświeżenia, zmiękcza naskórek i poprawia wygląd stóp
do naczynia z chłodną wodą wsyp 150 g soli, mocz stopy przez co najmniej 15 minut
czynność powtarzaj codziennie przez 7-14 dni
profilaktycznie mocz stopy w upalne dni

zaskoczyło mnie to, że sól starczy tylko na 3 pełne użycia ( po 150 gram )
muszę więc dokupić

gratis do zakupów dostałam miniaturkę





3ml vichy capital soleil aksamitny krem do twarzy SPF 50+ do skóry wrażliwej, normalnej i suchej

Tak wyglądały moje zakupy:)
Kiedy zużyję te produkty podzielę się opinią
Pozdrawiam

Komentarze

  1. widzę, że szykuje się romantyczna kąpiel :)
    pierwszy raz spotykam się z tym, że produkt jest rekomendowany przez uzdrowisko :)
    bardzo fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Domyślam się, że te olejki zostaną wykorzystane w Walentynki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zmysłowy olejek do kąpieli ma bardzo ładne opakowanie :) A na temat tego kremu z vichy naczytałam się bardzo dużo pozytywnych opinii. Ale to chyba była wersja do cery mieszanej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten krem z Vichy mnie zainteresował :) daj znać jak sie spisuje!
    mmm.. olejki kocham olejki w kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy! Jestem bardzo ciekawa kremu GORVITA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawił mnie ten olejek do kąpieli:) Fajna opcja na wieczór we dwoje;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne zakupy :) Ten olejek dla dwojga chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten olejek dla dwojga wygląda cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zastanawiam się nad jakąś solą do stópek,bo są jakby ciężkie i obolałe

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa tych olejków do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Olejki do kąpieli z Farmony - uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekamy w takim razie na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten pierwszy olejek... hmmm ciekawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za nagrodę, dziś do mnie dotarła... zwłaszcza za lakier, ale o tym na blogu napiszę, jak zrobię przegląd poczty potem :)

      Usuń
  14. fajne zakupy , krem z vichy tez planuję kupić

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zakupy - najbardziej interesuje mnie pierwszy produkt! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. troche tego nakupiłas ;)
    ja nie miałam nic z tych produktów takze jestem ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe zdobycze :P Chce mieć ten olejek do kąpieli dla dwojga!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm, ciekawa jestem, czy ten pierwszy olejek działa jako afrodyzjak rzeczywiście - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. większość kosmetyków pierwszy raz widzę, więc z niecierpliwością czekam na recenzje :D

    www.celestialnailart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne nowości, najbardziej mi się podoba olejek do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  21. żadnego z tych produktów nie znam, tylko o Vichy słyszałam, że jest to dobry krem jednak nie miałam okazji jeszcze go używać;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jest też wersja matująca z vichy i podobno jest bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. To czekam na opinie, ciekawi mnie zwlaszcza sol do stop z Bingo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię filtr vichy, tyle że do skóry tłustej i mieszanej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz