ZAKUPY W HEAN:) POMADKI I KOREKTOR

Witam Was :)
Wczoraj dotarło do mnie zamówienie, które złożyłam na stronie internetowej:)
Zamawiałam 4 lutego, a 6 dotarło:)


Skusiłam się na korektor pod oczy, bo wiele o nim słyszałam, a miałam problem ze znalezieniem go stacjonarnie


Za korektor zapłaciłam 13,99 pojemność 9 ml, ja mam go w kolorze porcelain 101, ogólnie są tylko dwa odcienie do wyboru, ja mam jaśniejszy

Korektor:


Maskuje oznaki zmęczenia, cienie pod oczami, drobne zmarszczki, przebarwienia oraz inne niedoskonałości skóry.
Umożliwia modelowanie i rozświetlanie wybranych partii twarzy. Wzbogacony w proteiny pszeniczne i składnik aktywny Tens’Up™ nawilża, delikatnie napina i wygładza naskórek.

Rezultat: rozświetlona, pełna blasku twarz, bez oznak zmęczenia.

Odpowiedni dla wszystkich typów cery. Bezzapachowy.
Aplikacja: lekka w aplikacji formuła o przedłużonej trwałości - świetnie łączy się z kremem, bazą, podkładem lub pudrem.
Wygodny aplikator ułatwia precyzyjne nakładanie produktu. 
Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi, czy używałyście tego korektora?

Zamówiłam też 2 pomadki i 4 próbki pomadek :)





Pomadka po lewej stronie (czerwona) to classic colours festival w kolorze 27 wiśnia japońska w sam raz na walentynki:) kosztuje 12,99 - 4,5 g

Pomadka po prawej stronie to vitamin cocktail color intense w kolorze 152 nude - szminka doskonała na każdy dzień:) cena 13,99 - 4,5 g 

Próbki od lewej:
hean colours festival nr 4e kolor bursztynu
hean witamin cocktail nr 328 kolor romantic
hean witamin cocktail nr 323 wild coral
hean classic colours festival nr 5e rubin


Jedyne zastrzeżenie do zamówienia to to, że próbka  w kolorze romantic była połamana, za każdą próbkę płacicie 1,99 ( fajnie można przetestować kolory)

Wiem, że najlepiej zobaczyć kolory pomadek na ustach i na pewno wykonam jakieś zdjęcia kiedy będę je recenzować





31 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł z tymi próbkami. Daj znać jak sprawuje się korektor, ja swój ostatnio kupiłam w paese i jest bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nam przykro, że próbka się lekko uszkodziła. Mamy nadzieję, że nie ma Pani do nas żalu, że tak się stało. Postaramy się je pakować dokładniej, chociaż trudno tego dokonać, bo próbeczki są malutkie i istnieje możliwość, że w transporcie się otworzą. Przy następnym zamówieniu proszę dopisać w komentarzu, że wynikła taka sytuacja i że obiecaliśmy dołożyć tę próbkę w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, już planuję kolejne zakupy

      Usuń
  3. fajne zamówienie,ja też się zbieram do jakiegoś zakupu

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam ostatnio świra na punkcie szminek... których dotąd nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiśnia japońska - już widzę,że piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze nic tej marki, ale czytałam, ze cienie są dobre, ciekawa jestem jak się sprawdzi korektor i szminki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na reckę wiśni japońskiej, piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem tego korektora :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie miałam z tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji używać tych kosmetyków...jestem strasznie ciekawa jak Ci się sprawdzą, kolory szminek cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam osobiscie kosmetyki Hean mam juz kilka produkotw i poki co bardzo dobrze sie sprawdzaja :) i tez widzialam wlasnie ze mozna u nich probki zamawiac, ale bylam ciekawa jak to wyglada :) pozdrawiam i obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem, jak sprawdzi sie ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie kupiłabym coś z tej firmy, ale troche się boje w ciemno.. Chociaż jest tak zachwalana. Niestety u mnie też ciężko coś stacjonarnie dopaść :/
    Również czekam na kolorki na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie używam takich rzeczy jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Korektor mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przyznam szczerze, że nie słyszałam o tej firmie,ale chętnie się skuszę na coś jak poczuje przypływ gotówki :) tymczasem czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne kolory tych szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. całkiem duże te próbki:) fajnie że można przetestować, a poza tym czasem przyda się taka miniatura do małej torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubiłam bardzo ich bazę pod cienie. Ciekawa jestem tego korektora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba jeszcze nie miałam żadnego produktu z tej firmy ;) Podoba mi się ta pomadka 152 nude ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zakupy :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hejka - z przyjemnością zapraszam na konkurs+ rozdanie :]
    Sponsor bardzo hojny - zabawa może być naprawdę fajna :)
    Zapraszam serdecznie :]

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie obejrzę te pomadki na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę wypróbować ten korektor ;)

    Zapraszam do obserwowania mojego bloga http://trendy-nails-hair.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. O korektorze pierwsze słyszę. Na początku myślałam, że zamówiłaś tylko korektor i nie mogłam uwierzyć, że tak się da ;)
    Super sprawa z testerami!

    OdpowiedzUsuń
  26. nie miałam jeszcze okazji używać żadnego kosmetyku hean :) głośno było o lakierach, ale zupełnie mnie ta marka nie kusi. przyjemnego używania korektora i pomadek :) kolory wyglądają zachęcająco.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger