Żel do powiek i pod oczy z luteiną i świetlkiem lekarskim

Witajcie:)
Dziś chcę przedstawić Wam żel do powiek i pod oczy z luteiną i świetlikiem lekarskim firmy FLOSLEK, możecie zakupić go np. w aptece kosztuje około 7 zł za 15ml.

Wcześniej miałam żel ze świetlikiem i herbatą również firmy FLOSLEK - niestety zupełnie się nie sprawdził.
Teraz mój wybór padł na luteinę i świetlik lekarski.
Czy jestem zadowolona?
Może najpierw kilka słów o żelu:
jest szczególnie polecany osobom obciążającym wzrok, jest bezpieczny nawet przy szkłach kontaktowych, zalecany przy przemęczeniu oczu, pracy przy komputerze, oglądaniu tv, sztucznym oświetleniu, działaniu promieni UV .
Żel ma intensywnie nawilżać, łagodzić podrażnienia typu łzawienie i pieczenie oczu, ma łagodzić objawy zmęczenia.
Stosować go można rano jak i wieczorem.

Wklejam zdjęcie jego konsystencji, typowa dla żelu zobaczcie:

Moja opinia:
rzadko się tak zdarza, ale ten produkt wywołał u mnie efekt wow:)
każda obietnica producenta została spełniona, żel nie podrażnił moich oczu, przestały łzawić i nie pieką, okolice oczu zostały pięknie nawilżone, myślałam, że te żele niczym pozytywnym mnie nie zaskoczą, a teraz śmiało mogę powiedzieć, że będę kupowała ten kosmetyk regularnie.
Mało tego mam wrażenie, że działa na cienie pod oczami i likwiduje obrzęki przy regularnym stosowaniu.Jeśli nie miałyście tej wersji koniecznie spróbujcie:)

Używacie żeli czy wolicie kremy?

Przypominam, że pod koniec marca lub z początkiem kwietnia top komentator mojego bloga, osoba, która najczęściej będzie udzielała się na moim blogu otrzyma ode mnie niespodziankę :)
Gadżet top komentator jest już na moim blogu:)

Pozdrawiam

35 komentarzy:

  1. Nie używam nic pod oczy, ale chyba będę musiała zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie wolę kremy, ale tez lubię kiedy w składzie jest świetlik ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero kremu pod oczy zaczęłam używać niedawno, więc narazie używam cały czas Bioliqa, jest taki sobie. Będę o tym pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powróciłam do używania tego żelu z arniką, ale nie wiążę z nim dużych nadziei :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę kremy, a konkretnie jeden z Decubal:) ten żel może być fajny na lato, jak jeszcze go schłodzimy na opuchnięcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kupiłam ostatnio krem pod oczy z ziaji z kozim mlekiem i również fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Flos Lek i jego żele na okolice oczu :) I chyba wolę żele niż kremy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zdecydowanie wole kremy i przekonałam się o tym właśnie dzięki Flos-Lek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nic nie używam pod oczy jak koleżanka wyżej ;)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do Liebster Awards, zapraszam do zabawy: http://dzieciaczkowo-kolorowo.blogspot.com/2014/03/troche-prywaty-czyli-liebster.html

      Usuń
  11. bardzo lubię żele z flos leka , choć tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te żele ale tego nigdy nie eidxialam jeszcze, musze wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie potrzebuję specjalnego specyfiku pod oczy więc nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze mi nie potrzebne takie żele :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Tej wersji nie miałam, więc spróbuję, bo bardzo lubię żele pod oczy z Flos-Leku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam z aloesem i świetlikiem i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam kiedyś żel od tej firmy (inna wersja) ale mnie nie powalił. Ten, o którym piszesz wydaje się być całkiem fajny

    OdpowiedzUsuń
  18. Cena zachęca ;) na pewno gdy wpadnie mi gdzieś w ręce wypróbuję go ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja aktualnie mam żel pod oczy z Gorvity, ale jak mi się skończy to mam ochotę na żel tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię ich żele pod oczy i chyba jeszcze nie spotkałam się z bublem z tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Musze sie rozejrzec za jakims zelem z tej firmy bo obecnie nie uzywam nic pod oczy oprocz zwyklego kremu do twarzy:(

    OdpowiedzUsuń
  22. nigdy jeszcze nie używałam produktów tej firmy, ja zwykle preferuje kremy pod oczy na noc, a rano żele które świetnie budzą moje oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja także używam żelu pod oczy i właśnie szukam czegoś dobrego, na pewno się na niego skuszę, tym bardziej, że cena jest niska a działanie dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeśli ma takie właściwości to wypróbuję. Ostatnio oczy mnie szczypią, chyba za dużo czasu spędzam przed monitorem i z książką na zmianę, na razie kupiłam jakieś kropelki bez recepty, ale żel też byłby dobry.

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam kilka kremów/żeli pod oczy z Flos-lek i więcej nie dam im szansy, kompletnie mi nie służą. Ściągają skórę wokół oczu i wysuszają :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Póki co nie znalazłam takiego, który by się u mnie sprawdził. Ten wypróbuję na pewno ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo bym chciała przetestować jakiś kosmetyk Alverde :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kilka dni kemu kupiłam ten żel. Czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja niestety nie mogę używać kosmetyków pod oczy, ponieważ mnie uczulają :(

    OdpowiedzUsuń
  30. moja koleżanka w ciąży przyjmowała luteinę dopochwowo taką: http://aptekagold.pl/luteina-tabl-dopoch-0-2-g-30-tabl.html i była zadowolona :) taka luteina w aptece w Warszawie jest łatwo dostępna, a każdy gin pewnie ją przepisze :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger