DeNkO MaRzEc 2014 :)

Witajcie.
Pora na denko, wszystkie kosmetyki, które zużyłam do końca w marcu właśnie:)
Postarałam się i zostawiłam sporą część pustych opakowań.


Masełko the body shop o zapachu mango zużyłam w formacie 50 ml, czyli taka miniaturka, jak wypadło przekonacie się TUTAJ http://hutosia.blogspot.com/2014/03/test-ktore-maso-do-ciaa-jest-lepsze.html


Masełko SOAP & GLORY zaskoczyło mnie pozytywnie, skorzystajcie z linka powyżej i przeczytacie szczegóły jeśli jesteście zainteresowane

  
DELAWELL oliwka do paznokci, wersja złota, była w styczniu w  shinybox, jestem z niej bardzo zadowolona, moje paznokcie i skórki są dzięki niej w świetnym stanie 
Polecam
napisałam o nim kiedyś w poście:
Eveline Cosmetics glicerynowy  skoncentrowany krem do rąk i paznokci -245 ml w opakowaniu z pompką kosztuje około 8 zł ( kupowałam na allegro),opis producenta mówi,że krem nawet mocno zniszczone dłonie zamieni w miękkie i satynowe :)
jego składniki to : wyciąg z aloesu , masło karite , gliceryna , olej z kiełków pszenicy, kolagen i elastyna ,d -panthenol i alantoina oraz witamina e :)
wg mnie krem naprawdę jest dobry, bo błyskawicznie się wchłania i dobrze nawilża i w dodatku cena śmiesznie niska ,a opakowanie rewelacyjne i zapach też okay pachnie aloesem

Lirene krem maska do stóp przeciwko rogowaceniu, nie podoba mi się zapach, a odkąd poznałam krem z łoju jelenia z rossmana niestety wiem już na pewno, że do tego produktu nie wrócę mimo, że działa i świetnie nawilża stopy, ale po całkowitym wchłonięciu zostawia mi na stopach taką dziwną powłokę, nie wiem jak to opisać




Wcześniej już znałam firmę declare, ten produkt jest bardzo fajny- to krem o konsystencji żelu, który szybko się wchłania i mocno nawilża, posiada w składzie ekstrakt z alg, witaminę E i C, u mnie się sprawdził ( mam cerę mieszaną), próbek miałam więcej więc działanie sprawdzone, minusem jest cena, bo za 50 ml trzeba zapłacić ponad 100 zł, miniaturka miała 5ml 


Masło z perfecty dla mnie jest niewypałem, starczyło mi na 9 dni, o czym poczytacie tu:
http://hutosia.blogspot.com/2014/03/maso-do-ciaa-z-perfecty-9-dni.html

Tołpa dermo face rosacal płyn micelarny, została mi odrobinka na dnie, płyn 400 ml starczył mi na niecałe 5 miesięcy , średnio potrzebowałam 3 płatków do zmycia pierwszej warstwy makijażu, bowiem zawsze po demakijażu płynem idę zmyć pozostałą część makijażu ( to co zostało ) żelem z wodą.
Działania na moje naczynka nie dostrzegłam.
Płyn całkiem w porządku, ale rewelacji nie zrobił i wątpię, że sięgnę  po niego ponownie.

Miałyście okazję testować coś z mojego denka, podzielcie się opinią 

Pozdrawiam
HUTOSIA

27 komentarzy:

  1. Hutosiu właśnie szukam jakiegoś super kremu do stóp może polecisz? :)
    wiosennego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej odsyłam do wpisu złota piątka marca tam mój ulubieniec

      Usuń
  2. Fajne denko, nic z niego nie miałam :( Ja jeszcze poczekam do pon. bo mam na oku kilka kończących się kosmetyków, które może do końca miesiąca uda mi się jeszcze zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. model tołpy ciekawy ale aż tyle płatków do demakijażu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że tak jak ja lubisz masełka ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam masełek z Perfecty też, ale dla mnie są wydajne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem bardzo ciekawa tego kremu do rąk z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nic z tego nie miałam :P
    masełko soap&glory mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nic z tego denka nie znam. Ale chciałabym wypróbować dwie pierwsze pozycje;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem co masz na myśli z tym kremem do stóp Lirene, takie jakby dziwnie śliskie stają się stopy po jego użyciu. Używam go na noc i w sumie ten efekt mi nie przeszkadza. Krem sprawdza się bardzo u mnie bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też zawsze po płynach micelarnych myję twarz żelem i wodą, jakiego używasz żelu?
    Teraz chciałabym wypróbować ten żelo -krem różowy z BeBeauty.
    Lubie u kogoś czytać takie posty i oglądać zdjęcia, ale sama przestałam robić denka, bo nie chce mi się zbierać tych opakowań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aktualnie mam organique, ja czasem też nie zbieram i wklejam do denka zdjęcia pełnych, bo zdarza mi się zapomnieć i wyrzucić

      Usuń
  11. Masło z Soap&Glory mmmm na mej liście figuruje już dawno, muszę w końcu się skusić i gdzieś zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. S&G chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masło z TBS i S&G mi się marzą ;) Kiedyś na pewno je wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również miałam to masło z Perfecty. Miało świetny zapach i tyle poza tym. Antycellulitowe nie było na pewno. Lirene krem maska do stóp przeciwko rogowaceniu - zainteresował mnie ten produkt. Chętnie bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja to nie miałam nic z tego. Jedynie co mnie zainteresowało to oliwka do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze żadnego z tych produktów nie miałam, ale chciałam kupić sobie ten płyn micelarny z tołpy. Jednak teraz chyba wybiorę coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. troche tego jest:)

    Akurat chyba niczego nie znamy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam żadnego kosmetyku z Twojego denka, ale jak już pisałam w którymś z poprzednim komentarzy, bardzo ciekawi mnie ta oliwka Delawell. Chętnie bym ją wypróbowała. No i teraz zaciekawiłaś mnie kremem do rąk Eveline. Miałam już balsam z mocznikiem z tej firmy i byłam bardzo zadowolona. Może i ten kremik do rąk by się sprawdził. Muszę go poszukać na półkach sklepowych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam niestety tych kosmetyków ale peeling kiedyś wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo zużyłaś:) jedyne co używałam z tych kosmetyków to masło z Perfecty, ale u mnie się fajnie sprawdziło:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawi mnie ten krem z Eveline aktualnie szukam czegoś do rąk ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Produkty soap and glory zaczynają mnie poważnie kusić ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger