Hean classic colours festival nr 5e rubin

Witajcie dziś już ostatnia recenzja pomadki, będzie to  hean classic colours festival nr 5e rubin, która kosztuje 12,99 ( 4,5g )

 Kiedy spojrzycie na ekran pomadka jest ostatnia z prawej strony, a na ustach prezentuje się tak:




Jest to ładnie napigmentowana pomadka, kolor bardzo mi się podoba:)
Classic colours festival - wg mnie kolekcja tych pomadek jest całkiem niezła, przede wszystkim cechuje je trwałość i równomierne schodzenie, co do suchych skórek ten odcień sprawdził się lepiej, mimo tego niestety widać to podkreślenie suchych skórek, na żywo wygląda to trochę inaczej niż na zdjęciu.
Na plus oceniam także obecność filtrów ochronnych UVA I UVB oraz gamę kolorów.
Z całą pewnością pomadki z tej serii wypadają lepiej od  witamin cocktail.
Mała sugestia jeśli nie macie białych zębów ostrożnie wybierajcie szminki.
Ja niestety nie mogę pozwolić sobie na takie czerwienie.

Jak oceniacie tą pomadkę?
Według mnie kolor jest ładnie nasycony i oceniam go na plus.

17 komentarzy:

  1. w opakowaniu wygląda "żywiej" ... jakby dwa różne kolory.
    Kolor na ustach jest ok,ale ja na wiosnę wolę inne.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wygląda, nie próbowałam jeszcze ich pomadek

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny odcień, ja ostatnio same pomarańcze/ fuksje kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, tania : ) super ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiscie nie przepadam za czerwieniami, bo trudno mi dopasować kolor - bardziej pasują mi oranże. Pomadka ładna, widac fajny efekt, jakby lustra :) Niestety nie wiem, gdzie można kupic kosmetyki Hean, a nie widziałam nigdzie ich wyspy...

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza która prezentowałaś podobała mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten odcień również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor - mogłabym go nosić na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny i taki esencjonalny kolorek :) Dla mnie byłby za ciemny. Też muszę raczej uważać przy dobieraniu odcienia szminki, ponieważ idealnie białych zębów niestety nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak się trzyma na ustach? Szybko się "zjada"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, trwałość jest naprawdę dobra

      Usuń
  11. Fajnie się prezentuje, ładny kolor i jeśli trwałość jest ok, to chyba przyjrzę się tym pomadkom:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor :) a gdzie można je dostac?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger