Hean colours festival nr 4e kolor bursztynu recenzja

Pamiętacie jak w lutym pokazywałam Wam zakupy z hean, wśród nich były próbki pomadek.
Dziś recenzja jednej z nich, mam nadzieję, że coś zobaczycie na zdjęciu, bo sprzęt mam jaki mam :)

hean colours festival nr 4e kolor bursztynu





kiedy spojrzycie na ekran szminka o której mowa jest pierwsza od lewej strony 
na ustach prezentuje się tak:

Pomadka jest dosyć trwała, równomiernie schodzi z ust, spokojnie można wypić i posilić się, bez obawy.
Może nie widać tego na zdjęciu, ale podkreśla suche skórki, a ja niestety mam z tym problem, ciężko dobrać mi pomadkę, kolor również nie dla mnie i źle się z nim na ustach czuję, może lepiej sprawdzi się u blondynek, albo u szatynek czy brunetek bardziej opalonych, bowiem do mnie bladziocha ( jakich mało) kolor nie pasuje.
Nie jest to uniwersalny odcień.
Szminki kosztują na stronie producenta 12,99 za 4,5 g

Składniki pomadek Hean colours festival:
Dermacide –  jest naturalnym cementem, który wnika w naskórek ust i je wygładza, wosk pszczeli w najbardziej naturalnej postaci , wyciąg z kiełków pszenicy, witamina E oraz olejek rącznikowy.
Usta mają być nawilżone i wypielęgnowane, jednak przy ustach skłonnych do suchych skórek niezbyt dają radę,  za to nie wysuszają bardziej ust :)

Pomadki  zawierają  filtry ochronne UVA i UVB.
Gama kolorów duża, za co ogromny plus, możemy próbować dobrać swój kolor.

Za jakiś czas recenzja kolejnej pomadki hean:)

14 komentarzy:

  1. Ładny kolor, ale również nie dla mnie. Póki co zachwycam się matowymi szminkami od GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor, myślę że na lato będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor fajny, jednak nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor pół na pól mi się podoba, ale masz bardzo ładne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor pomadki, chociaż świeci się tak jakby miała coś z błyszczyka ;). No i cena nie jest zbyt wygórowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolorek :) Ślicznie się mieni :) Jednak nie dla mnie. Wolę spokojniejsze i brązy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladny :-) Lubie takie kolory :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger