Hean witamin cocktail nr 323 wild coral

Witajcie.
Dziś przedstawię Wam kolejną recenzję pomadki hean tym razem będzie to witamin cocktail nr 323 wild coral.

Kiedy spojrzycie na ekran pomadka o której mowa jest druga od prawej strony.
A teraz zobaczcie jak kolor wygląda na ustach:

Pomadka witamin cocktail ma być witaminowym koktailem ukrytym  w pomadce.
Bogata odżywcza formuła z witaminami A, E, C i F oraz masłem Shea pielęgnuje i odżywia naskórek ust. Pomadka o przedłużonej trwałości świetnie utrzymuje kolor na ustach, nadaje im delikatny połysk. Idealnie kremowa w aplikacji. Zawiera filtry ochronne UVA i UVB.
Gama 30 kolorów/ 4,5 g kosztuje 13,99

Moja opinia:
pomadka nie przypadła mi do gustu, ponieważ nierównomiernie schodzi z ust i źle to wygląda, do tego podkreśla suche skórki, największy minus za słabą trwałość
kolor nie powalił mnie na kolana, ale zgadzam się, że pomadki z tej serii łatwo się aplikują przez swą kremową konsystencję

A Wy co sądzicie? jak podoba Wam się kolor na zdjęciu? ja przyznaję, że inaczej wyobrażałam sobie koral na ustach

19 komentarzy:

  1. Odcień mi się podoba, ale jakość pozostawia wiele do życzenia :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że się nie sprawdziła, ja mam ochotę na cienie z Hean.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam pomadek z Hean, ale widzę, że niewiele straciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ustach ładnie wygląda :) Ale szkoda, że podkreśla suche skórki :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ładnie ale skoro jakość jest słaba to raczej nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się kolor podoba, bo wygląda bardzo naturalnie, ale skoro jakość kiepska, to odpada.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda bo ładnie się prezentuje na ustach. Dla mnie najważniejsze jest trwałość

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem ciekawa tej czerwieni jak wygląda na ustach, szkoda, że się nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście na koral to nie wygląda, ale i tak bardzo ładny kolor. Szkoda tylko że poza kolorem nic nie daje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odcień mi się podoba i to bardzo uwielbiam takie delikatne kolorki
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na ustach wygląda bardzo fajnie, ale skoro jakość jest tak słaba to raczej się nie skuszę na zakup :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek całkiem ładny :) Szkoda tylko, że się nie sprawdza podczas użytkowania :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor bardzo mi się podoba. Delikatny i subtelny. Ale przy tylu minusach niestety nie zachęca do kupna.

    OdpowiedzUsuń
  14. No jakie piękne, słodkie usta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolor, takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie koral to to nie jest, co nie zmienia faktu, że kolor i tak mi się podoba, ale jeśli brzydko schodzi z ust i jest nietrwała to raczej ją sobie podaruję..

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo delikatne krycie..:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Nooo kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor mi się bardzo podoba, szkoda, że jakość taka słaba ;/

    OdpowiedzUsuń