Jak wypadły próbki z Białego Jelenia?

Witajcie.
Jakiś czas temu otrzymałam od Polleny Ostrzeszów próbki ( na zdjęciu poniżej )




Jak wypadły?

Nr 1 hipoalergiczna emulsja do higieny intymnej BIAŁY JELEŃ z jaśminem i macierzanką, przeznaczona do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii, posiada fizjologiczne pH, łagodne substancje myjące, wspomaga naturalną odbudowę mikroflory, nie zawiera alergenów i parabenów, 
ekstrakt z jaśminu działa łagodząco na stany zapalne i podrażnienia oraz niweluje uczucie pieczenia i nieprzyjemnego napięcia, macierzanka wzmacnia naturalny system ochronny, zmniejsza ryzyko rozwoju infekcji, przede wszystkim o podłożu grzybiczym

Moja opinia: ostatnio pokazywałam Wam moją złotą piątkę marca i znalazła się tam emulsja z Białego Jelenia z szałwią i ogórkiem, ta zaskoczyła mnie równie pozytywnie, przede wszystkim produkt jest naprawdę delikatny i nie wywołuje podrażnień, zapach jest przyjemny i bardzo delikatny,
emulsja zaskoczyła mnie pozytywnie i rozważę zakup pełnowymiarowego produktu

Nr 2 hipoalergiczny  szampon do włosów jasnych, farbowanych blond i rozjaśnionych z octem jabłkowym, saszetkę podarowałam Mamie, bo ma takie właśnie włosy, jego zadaniem jest intensywna regeneracja i ochrona koloru, zawiera oligopeptydy z chleba świętojańskiego, które regenerują i wzmacniają włosy, kompleks ekstraktów z moreli, jabłka i brzoskwini w medium octu jabłkowego- nabłyszczający i kondynujący włos, działający antyoksydacyjnie, proteiny pszenicze poprawiające kondycję włosa

Moja opinia, a w zasadzie mojej Mamy:
po tak małej saszetce nie da się ocenić działania regenerującego, ale pierwsze wrażenia są pozytywne, włosy miękkie w dotyku, sypkie, łatwo się rozczesywały, z tego co się orientuje szampon jest dość tani więc na pewno kupię dla Mamy pełnowymiarowy produkt, by mogła przetestować go na włosach, jedynie konsystencja troszkę rozczarowała, bo wolimy gęstsze szampony, ale to mały minus jeśli kosmetyk ma działać i spełniać swą rolę

Nr 3  hipoalergiczny żel szampon dla mężczyzn  z  łopianem i nanominerałami
łopian wzmacnia cebulki włosów, działa przeciwbakteryjnie, hamuje wypadanie, nanominerały nawilżają ciało, likwidują zapach potu, regenerują naskórek

Opinia:
saszetkę zużył mój mąż, był zadowolony, żel dobrze się pieni na ciele, jako szampon też jest w porządku nie podrażnił jego wrażliwej skóry głowy, przede wszystkim duży plus za zapach :)

Nr 4
hipoalergiczna emulsja do mycia twarzy BIAŁY JELEŃ PREbiotic przeznaczona jest do pielęgnacji twarzy, emulsja łagodnie usuwa nadmierną warstwę lipidową skóry nie wysuszając jej, regularne stosowanie wspomaga zwalczanie podrażnień, wpływa korzystnie na kondycję skóry twarzy, poprawia jej wygląd i ułatwia dalszą pielęgnację, składniki aktywne w kosmetyku:
ksylitol i laktitol - naturalne prebiotyki utrzymują prawidłową równowagę ekosystemu mikroflory skóry, ekstrakt z czerwonej koniczyny - działa przeciwutleniająco i ujędrniająco, alantoina - działa łagodząco na skórę

Moja opinia: przyjemna konsystencja, dobrze oczyszcza skórę, dobrze zmywa  makijaż, a w zasadzie jego pozostałości, bo najpierw zmywam płynem micelarnym, nie podrażnia
wydaje się być ideałem

Nr 5
znany mi już wcześniej szampon, którego mam butelkę w łazience, przytoczę to co o nim kiedyś napisałam na blogu :
Biały Jeleń szampon hipoalergiczny do włosów ciemnych, naturalnych i farbowanych skłonnych do alergii, nie zawiera alergenów i silikonów, zawiera ekstrakt z karczocha i proteiny pszeniczne, wg producenta szampon przeznaczony jest do włosów pozbawionych blasku, wymagających wzmocnienia i regeneracji oraz ochrony koloru, nawilża, sprawia, że włosy są elastyczne, błyszczące, pełne życia i miękkie w dotyku

Moja opinia:
niestety szampon ten nie jest dla mnie, plącze mi włosy, nie potrafię ich rozczesać, na plus oceniam to, że naprawdę nie wypłukuje koloru


Jak widzicie próbki dość dobrze wypadły, moja ocena jest obiektywna i fakt, że otrzymałam próbki za darmo nie wpłynął na moją opinię.
A Wy jak oceniacie produkty Białego Jelenia?

Komentarze

  1. Właśnie na moje włosy tak działają odżywki WAX, włosy robią się takie poplątane i wyglądają jak piorun w miotłę strzelił, a większość dziewczyn bardzo sobie te odżywki chwali.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam produktów Biały Jeleń. Mam w szafce mydło, które stoi nieodpakowane. Ostatnio w Biedronce był zestaw dwóch produktów BJ ale się nie skusiłam. Może kiedyś, jak skończą mi się zapasy to się skuszę na emulsję do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. biały jeleń to mój numer 1 w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie jakoś te produkty nie kuszą póki co... kiedyś miałam wielką ochotę na żel z kozim mlekiem, ale jakoś nie wpadł mi nigdy do koszyka i teraz sobie o nim przypomniałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nic z tych produktów nie używałam ale kilka zwróciło moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biały Jeleń, to klasyka polskiej kosmetyki, muszę coś w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też miałam te próbki ;) Emulsja do hig. intymnej przyjemna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Biały Jeleń jest mi bardzo dobrze znany. Miałam z tej firmy kilka kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię mydła Biały Jeleń, używam także ich proszków do prania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię produkty od nich, nie uczulają mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jutro zamierzam kupić sobie krem do twarzy z tej firmy. Mam nadzieję, że dobrze się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nic z tych produktów;) z Białego Jelenia zdarza mi się używać mydła w kostce;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już trzykrotnie używałam mydła w płynie Biały Jeleń. Po raz pierwszy sprawdziło się u mnie po operacji wyrostka (przemywałam nim bliznę), po raz drugi oraz trzeci do mycia świeżo wykonanych tatuaży. Mydełko jest idealne, jeśli potrzeba bardzo delikatnej pielęgnacji skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nic nie miałam z BJ ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo lubię, na co dzień używam proszku do prania i mydła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś myślałam, że Biały Jeleń to sama natura, ale poszli w złą stronę...

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam tylko ich szare mydło. Według zaleceń lekarza używałam po operacji, ale strasznie mnie uczulał. Dostałam swędzącej wysypki. Kiszka ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszamy na pierwsze stoisko firmowe z kosmetykami Biały Jeleń w Krakowie.
    Znajdziecie nas obok salonu Play i Rossmanna w Centrum Handlowym Czyżyny.

    Zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM