Kolejna statuetka CrystalCiTY

Witajcie.
Pamiętacie niebanalny sklep internetowy CrystalCiTY, który oferuje szeroki zakres szklanych statuetek na każdą okazję?

Link do sklepu:http://www.crystalcity.pl

Drugi raz mam okazję zachwycać się kolejną statuetką, tym razem otrzymałam statuetkę
goździk 3D.
Znajdziecie ją tutaj:http://www.crystalcity.pl/produkty/kwiaty/2
Ciekawość towarzyszyła mi aż do otwarcia paczuszki, która przyszła bardzo szybko, w czwartek późnym popołudniem złożyłam zamówienie, a we wtorek statuetka była już w moich rękach.

Postanowiłam, że tym razem statuetka będzie prezentem dla mojej Mamy:).
Pomysł bardzo się spodobał, Mama była zachwycona takim niebanalnym upominkiem.

Bardzo łatwo możecie zamówić statuetkę dla siebie, albo dla bliskich.
Wystarczy wejść na stronę sklepu, zarejestrować się, wybrać statuetkę z odpowiedniej kategorii ( macie szeroki wybór ), następnie skonfigurować swój projekt, pamiętajcie, że możecie umieścić własną dedykację:), następnie zatwierdzicie swój projekt ( możecie pozwolić na drobne zmiany, albo zachować 100 % wierności z projektem ), jeśli wszystko jest okay przechodzicie do koszyka potem wybieracie sposób dostawy i klikacie zamawiam:)

Wszystko macie dokładnie opisane tutaj:
http://hutosia.blogspot.com/2014/02/krok-po-kroku-czyli-jak-zamowic.html

A teraz czas na wrażenia po otwarciu paczki:
przesyłka przyszła bardzo dobrze zabezpieczona w kartoniku, po otwarciu widzimy piękne pudełeczko, które samo w sobie jest już bardzo eleganckie i doskonałe na prezent, emocje towarzyszyły mi aż do otwarcia, kiedy to moim oczom ukazała się statuetka







statuetka jest moim zdaniem ładniejsza niż poprzednia, dodałam Wam dużo zdjęć, abyście z każdej strony mogli zobaczyć jak prezentuje się goździk:)
ostatnie zdjęcie statuetki jest wykonane bez lampy
do każdego zamówienia dostajemy piękną ściereczkę w kolorze bordowym, która świetnie sprawdza się w czyszczeniu statuetki z zabrudzeń

dedykacja na statuetce 
Z głębi serca
Katarzyna, Piotr i Maksymilian 

Możecie sami dokonać oceny statuetki:)

Jeśli jesteście zainteresowani zapraszam Was do sklepu CrystalCiTY







9 komentarzy:

  1. Ja także mam statuetkę tej firmy i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jest ta statuetka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wykonanie :) Naprawdę fajne są te statuetki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie te statuetki wyglądają i zawsze lubię takie rzeczy oglądać, ale u mnie by się nie sprawdziły, bo nie przepadam za takimi gadżetami

    OdpowiedzUsuń