Małe ogłoszenie

Witam.
Wczoraj pisałam Wam, że w weekend wybiorę top komentatora.
Chciałam żeby było uczciwie, ale zaczęłam dostrzegać zjawisko dodawania komentarzy do starych postów, nie mówię o ostatnich postach tylko ogółem.
Najczęściej były to jednowyrazowe komentarze.
Podjęłam decyzję, że nie będę organizowała więcej takiej akcji.
Akcja miała na celu wyłonienie osoby, która najczęściej dodaje komentarze na moim blogu, oczywiście będące jakimś rozwinięciem tematu a nie przykładowo jeden wyraz: super.
Jest mi miło, że jesteście ze mną, ale chyba taka akcja nie miała sensu, bo widziałam presję dla nagrody.
Będę organizowała zwykłe rozdania.
Jednak zgodnie z obietnicą postanowiłam nagrodzić moje prawdziwe oddane komentatorki, które zawsze starają się coś napisać i tak wyróżniam upominkami Włosowe Inspiracje i Agatę  Fedko, dziękuję dziewczyny za Waszą aktywność, mam nadzieję,że się prędko nie skończy.
Poproszę Was o wysłanie adresów na moją pocztę- adres znajdziecie w zakładce na moim blogu KONTAKT/WSPÓŁPRACA



24 komentarze:

  1. ludzie to mają pomysły. szkoda organizować takie akcje, bo jest, jak piszesz. taka rzeczywistość.

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm, wiesz mnie trudno zmusić kogokolwiek do pozostawienia u mnie komentarza :) więc chętnie przyjęłabym nawet "super" gdyby ktoś napisał :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak mam ale cieszę się z samych odwiedzin:P "cieszmy się z małych rzeczy" haha

      Usuń
    2. ja też się cieszę :) mówię tylko, że ciężko czytelnika zmusić do pozostawienia po sobie śladu, dla mnie to bardzo ważne, bo motywuje do działania :)

      Usuń
  3. Eh masakra.. Pewnie nie ma co dogadzać ludziom.. Gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, dobre :-D Nawet bym na to nie wpadla :-D
    No ale sama zawsze widzisz kto komentuje posty :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem takie nagradzanie nie ma sensu, na wielu blogach takie zdarzenia obserwuję :P jak blogerka ogłosi, że nagradza top komentatora to od razu każdy dodaje wiele komentarzy nawet do starych postów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację dlatego taki mój wybór:)

      Usuń
  6. Już wysłałam do Ciebie maila z danymi. Dziękuję serdecznie za wyróżnienie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ludzie to maja pomysły:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również wolę, gdy ktoś interesuje się moim postem a nie zachęca do polubienia tylko dla korzyści. Komentuję u Ciebie od niedawna bo mi się podoba, a nie bo czekam aż Ty zainteresujesz się tym co piszę, choć wiadomo to byłoby miłe. Takie akcje nie mają sensu. Lepiej organizować normalne rozdania :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prędzej czy później przypatruję się blogom, które zostawiają u mnie ślad:)
      macie rację dziewczyny taka akcja nie była zbyt udanym pomysłem
      pozdrawiam

      Usuń
  9. dlatego trzeba moderować komentarze i po prostu reklam i tych pojedynczych słówek nie akceptować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. he he jak zawsze naturalna cecha człowieka czyli chciwość dała o sobie znać, więc ja na koniec też napiszę

    "super" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łatwo można zauważyć po takich komentarzach kto komentuje by sobie nabić te komentarze, a kto rzeczywiście chce coś więcej powiedzieć. Dobrze, że sama wybrałaś osóbki, które zasłużyły na wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny to mają niesamowite pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje dziewczyny :) ważne, że wiesz, że są osoby które czytają bloga, odwiedzają i komentują, bo chcą, bezinteresownie z sympatii i zainteresowania ;) a innymi nie warto się przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hehe - zobaczysz jak jeszcze wiele rzeczy Cię zadziwi ;) Gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasia jestem mile zaskoczona - dziękuje za wyróżnienie :)
    Od początku polubiłam Twojego bloga zresztą sama wiesz:)))
    Ciesze się:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nagradzam top komentatorkę co jakiś czas, ale nie uprzedzam wcześniej o tym, więc nie ma parcia na nagrody, a osoba, która zawsze ze mną jest zostaje wyróżniona :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozumiem cię, mnie także wkurzają bezsensowne komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń