Masło do ciała z perfecty 9 dni

Witam.
Przygotowałam dla Was krótką recenzję na temat
Perfecta SPA masło do ciała antycellulitowe pomarańcza plus aromat wanilii
na promocji kupiłam je za niecałe 9 zł.
Chciałam wypróbować je na własnej skórze, a przede wszystkim zapoznać się z jego zapachem, jedni go kochają, drudzy nienawidzą.
Mi masełko podoba się ze względu na zapach, jest delikatny i może nie do końca czuć wanilię i pomarańczę, ale coś podobnego i absolutnie zapach ten mnie nie zniechęcił.
Konsystencja jest całkiem fajna
jest dość gęsta, ale szybko się wchłania.
A teraz zarzuty:
masło starczyło mi uwaga na 9 dni , 225 ml poszło w mgnieniu oka 
nie wiem czy to wysoka zawartość parafiny w składzie powodowała, że masło zostawiało tłustą powłokę na skórze, miałam wrażenie, że to sztuczne nawilżenie, bo rano skóra nie była nawilżona,  nie nakładałam dużej ilości, a rolowało mi się na skórze i schodziły płatki ( wiecie o co chodzi ).
Liczyłam tylko na nawilżenie, niestety jak dla mnie to pomyłka.
Masło opisuje najlepiej słowo SPA, bo zapach wg mnie relaksuje, cała reszta to kit:)

Moja ocena 3/6 

A jak Wasze odczucia używałyście masła Perfecty?


Komentarze

  1. Ja ogólnie rzecz biorąc... kilka razy zawiodłam się na tej firmie i nie kupuję już ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow tylko 9 dni. Masakra jakaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam i nie wiem, czy się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam je kiedyś i z tego co pamiętam lubiłam się z nim, ale przez to, że używałam go na zmianę z innymi balsamami wystarczył mi na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. błyskawicznie je zużyłaś!
    nie miałam,ale juz wiem,że na pewno go nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie, to fatalny! Dobrze, że się na niego nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny nagłówek!!!!
    A masla nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Skończyłam nie dawno to masło, ale całkiem inaczej spisało się u mnie. Żadne płaty nie schodziły, nawilżało umiarkowanie (mam wymagającą skórę), i było o wiele wydajniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że zrobiło tą powłoczkę :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam jeszcze maseł Perfecty, ale jak starcza na 9 dni to raczej się nie skuszę ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że nie do końca się sprawdziło :\

    OdpowiedzUsuń
  12. nie kupię go:( (dni to wychodzi,że 1złotówkę na dzień za nie zapłaciłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie przepadam za maslami do ciala :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten aromat wanilii mnie odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mam przekonania do tych maseł kiedyś miałam i nie sprawdził się dobrze dlatego nie wracam do nich.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam nigdy ich masła i raczej już się nie skuszę..

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam kilka wariantów tego masła m.in marcepanowe, czekoladowe, kakaowe i jestem z nich mega zadowolona bo bardzo dobrze nawilżają i są według mnie wydajne, ale oczywiście to tylko moja opinia;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie używałam, bo słyszałam że nie jest rewelacyjne :)

    możesz wpaść do mnie i poklikać w linki? Strasznie mi na tym zależy :C
    A tak w ogóle obserwuję i licze na rewanż, hm? :)
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie mialam przyjemnosci uzywac kosmetykow z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Parafina pozostawia na skórze taką "nawilżoną" warstwę, przez co myślimy, że mamy super nawilżoną skórę...powiem Ci, że używam tych masełek tak jak piszesz jako swoistej aromaterapii i po prostu dla zapachu, zresztą moja skóra na ciele jest przeważnie mało wymagająca...ale muszę Ci powiedzieć, że u mnie to masło starczyło na zdecydowanie dłuższy okres czasu...

    OdpowiedzUsuń
  21. Na 9 dni? To strasznie mało wydajne :( A szkoda, bo za sam zapach bym kupiła, ale w takim wypadku się chyba nie skuszę jednak.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega niewydajne, wiec nie wiem czy opłacalne

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie myślałam czy kupić to masło ,ale chyba jednak zrezygnuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jeszcze nigdy nie miałam żadnego masła z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM