Na co się skusiłam, czyli moje nowe zdobycze

Witam Was serdecznie.
U mnie znowu post o zakupach, tym razem tylko trzy rzeczy w tym jedna sprawdzona i kupiona kolejny raz.
Zobaczcie co kupiłam:




krem oeparol intensywnie nawilżający polecam i będę polecać jeszcze długo, idealny co cery mieszanej:) nie skusiłam się na wersję z filtrem, zostałam przy starej

krem do rąk anida polecany przez Was z woskiem pszczelim i olejem makadamia, nie wiem czemu znów kupiłam krem, jak mam jeszcze dwa :):) - maniaczka

tisane balsam do ust, który mi poleciłyście za co dziękuję serdecznie, faktycznie już po pierwszym nałożeniu usta są gładziutkie

przy okazji przypominam, że pod koniec marca lub z początkiem kwietnia  wybiorę osobę, która najbardziej udziela się w komentarzach na moim blogu  i otrzyma ona  niespodziankę:)
zapraszam do aktywności, bo taką akcję będę powtarzała częściej

dzielcie się ze mną przemyśleniami, doświadczeniami, może miałyście te produkty, może coś Was ciekawi

pozdrawiam i życzę przyjemnego weekendu

Komentarze

  1. Krem z Anidy i balsam Tisane - moi ulubieńcy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie miałam :) Muszę wypróbować ten krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. balsam z Tisane lubię, a tego kremu z Oeparol jestem ciekawa bo mam krem pod oczy i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile kosztuje ten krem OEPAROL i gdzie go kupujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosztuje niecałe 20 zł, ja kupuję go przez internet w doz i tam jest taka cena, ale jest na pewno dostępny w aptekach stacjonarnie, tyle,że kosztować może parę złotych więcej około 25

      Usuń
    2. Dzięki za szybką odpowiedź:)

      Usuń
  5. ciekawa jestem jak by się u mnie sprawdził balsam z Tisane ? Wstyd się przyznać ale jeszcze go nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu spróbować Tisane :-) Za niedługo skończą się moje pomadki z Alverde, więc skuszę się na ten balsam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 fajne kosmetyki na które sama mam ochotę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypróbowałabym ten oeparol :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem do rąk Anidy bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie znam tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. tisane i krem chcę wypróbować bo duużo dobrego sie oczytałam o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miłego testowania :) jak wiosennie się u Ciebie zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Balsam Tisane jest obłędny. Obecnie używam Carmexu ale na pewno wrócce do Tisane ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Czaje się na ten kremik z oeparola:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja po pierwszym użyciu tisane byłam wściekła, dopiero później go pokochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cały czas kusisz tym kremikiem Oeparol. Czuję, że sprawdziłby się u mnie, ponieważ mam cerę mieszaną właśnie. No i nawilżenia też poszukuję. Jak na razie muszę wymęczyć drugie już opakowanie kremu - sorbetu Garnier :(

    OdpowiedzUsuń
  17. o kremie oeparol już czytam właśnie dużo dobrych opinii,więc pewnie i u mnie kiedyś wyląduje

    OdpowiedzUsuń
  18. krem oeparol do twarzy raczej się nie skusze próbki mnie nie przekonały

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na recenzję. Jeszce nie miałam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM