pełne denko :)

Witam Was serdecznie w ten niedzielny poranek.
Zaprezentuję dziś swoje denko miesiąca lutego, tytuł posta pełne denko-doszłam do wniosku, że nie mam miejsca na zatrzymywanie wszystkich pustych opakowań w domu i będę prezentowała Wam produkty posługując się wcześniejszymi zdjęciami z mojego bloga:)

W moim projekcie denko będę Wam przedstawiała produkty i oceniała je na plus bądź minus, nie będzie szczegółowego opisu, jeśli macie ochotę pytajcie o daną rzecz w komentarzach na pewno odpowiem, będę też odsyłała Was do linków z mojego bloga gdzie znajdziecie więcej informacji o danej rzeczy, jeśli już ją opisywałam:)

Więcej o szamponie pantene poczytacie tutaj http://hutosia.blogspot.com/2014/02/pantene-kontra-biay-jelen.html  jestem z niego zadowolona +

O maseczce alverde poczytacie tutaj http://hutosia.blogspot.com/2014/02/alverde-kontra-wella-maski-do-wosow.html  
oceniam ją na +

o peelingu poczytacie tutaj http://hutosia.blogspot.com/2014/01/moja-pielegnacja-stop-zapraszam.html
produkt oceniam na +

o masełku alverde poczytacie tutaj http://hutosia.blogspot.com/2014/01/masa-do-ciaa-porownanie-i-moja-ocena.html
oceniam na +

o piance taft więcej tutaj http://hutosia.blogspot.com/2014/01/2-komsetyczne-hity-na-objetosc-wosow.html
oceniam ją na +

o moim odkryciu roku- peeling delia tutaj http://hutosia.blogspot.com/2014/01/moj-hit-na-lata-peeling-do-ciaa-z.html
oceniam na +++ :)

krem do stóp celia, moja recenzja http://hutosia.blogspot.com/2014/01/moja-pielegnacja-stop-zapraszam.html
ten produkt oceniam +/- koniecznie przeczytajcie dlaczego

a o tym olejku do kąpieli przeczytacie jutro osobną recenzję
produkt oceniam +/- dlaczego? zajrzyjcie do mnie jutro :)


Mam nadzieję, że spodobała  Wam się  taka forma denka ?







30 komentarzy:

  1. Przyznam, że spore denko i poza szamponami Pantene nie miałam nic innego z Twojego denka.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam posty o zdenkowanych,ale właśnie tez nie mam miejsca na te puste opakowania i przestałam takie robić...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne denko, no nic nie miałam, szkoda :))

    OdpowiedzUsuń
  4. spore denko i dużo produktów które mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Puste opakowania trzymam w reklamówce w szafie, pod koniec miesiąca jest ich sporo i trochę przeszkadzają...

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się :) po co się rozpisywać drugi raz :)
    wykorzystywanie wcześniejszych zdjęć to bardzo dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szampon z Pantene też miałam i nie jeden raz jeszcze do niego wrócę :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne denko, z chęcią poczytam o Alverde. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spore zużycie! U mnie słabiutko w lutym... Lecę czytać o masce Alverde, bo mam na nią ogromną ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mark alverde kusi od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. spore denko ;) szampon z pantene jest fajny, ale jego skład tragiczny :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pokazanych zdenkowanych produktów niczego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale sporo udało Ci się zużyć:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nic nie miałam, ale Alverde muszę w końcu wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam nic z tych produktów, ale zobaczymy może się to zmieni:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niczego nie używałam z tych kosmetyków..

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam pianki :) jest OK! Reszty nie miałam okazji przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pantene obciąża mi niestety włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawiła mnie ta maska Alverde :))

    OdpowiedzUsuń
  20. jakoś jestem zrażona do Pantene, ale zdenkowany post bardzo mi przypadł do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków :) Chętnie poczytam o tym olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pantene był kiedyś moim ulubieńcem, sama nie wiem dlaczego z niego zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
  23. Żadnego z kosmetyków nie miałam. Może skuszę się na piankę jak wykończę swoją.

    OdpowiedzUsuń
  24. mam ten olejek naturalis ale nie używałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam tą piankę z taft i też byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne zużycia. Niestety nie miałam żadnego z Twoich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam żadnego z tych produktów. Ciekawi mnie odżywka/maska Alverde, może uda mi się ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam żadnego z kosmetyków z twojego denka , zainteresował mnie peeling do stóp z Palomy ;)

    OdpowiedzUsuń