przesyłki z dwóch ostatnich tygodni

Witam.
Pochwalę się troszkę jakie przesyłki dotarły do mnie w ciągu minionych dwóch tygodni.
Testować będę:
produkty Chenice, a dokładnie szampon i maseczkę oraz trzy zestawy do rekonstrukcji włosów 


Otrzymałam też przesyłkę od Polleny Ostrzeszów, produkt pełnowymiarowy- żel 3 w 1 do mycia ciała, włosów i twarzy oraz próbki



Dostałam też trzecią przesyłkę, ale o niej, a konkretnie o jej recenzji napiszę Wam w poniedziałek, nie jest to firma kosmetyczna:)

Pozdrawiam
HUTOSIA

22 komentarze:

  1. Świetne przesyłki, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biały jeleń słyszałam że to dobra seria :) Sama chcę ją wypróbować
    Zapraszam na mojego bloga - nominowałam Cie ifajnie by było gdybys wzięła udział, jeśli jednak nie to w porządku nie wszyscy lubią tagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu to miłego testowania i koniecznie daj znać jak te produkty do włosów i gdzie można je kupić i ile kosztują, bo szczerze to nie słyszałam o nich chyba nigdy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "daj znać jak te produkty do włosów i gdzie można je kupić i ile kosztują?"
      Pisze jeszcze raz, bo nie dałam pytajnika i chyba nie zauważyłaś :(

      Usuń
    2. rzeczywiście nie zauważyłam:( , już za kilkanaście dni recenzja na wszystko odpowiem:)szczegółowo

      Usuń
  4. Uwielbiam produkty z białego jelenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję przesyłek :) Nie słyszałam o produktach KeraBond, chętnie przeczytam recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna przesyłka. Pierwszej firmy w ogóle nie znam, a Białego jelenia sobie chwalę :). Życzę miłego testowania i czekam na recenzję ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Białego Jelenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne przesyłki...gratulacje:)
    miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, ciekawi mnie Biały Jeleń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję, ja również otrzymałam kosmetyki Chenice i testy się już zaczęły ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty od Chenice mnie bardzo ciekawią. Gratuluję Ci super przesyłek :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesujące są te kosmetyki z Chenise, bo o swoje włosy i skalpik muszę dbać szczególnie. Biały jeleń ciągle mijam i wydawał mi się nijaki, a może rzeczywiście wart jest mojej uwagi - ostatecznie jestem wrażliwcem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger