TAG Kocham wiosnę ♥

Witam pogoda za oknem kiepska, więc myślę, że to dobry czas na dodanie tagu kocham wiosnę.
Poznajcie pytania i moje odpowiedzi:
1.Ulubiony wiosenny lakier?
I tu rozczaruje, bo staram się malować paznokcie na kolor tylko od święta, a zazwyczaj używam tylko zwykłego lakieru bezbarwnego przez cały rok 
 2.Ulubione wiosenne produkty do ust?
Wiosna jest czasem na coś lekkiego na ustach, u mnie więc nawilżająca pomadka, a w zasadzie pomadko-błyszczyk z firmy celia w odcieniu 602 
 3.Ulubiona wiosenna sukienka?
Mam dwie ulubione, oczywiście muszę do nich założyć bolerko lub żakiet, bo może być jeszcze trochę zimno, tradycyjnie u mnie na wiosnę króluje czerwień

4.Ulubione wiosenne kwiaty?
Tulipany najbardziej chyba żółte.
5.Ulubiony wiosenny szalik?
Raczej to coś cieniutkiego
6.Jaki trend jest dla Ciebie najbardziej ekscytujący w modzie lub makijażu?
Neony
7.Ulubiona wiosenna świeca?
Biedra wygrywa
8.Ulubione perfumy na wiosnę?
Avon w wersji red:)
9.Jaka jest u Ciebie pogoda, a może już wiosna?
Niestety dziś szaro, buro i ponuro, ale wiosna w sercu:)
10.Co wg Ciebie jest najlepsze w wiośnie?
Czekanie, aż będzie zielono, myśl, że święta już blisko, piękne kwiaty, świeże powietrze i słońce za oknem, a i wreszcie zrzucenie ciężkich ciuchów i możliwość założenia nowego nabytku, czyli płaszcza, który kupiłam w C&A za 199 zł, ma piękne białe wstawki

11.Czy lubisz wiosenne porządki?
Porządki robię przed świętami wielkanocnymi, a nie na wiosnę, lubię je, bo mam więcej siły zabrać się do roboty, gdy za oknem słońce:)
12.Twoje plany na przerwę świąteczną?
W domu z rodziną:)

A jak u Was? czujecie wiosnę w sercach? czekacie aż nadejdzie?





Komentarze

  1. fajne odpowiedzi :)
    ja tam już czuję wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie od 2 dni pogoda bardziej wskazuje na jesień niż wiosnę, ale wiosnę uwielbiam i nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam tulipany :) Pewnie, że wiosna jest w sercu i wierzę, że za oknem powróci na przyszły weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne sukienki, a ja za tulipanami nie przepadam ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham wiosnę za to, że można nosić sukienki, chociaż ja noszę je cały rok. Też lubię tą świeczkę z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogłabym nie malować paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  7. też ostatnio polubiłam neony:))) <6>

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam firmy Celia. a druga sukienka bardzo mi się podoba.
    Przez ten weekend niestety nie czuję wiosny. Jest mi zimno i mam ponury humor :(.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo czerwono u Ciebie na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam czerwone ciuszki :)
    Świetny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam sukienki! :) niestety u mnie wiosna tez tylko w sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię tą pomadkę z Celii w odcieniu 602 :) Ma śliczny kolor, nadaje się do większości makijaży, jednak jest strasznie miękka i bardzo się łamie :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopiero był szał na TAG: kocham zimę, a już jest edycja wiosenna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. no i powialo piekna wiosna;) zachecilas mnie do zakupu sukienki wlasnie uzmyslowilam sobie, ze wiekszosc mojej szafy to spodnie, leginsy;) czas to zmienic;)

    OdpowiedzUsuń
  15. szaliczek mnie uwiódł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne odpowiedzi :) Ja też większość czasu maluję paznokcie tylko bezbarwnym lakierem. A teraz nawet przestałam malować w ogóle :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM