Testowanie czas zacząć

Witajcie.
Przychodzę dziś z postem o małych zakupach, kupiłam paletkę cieni i miniaturki kilku produktów, które chodziły mi po głowie

Paletka MUA Undress Me Too 
w przeciwieństwie do naked2 przynajmniej mam pewność, że jest to oryginał :)
cieniami wczoraj malowałam się po raz pierwszy i jestem pozytywnie zaskoczona
zobaczymy jak dalej się spiszą:)

Masełko do ciała 50 ml z
The Body Shop, Mango Body Butter (Masło do ciała o zapachu mango)
wczoraj użyłam pierwszy raz, po odkręceniu i powąchaniu zapach był cudowny, po nałożeniu na skórę wydał mi się ciężki i duszący, bardzo intensywny, rano zapach utrzymał się na piżamie, nie wiem jak się sprawdzi dalej i czy zapach mnie przekona

Masełko z SOAP & GLORY the Righteous butter oraz PEELING FLAKE AWAY 
oba produkty pachną specyficznie, dla mnie to zapach perfumowany i bardzo wyczuwalny, nie wiem czy się polubimy, zobaczymy ich działanie i okaże się czy zostaną na stałe ze mną, to również miniaturki każda po 50 ml

Żel CLEAN ON ME 75 ml buteleczka nie ma pompki i boję się, że będę miała kłopot z wydobyciem go, ale może się mylę zobaczymy 

Znacie moje nowości? jak się spisały?

Przypominam, że pod koniec marca lub z początkiem kwietnia top komentator mojego bloga, osoba, która najczęściej będzie udzielała się na moim blogu otrzyma ode mnie niespodziankę :)
Gadżet top komentator jest już na moim blogu:)

Pozdrawiam




 

Komentarze

  1. Cienie mają moje kolorki, miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  2. Te paletki MUA mi się podobają :) wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym spróbowała produkty Soap & Glory, ale nie mam dostępu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wersję Undressed paletki z MUA, bardzo ją lubię. Masełko o zapachu mango z TBS też mam i zapach jest cudny to fakt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile dobroci:) miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam cienie MUA mają świetną wytrzymałość i pigmentację więc na pewno będziesz zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  7. z TBS uwielbiamy masła do ciała, waniliowe DUO jest wspaniałe, cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Same wspaniałości :) miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  9. Super nowosci :-) Niestety niczego nie mialam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne nowości! Jestem bardzo ciekawa jak spisze się u Ciebie ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta paletka mi sie marzy ;) Udanych testow zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego testowania! Kosmetyki S&G bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletka bardzo fajna :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego testowania i czekamy na dokładniejsze recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie znam żadnego z tych produktów;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję, paletka jest śliczna i widzę tam kolorki dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam w planach zakup tej paletki z MUA:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Soap&Glory zazdroszczę :) Bardzo chętnie bym coś od nich wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w The Body Shop będę w połowie marca :) Może się skuszę na jakieś masełko :) Chociaż bardziej nastawiam się na kosmetyki włosowe :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam że ta paletka jest super, lepsza od sleeków

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kolory cieni. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nad tą paletką zastanawiam się od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety nie znam Twoich nowości, ale życzę miłego testowania :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym wszystko przetestować z tych produktów - ciekawe jak się sprawdzą!?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM