Złota piątka marca 2014

Witam.
Zobaczcie jakie produkty sprawdziły się u mnie w marcu, to moja złota piątka:)

Krem do stóp FUSS WOHL ROSSMANN - krem z łoju jelenia, z olejkiem migdałowym, delikatnie pachnie i szybko się wchłania, ładnie nawilża stopy

SOAP&GLORY masełko, o którym już Wam wspominałam, genialnie nawilża i nie pozostawia tłustego filmu

Kobo róż, przekonał mnie do siebie pięknym chłodnym odcieniem i tym, że doskonale sprawdza się jako wypiekany cień do powiek:)

Biały Jeleń emulsja do higieny intymnej z szałwią i ogórkiem- delikatna, nie wywołuje podrażnień i spełnia swą rolę, do tego bardzo wydajna

Nivea odżywka Diamond Gloss pięknie pachnie, ułatwia rozczesywanie, a do tego nie trzeba jej długo trzymać na włosach, po umyciu szamponem wystarczy nanieść ją dokładnie na włosy, wmasować i spłukać, efekty zadowalające:)

Tak prezentuje się złota piątka marca 2014, używałyście tych kosmetyków?
Jeśli miałyście ten krem do stóp, napiszcie, która wersja jest najlepsza, moja jest z olejkiem migdałowym, ale było ich kilka jeśli dobrze pamiętam:)

POZDRAWIAM
HUTOSIA

Komentarze

  1. O ja właśnie będę niedługo używać tej odżywki, mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tylko tą odżywkę ale nie zauważyłam spektakularnych efektów. Krem do stóp z łojem jelenia... To go nie kupię. Wolę jednak produkty, które nie zawierają kawałków zwierząt.
    Masełko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie znam niczego z tego TOP 5 ;p Tulipanki śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. masełko S&G z wielką chęcią bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To masełko z chęcią bym przygarnęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tylko masełko z Soap&Glory, cudownie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam jelenia :) ale tego zielonego (żel intymny) - spoko był, ale nie używam zbyt często takich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tych produktów osobiście, zdecydowanie masełko bym zadomowiła u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem do stóp z łoju jelenia? Pierwsze słyszę ;) Ale wydaje się być interesujący. Nie miałam żadnego z Twoich top kosmetyków niestety.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale ciekawa jestem tej odżywki z Nivea

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor różu:) i piękne tulipany:)))
    krem do stóp też kiedyś stosowałam i u mnie również sprawdził się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. biały jeleń i odżywka z NIVEA również jestem bardzo zadowolona :-)
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne tulipany :-)
    Ja jeszcze nie mialam zadnego produktu z powyższego zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masełko i ja polubiłam, ale już o tym wiesz, jest cudowne, jak zużyję swoje aktualne smarowidła do ciała, to kupię pełnowymiarowe opakowanie, peelingu też ;)
    Odżywki i szampony Nivea bardzo lubię, to jedyne drogeryjne kosmetyki do pielęgnacji włosów które najczęściej kupuję ;)
    Emulsję Biały jeleń polubiłam za zapach i cudowne, łagodne działanie, ale przez dość płynną konsystencję traci na wydajności ( w porównaniu z innymi, bardziej treściwymi produktami ) tym nie mniej cena bardzo niska, więc nie przeszkadza mi to, z pewnością jeszcze do niej wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odżywkę Nivea muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM