Co u mnie?

Witam serdecznie.
Dzisiaj luźny post nazwałam go co u mnie:)
Wczoraj dostałam kartkę pocztową od mojej przyjaciółki, bardzo mnie ucieszyła i mam nadzieję, że czas do naszego spotkania szybko zleci

W zeszłym tygodniu kupiłam synkowi dwie pary bucików ( coś dla Mamusiek)
Wykończyłam też płatki z kauflanda, byłyście ciekawe jak wypadły.
Nie rozwarstwiają się, przypadły mi do gustu i nie wiem może nawet zdradze swoje biedronkowe płatki na rzecz tych właśnie )
I ostatnia rzecz jaką odkryłam wczoraj to strona internetowa, może już ją znacie? nie wiem, napiszcie, bardzo mi się podoba, bo mogę sprawdzić składniki kosmetyków, poczytać o parabenach itd., ciekawa jest rubryka FAKTY I MITY
http://www.kosmopedia.org/


Pozdrawiam serdecznie
HUTOSIA

19 komentarzy:

  1. W Lidlu są świetne płatki - obszyte dookoła, a w porównywalnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tą stronę i bardzo ją lubię. Płatków nie znam, kupuję z Rossmana, a kartka jest świetna :).

    OdpowiedzUsuń
  3. buciki super :-) też niedawno kupiłam małej na wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio kupiłam mojemu małemu trampki w H&M:) Zainteresowałaś mnie tą stroną. Muszę ją przejrzeć, bo słaba jestem w czytaniu składów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buciki piękne:))Chętnie poczytam- bo nie znam stronki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmopedia jest super, sama często z niej korzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna pocztówka, ja mam całą ścianę w widokówkach :) Ja czekam na koleżanka, która mieszka w Niemczech i ma w kwietniu przyjechać :))

    OdpowiedzUsuń
  8. tę stronę też niedawno odkryłam,ale teraz kompletnie nie mam czasu nic sprawdzać, bo cały mój czas poświęcam jednej rzeczy i jak tylko skończę to wracam do normalnego życia i normalnego blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę płatków w Kauflandzie poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. buciki cudnie wyglądają!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To fajnie że te płatki się sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja czesto wchodzę na tę stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na kosmopedii sprawdzam zawsze składy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio kupiłam płatki w biedronce i są całkiem dobre

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam tę stronkę! NIe raz mi pomogła

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger