Doskonały prezent na Dzień Matki od CrystalCiTY

Witam.
Trzecia statuetka od CrystalCiTY  zagościła w moim domu.
Tym razem będzie ona prezentem z okazji Dnia Matki.
Wybrałam model kwiatu róży, który znajdziecie tutaj http://www.crystalcity.pl/produkt/roza_3d_namietnosci_prezent_dla_kobiety

Paczka była bardzo dobrze zabezpieczona, sama statuetka znajduje się w ekskluzywnym pudełku, które prezentuje się tak:
Do zamówienia standardowo dołączona była ściereczka w kolorze bordowym, którą bez problemu usuniecie zabrudzenia ze statuetki.
Czas realizacji zamówienia również za tym razem był błyskawiczny, za 2 dni mogłam  cieszyć się statuetką.
Po otwarciu pudełka byłam zachwycona, moim oczom ukazała się śliczna statuetka z pięknym trójwymiarowym motywem róży, wykonana z niezwykłą precyzją.

Dedykacja, którą wybrałam:
Z okazji Dnia Matki stu lat życia w uśmiechu

Kwiat zamknięty w szkle urzekł mnie od pierwszego wejrzenia, wygląda zupełnie jak prawdziwy.
Statuetka ma 15 cm wysokości i doskonale prezentuję się na meblach i na półce ściennej.
Koszt takiej statuetki to 144 zł.
Myślę, że warto wydać taką sumę, jeśli chcemy podarować prezent, który na długo zostanie w pamięci obdarowanego, spełni jego oczekiwania i zagości w jego domu.
Nie musimy martwić się czy statuetka dojdzie na czas i co najważniejsze nawet jeśli wybierzemy mniejszą ( tańszą ) statuetkę możemy ją spersonalizować tym samym nadając jej indywidualny charakter.

http://www.crystalcity.pl/

17 komentarzy:

  1. piękna :) na Dzień Matki bym takiej nie wręczyła, ale sądzę, że to doskonała pamiątka i podziękowanie dla rodziców z okazji ślubu :) może takie zamówimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna pamiątka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny motyw ;)

    PS. Zapraszam na wyniki loterii + wysłałam także maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, ale moja mama nie gustuje w takich rzeczach :).

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe są te statuetki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym tez mami takie coś sprezentowała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam za takimi ozdobami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Są naprawdę śliczne, ja czekam na swoją ;)

    OdpowiedzUsuń