Duet idealny Organique?

Witajcie.
Grudniowy shinybox zaskoczył mnie pozytywnie, w pudełeczku znalazłam łagodzący żel do mycia twarzy Organique Basic Cleaner o pojemności 200 ml, bardzo mnie to ucieszyło, bo Organique dotąd było dla mnie marką niedostępną i luksusową.
Normalnie ten żel kosztuje około 70 zł.
Chciałam mieć komplet i dokupiłam ( na allegro ) tonik łagodzący.
Kilka słów o produktach z ich etykiet:

Delikatny żel do mycia twarzy do każdego typu cery, nawet do alergicznej i wrażliwej.
Myje i pielęgnuje.
Tradycyjne detergenty zostały zastąpione kompleksem Proteol APL pozyskiwanym z jabłek.
Posiada on wyjątkowe właściwości myjące, doskonale się pieni nawet przy twardej wodzie.
Równocześnie jest delikatny, zmywa makijaż oczu, nie narusza bariery hydrolipidowej skóry.
Ekstrakt z mącznicy lekarskiej, bogaty w naturalną arbutynę odświeża i rozświetla cerę, łagodzi, działa antyoksydacyjnie. Polecany do codziennego stosowania.

Tonik łagodzący przywracający naturalne pH skóry, zawiera koktajl ekstraktów roślinnych  o synergistycznym działaniu, szczególnie rekomendowanych  dla skóry odwodnionej, wrażliwej, skłonnej do podrażnień.
Aloes nawilża i koi, pantenol wzmacnia barierę lipidową, zmiękcza naskórek  i przyspiesza regenerację.
Lukrecja gładka łagodzi podrażnienia, zmniejsza zaczerwienienia, działa antyoksydacyjnie.
Po użyciu toniku skóra  odzyskuje blask, jest doskonale napięta i przygotowana na aplikację  kolejnych kosmetyków.

Moja opinia:
gdybym miała wybrać lepszy produkt z całą pewnością wybrałabym żel, dlaczego?
codziennie wieczorem myłam twarz żelem, najpierw stosowałam płyn micelarny do zmycia pierwszej warstwy makijażu, a pozostałości zmywałam żelem, zdarzyło mi się też parę razy nie skorzystać z płynu micelarnego i żel radził sobie ze zmyciem cieni i tuszu do rzęs, jedynie ciężko mi było dobrze zmyć wodą pozostałości żelu właśnie z okolic oczu, może używałam za dużo kosmetyku
żel absolutnie nie ściąga skóry, nie wywołuje podrażnień, a po umyciu twarz jest bardzo gładka i za to go ubóstwiam, bo nawet mój mąż dotykając mojej twarzy jest zdziwiony jak żel zmiękcza skórę
preparat nie szczypie w oczy, jest bardzo wydajny, używałam go od otrzymania pudełka a teraz zostało mi jeszcze trochę ( używałam tylko wieczorem )
kosmetyk wart swojej ceny

tonik sprawdził się średnio, na pewno nie kupiłabym go ponownie za 70 zł, nie mogę mu niby nic zarzucić, ale strasznie przeszkadza mi fakt, że na skórze po przemyciu wacikiem odczuwam dziwny film, twarz jest troszkę lepka i nie podoba mi się to, likwiduje efekt żelu po którym skóra jest mięciutka, te dwa kosmetyki nie idą ze sobą w parze, podrażnienia, które miałam również szybciej się nie goiły, nic takiego nie zauważyłam
dla mnie to zwykły tonik, nic nadzwyczajnego 
wydajność ma świetną, stosuję go rano i wieczorem, a jeszcze trochę zostało:)

bardzo podoba mi się zapach obu produktów, jest świeży i odpowiednio intensywny, na plus ocenię również opakowania, wystarczy tylko przekręcić ( nowoczesne rozwiązanie)
 Produkty pewnie znajdą się w następnym denku :)

Czy spotkałyście się z tymi produktami, co o nich myślicie?
Jeśli nie to co możecie polecić?

Komentarze

  1. Nie miałam jeszcze tego duetu, żel mam teraz z Kolastyny nawet fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze przyjemności...powiem szczerze, że ofertę Organique znam jedynie z masek algowych i kul do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam tonik rownież z Shiny. Ogólnie bardzo polecam kosmetyki organique:) peeling enzymatyczny z tej serii jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. może jak ceny były by nieco niższe to bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam ich,ale może pokusiłabym się na żel

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie byłoby wypróbować ten żel, spodobał mi się jak oglądałam zawartości shiny, ale teraz zdecyduję się na tańszą opcję żęl-krem z bebeauty , który wszyscy chwalą ostatnio miałam micelarny i nawet był ok, teraz chce ten różowy sprawdzić.
    Nie wyobrażam sobie teraz demakijażu bez umycia twarzy żelem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, paczka dziś dotarła:))))
      DZIĘKUJĘ:)))))

      Usuń
  7. z tej marki niczego nie mieliśmy, ale w końcu się na coś musimy skusić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam żel i bardzo go lubię, świetny jest
    a próbowałaś z tej serii peeling enzymatyczny? genialny, koniecznie spróbuj

    OdpowiedzUsuń
  9. W Organique kupuję co najwyżej maseczki, trochę tam za drogo, jak dla mnie. Ale taki box zamierzam zamówić, na początku zrobię niespodziankę córce na imieniny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że taka cena wysoka ;)
    miałam od nich tylko mydełko glicerynowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie skusiłabym się na ten żel do mycia twarzy, ale cena mnie odstrasza...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tych kosmetyków. Osobiście najpierw używam żelu do demakijażu a potem przecieram twarz wacikiem z płynem micelarnym :).
    Chętnie wypróbowałabym żel.

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy raz widzę te produkty;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mnie ciekawią oba produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam do czynienia z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię, gdy tonik pozostawia na skórze film... Natomiast żel prezentuje się bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli ten tonik taki średni to szkoda wydawać tyle pieniędzy..

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że tak wysoka cena... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy ten żel. Cena jednak bardzo wysoka. Dla mnie Organique to też zbyt wysoka półka. Do tej pory mam od nich tylko mydło z Aleppo. Wszystkie produkty jednak z chęcią bym przygarnęła :) Szkoda, że tonik się u Ciebie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM