Kwietniowe denko

Witam.
Dziś moje zużycia kwietnia:)
Udało się zatrzymać puste opakowania
Zdenkowani:
2 produkty Organique łagodzący żel do mycia twarzy i łagodzący tonik - oba produkty polecam, choć wg mnie żel lepszy

Podkład Rimmel Match Perfection odcień Light Porcelain( nr koloru 010 )- polecam jestem mu od jakiegoś czasu wierna, szkoda tylko, że nie udało mi się wydobyć resztki produktu na dnie

Woda toaletowa AVON Pur Blanca elegance- ładny lekki zapach, ale niezbyt trwały, wersja różowa wg mnie lepsza

Kolagenowa maseczka pod oczy PUREDERM , zawierała 30 płatków i jestem z tego produktu mega zadowolona, oprócz działania niesamowity efekt chłodzenia 

Budyń Skarb Matki- w połowie mojego syna w połowie mój:) nie kupię go ponownie ze względu na zapach, który mnie zniechęcił

Moje ulubione chusteczki do higieny intymnej z ekstraktem z płatków róży z firmy CLEANIC

FUSS WOHL krem do stóp z łoju jelenia ( wersja z olejkiem migdałowym), kupiłam już nowe opakowanie z mentolem i eukaliptusem bodajże, dla mnie fajny krem w niskiej cenie (3 zł w promocji, a bez 5 zł ) polecam

Krem do rąk i paznokci z oliwą z oliwek z polskiej firmy Anida,uwielbiam ich kremy, ten wyjątkowo działał na paznokcie, teraz kiedy używam innego następcy, moje paznokcie znów się buntują, zakupiłam już jednak kolejny krem tej firmy z woskiem pszczelim, który polecałyście:)

Marion mat express bibułki matujące z pudrem 50 sztuk- nie polecam, wolę wersję bez pudru i mam tam 100 sztuk, a nie 50

Oeparol Balance pomadka ochronna do ust- wiecie, że mam bzika na punkcie tej firmy, więc jak najbardziej pomadka zdała egzamin, jest lekka i dobrze nawilża, chociaż nadal szukam ideału na moje spierzchnięte usta

Biovax jedwab w płynie, jest w projekcie denko, zostało mi go trochę na dnie i się przeterminował, wg mnie nic nie robi z końcówkami, straszne rozczarowanie, mimo, że tyle dziewczyn chwali

Tak prezentuje się moje denko, a jak u Was, denka gotowe lub w przygotowaniu?

Znacie produkty przeze mnie zdenkowane?

Pozdrawiam


16 komentarzy:

  1. Byłam ciekawa tego budyniu do ciała. ale obawiam się, że zapach dość szybko zacząłby mnie męczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Organique mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pur Blanca też nie w moim stylu :) Różowa to chyba Blush, czy jakoś tak - miałam i faktycznie jakby więcej wyrazu posiada. Kosmetyki z kolagenem odkryłam w ubiegłym roku i mogę stwierdzić, że jak do tej pory to jedyne kosmetyki, po których "gołym okiem" poprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super denko,ja mam tylko ten krem do rąk oliwkowy-również go chwalę:))

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe denko ;)
    na Organique mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zużyć :) Zastanawiałam się nad zakupem tego podkładu Rimmel, ale jakoś mi nie wyszło w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne produkty zużyłaś :) Moje denko pojawi się za jakieś 2 miesiące, bo nie zużywam tak szybko kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Twojego denka znam tylko krem z łojem jelenia i chusteczki Cleanic

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny nowy nagłówek, jeżeli chcesz żeby tło było białe to plik zapisz w formacie png.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :):) Natalia z bloga Darmoszki mi pomogła:)

      Usuń
  10. Ja znam i zachwalam podkład z rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam podkład Rimmela i u mnie się nie sprawdził :( świeciłam się strasznie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten krem do stóp mnie ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam Pur Blancę Elegance i faktycznie bardzo elegancki zapach :) kiedyś byłam wierna białej, klasycznej wersji, ale ta niebieska podoba mi się bardziej

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger