Paczka świąteczna, czyli bloger blogerowi zbieram chętnych !

Witam.
Przychodzę do Was z pomysłem na paczkę świąteczną:)
Do 10 kwietnia zbieram zapisy pod tym postem tylko i wyłącznie.
Mam nadzieję, że sprawę potraktujecie poważnie.
Nie odpowiadam za to, że ktoś nie wyśle komuś paczki, z góry to podkreślam.
Pomyślałam, że fajnie będzie jeśli my blogerki zrobimy sobie prezentowe paczuszki na święta.
Ja zgłaszam się jako pierwsza tutaj, nie będę pisała komentarza pod spodem.
Osoby połączę na zasadzie losowania w pary i opublikuję listę 11 kwietnia.
Skontaktujecie się ze sobą indywidualnie ( proponuję email ) wymienicie się adresami.
Paczkę  należy wysłać do 15 kwietnia, tak by była pewność, że dotrze:)
Myślę, że najrozsądniej będzie ustalić kwotę proponuję by wartość paczki wynosiła 20 zł - jest to kwota wydaje mi się dla każdego przystępna, nie wygórowana.
Wiadomo dochodzi do tego jeszcze koszt wysyłki.
Jeśli nikt się nie zgłosi trudno, ale może komuś inicjatywa się spodoba, ja lubię niespodzianki.
Liczę na Waszą uczciwość i podejście do sprawy pozytywnie.

Wzór zgłoszenia:
Biorę udział - adres bloga
email:

Możecie też zamieścić informację na swoim blogu i przekierować do mojego posta

Dajcie znać jak się zapatrujecie.
Pozdrawiam
HUTOSIA

18 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie akcje, aczkolwiek teraz nie za bardzo mam $ na to. Może jeszcze się namyślę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, jak coś to zapraszam:) pozdrawiam

      Usuń
  2. A ja bardzo chętnie :) 20zł to nie dużo, nawet obawiam się że za mało ;)

    Biorę udział - www.patkatuitam.blogspot.com
    email: patkatuitam@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy jak inne osoby wypowiedzą się o kwocie:) jeśli będzie jednomyślność to zmienimy kwotę, wybrałam taką bo to ani mało ani dużo

      Usuń
    2. Generalnie może być, tylko trzeba się dobrze zastanowić co w tej kwocie kupić :)

      Usuń
  3. Jakoś boje się brać udział w takiej akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, zawsze chciałam wziąć udział w takiej akcji,ale w tym razem nie mam czasu na takie zobowiązanie bo cały mój czas i energię pochlania inny projekt:(((
    Fajnie jakbyś zrobiła na blogu podsumowanie z linkami do paczek, chętnie pooglądam co kto dostał:)))) może jeszcze będzie okazja to wezmę udział w takiej akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł, ale przed świętami nie ma na to zwyczajnie czasu:( także powodzenia i miłej zabawy dziewczynom, które się zdecydują;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł, ale u mnie teraz nie za bardzo z kasą , więc sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałaś bardzo dobry pomysł. Niestety muszę jednak odmówić wzięcia udziału, ponieważ mam w tym miesiącu inne ważne wydatki. Ale życzę powodzenia! Aby jak najwięcej dziewczyn się do Ciebie przyłączyło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurczę super pomysł ale brak kasy :/

    OdpowiedzUsuń
  9. to ja będę druga :)
    http://dzieciaczkowo-kolorowo.blogspot.com
    :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie za bardzo się zapatruję, bo jakoś Święta Wielkanocne nie kojarzą mi się z dawaniem prezentów...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł, ale nie dam rady wziąć w nim udziału.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł, ale tym razem się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł, ale chyba się nie skuszę.. zastanowię się jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze pomyślę jak z finansami będę stała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Różnie z takimi paczkami było...

    OdpowiedzUsuń