Rewelacyjny tonik antybakteryjny od Dermedic - moja opinia

Witam serdecznie w dzisiejszym poście chcę przedstawić Wam moją opinię na temat regulującego toniku antybakteryjnego
NORMACNE PREVENTI.

Tonik otrzymałam w ramach współpracy z firmą Dermedic:)
Przeznaczony jest on do skóry mieszanej i tłustej ze skłonnością do trądziku.
Buteleczka zawiera 200 ml i kosztuje około 20-25 zł.
Tonik ma za zadanie działać bakteriobójczo i przeciwzapalnie dzięki zawartości kwasu salicylowego, który dodatkowo przyspiesza odnowę komórek naskórka, poprawia koloryt i strukturę skóry, redukując widoczność przebarwień po mikrourazach.
Ma łagodzić miejscowe stany zapalne skóry, zawiera kompleks AC.NET, który m.in. zmniejsza łojotok.
Wpływa kojąco na zaczerwienienia dzięki sokowi z brzozy.
Ma też nie wysuszać skóry, a to dzięki glicerynie, która zapewnia nawilżenie.

Ten dermokosmetyk nie zawiera alkoholu, jest hypoalergiczny.

Moja opinia:
Zacznę od wyglądu opakowania.
Buteleczka jest z zamknięciem typu klik, mi bardzo to odpowiada, to wygodne rozwiązanie.
Nie zdarza mi się dzięki temu wylać więcej toniku na wacik niż potrzebuję.
Tonik ma lekko zielonkawy kolor, a jego zapach jest delikatny i orzeźwiający.
Stosowałam go regularnie rano i wieczorem.
Czy obietnice producenta zostały spełnione?
Śmiało mogę stwierdzić, że w 90 % tak.
Tonik jest bardzo łagodny dla skóry, nie powoduje jej zaczerwienienia, podrażnienia, trochę się bałam, bo produkt zawiera kwas salicylowy, na który moja skóra różnie reagowała.
Przede wszystkim duży plus za to, że nie wysusza skóry.
Nie zauważyłam poprawy kolorytu mojej skóry, ale zaczerwienia zostały zmniejszone.
Tonik zmniejszył wydzielanie sebum, ale nie jakoś piorunująco, jednak ja widzę różnicę.
Główna rola została spełniona, twarz została porządnie oczyszczona.
Odkąd używam tego produktu nie wyskakują mi żadne nowe niechciane niespodzianki.
Jestem bardzo zadowolona, a tonik wpisał się na listę moich ulubieńców do twarzy.

Zainteresowanych zapraszam na stronę

Czy używałyście już tego toniku, jakie są Wasze odczucia względem niego ?

11 komentarzy:

  1. miałam tylko micelek od nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam, ale wart jest uwagi

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam micelka, a ten tonik chętnie bym przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio szukam swojego ideału w tonikach i micelarnych płynach, a ciągle trafiam na jakieś " ale " : [ chętnie sięgnę po ten, może okaże się moim nr 1 ;D
    Bo ten co mam aktualnie ma wiele do życzenia ;[

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie dermedic to najlepszy płyn micelarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam o nim ale jeszcze nie miałam okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio polubiłam tonik z Lirene:) ale jest jakoś mało wydajny

    OdpowiedzUsuń