Ambasadorka Oillan, czyli dzielę się z Wami

Witam jakiś czas temu dowiedziałam się, że zostałam ambasadorką Oillan, a to oznacza, że będę cyklicznie otrzymywała produkty do testów właśnie tej firmy.
Jest mi niezmiernie miło z tego powodu.
Nie mam obowiązku recenzowania na blogu tych produktów, ale postanowiłam czemu nie, warto dzielić się tym co dobre.
Przesyłka dotarła bardzo szybko, znalazł się w niem krem na każdą pogodę, który prezentuje się tak:
przeznaczony jest do każdego rodzaju cery i na każdą porę roku, zawiera masło shea- uwaga znajduje się w składzie już na 2 miejscu:)
oraz witaminę E, która wzmacnia i chroni naszą skórę, dalej olej z nasion rokitnika i cucurbitynę, która łagodzi podrażnienia i zaczerwieienia.

Moja opinia:
na początek konsystencja 
 dość gęsta, fajnie się nakłada

zapach przyjemny, bardzo świeży, wyczuwalny po aplikacji przez chwilę na skórze

działanie zaskoczyło mnie pozytywnie, skóra jest gładziutka i dobrze nawilżona
szkoda, że krem nie ma filtra
stosowałam go u siebie i u mojego synka- bo można go używać po 3 roku życia:)
fajny produkt, który serdecznie Wam polecam

dostałam też 3 takie próbki:
 po 3 saszetkach o pojemności 2 ml nie jestem w stanie za dużo powiedzieć, ale na pewno twarz była po tym kremie mocno nawilżona i czuć było na twarzy troszkę tłusty film, dlatego ja nakładałam go na noc, po przebudzeniu skóra była miękka i wygładzona

produkty absolutnie nie podrażniły mi cery i dość dobrze się u mnie sprawdziły

używałyście kiedyś dermokosmetyków tej firmy?

21 komentarzy:

  1. Bardzo często odwiedzam twojego bloga i zauważyłam że mamy takie same parapety w domu ;-). U mnie to też najlepsze miejsce do robienia zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bodajże ostatnio robiłam duuże zamówienie z tej firmy dla mojej bratowej i jej bobaska ;D Ale osobiście nic od nich nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam tego ciekawa jestem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam tego i ciekawa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przydałby mi się w mojej kosmetyczce;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam okazji stosować tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale warto pamiętać, że się sprawdził zarówno u Ciebie jak i u synka :)

      Usuń
  7. Gratki z zostania ambasadorką:) mam nadzieję, że poznasz wiele interesujących kosmetyków tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie się to nie spisało ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam niczego z tej firmy...
    Gratuluję współpracy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje gratulacje, osobiscie nigdy nie korzytałam z tych kosmetyków...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy, a z tej firmy nic nie miałam ale słyszałam że produkty są warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie miałam, ale na pewno chciałabym go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje mi się, że są świetne, niestety nigdy wcześniej się z nimi nie spotkałam.Dobrze wiedzieć i gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. O. Coś nawliżającego przydałoby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie używałam nic od nich, ale będę czekać na Twoje opinie :) a nuż coś mi wpadnie w oko

    OdpowiedzUsuń
  17. firmę znam ze słyszenia i muszę poznać ich kiedyś produkty

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję zostania ambasadorką :) Nie miałam żadnego produktu tej marki, ale wydają się być godne zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znałam wcześniej tej firmy, ale zaciekawił mnie ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! :) Ja lubię ich produkty do kąpieli - innych jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń